Bekijk volle/desktop versie : Jongens van tegenwoordig zijn de meisjes van vroeger



Pagina's : [1] 2

22-05-2009, 12:23
Ze maken overal een drama van. Staat je telefoon even uit omdat je aan het werk bent, denken ze dat je vreemd gaat. Antwoord je niet gelijk op een smsje, dan ben je raar en hou je niet genoeg van hem. En o ja je moet minimaal 14 keer in de week met hem afspreken. Je leest het goed twee keer op een dag.

22-05-2009, 12:24


ik sluit me daar helemaal bij aan meid!!!!

22-05-2009, 12:25
Amen! Haha.

22-05-2009, 12:27
Babies.

22-05-2009, 12:27



Citaat door mevrouwtjeuh:
ik sluit me daar helemaal bij aan meid!!!!


Drama om niets, even serieus.

22-05-2009, 12:29
Zeg ik net tegen eentje ik kan je even niet telefonisch te woord staan doet hij helemaal panisch. Ja hallo ik leef en woon nog met mijn ouders. Niet de hele wereld hoeft te weten dat ik met jou door de telefoon praat. Ewa wil jij dat ik ons afspraakje per sms afzeg, geen probleem.

Ik ben gewoon gefrustreerd.

22-05-2009, 12:30

Citaat door MossibaElKe7la.:
Zeg ik net tegen eentje ik kan je even niet telefonisch te woord staan doet hij helemaal panisch. Ja hallo ik leef en woon nog met mijn ouders. Niet de hele wereld hoeft te weten dat ik met jou door de telefoon praat. Ewa wil jij dat ik ons afspraakje per sms afzeg, geen probleem.

Ik ben gewoon gefrustreerd.







hahahah krijg je dan ze3ma geen moordneigingen?

22-05-2009, 12:30

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ze maken overal een drama van. Staat je telefoon even uit omdat je aan het werk bent, denken ze dat je vreemd gaat. Antwoord je niet gelijk op een smsje, dan ben je raar en hou je niet genoeg van hem. En o ja je moet minimaal 14 keer in de week met hem afspreken. Je leest het goed twee keer op een dag.



Dan moet je ook een man zoeken die een leven heeft he, en geen miezerige jongetjes die de hele dag niets doen dan uit hun neus vreten.
Dan zul je dat gezeik zeker niet meer hebben.

22-05-2009, 12:31

Citaat door moker_piraat:
Onzin, zowiezo ga ik nooit achter de meiden aan..


meiden gaan achter mij aan


Tot je echt verliefd wordt en haar alleen voor jezelf wilt hebben.

22-05-2009, 12:31

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ze maken overal een drama van. Staat je telefoon even uit omdat je aan het werk bent, denken ze dat je vreemd gaat. Antwoord je niet gelijk op een smsje, dan ben je raar en hou je niet genoeg van hem. En o ja je moet minimaal 14 keer in de week met hem afspreken. Je leest het goed twee keer op een dag.



op de brandstapel met ze, dat zeg ik je!!!

22-05-2009, 12:33

Citaat door DiepOngelukkig_:
Dan moet je ook een man zoeken die een leven heeft he, en geen miezerige jongetjes die de hele dag niets doen dan uit hun neus vreten.
Dan zul je dat gezeik zeker niet meer hebben.


Trust me, hij heeft echt een leven. Hij studeert werkt, heeft genoeg vrienden. Hij controleert me gewoon continu en doet panisch gedurend de dag. Ik ben met jongens gegaan die letterlijk uit hun neus vreten, die hebben juist schijt aan je.

22-05-2009, 12:33
Wat een crap

22-05-2009, 12:34



Citaat door MossibaElKe7la.:
Ze maken overal een drama van. Staat je telefoon even uit omdat je aan het werk bent, denken ze dat je vreemd gaat. Antwoord je niet gelijk op een smsje, dan ben je raar en hou je niet genoeg van hem. En o ja je moet minimaal 14 keer in de week met hem afspreken. Je leest het goed twee keer op een dag.





whahahahahahhahahahaa
wollah dodelijk.
Niet dat ik zo ben, maar in bepaalde dingen geef ik je gelijk.
Ik ken jongens die zich echt gedragen als een fucking nicht bij een meisje.
Ik heb sowieso schijt aan wijven.
Ze mogen de kk krijgen en mogen bellen of komen voor 1 ding.

22-05-2009, 12:34

Citaat door PeetNeef:
Wat een crap


Wil je dat ik je virtuele vijand wordt ofzo.

22-05-2009, 12:35

Citaat door SABRI_Y:
whahahahahahhahahahaa
wollah dodelijk.
Niet dat ik zo ben, maar in bepaalde dingen geef ik je gelijk.
Ik ken jongens die zich echt gedragen als een fucking nicht bij een meisje.


Eindelijk iemand die me begrijpt. Wollah ze bestaan echt. Ze doen zich heel zeker voor maar in feite zijn ze elke seconde bang dat je vreemd gaat.

Pagina's : [1] 2