Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Iftar Op De Fontys 14 Nov

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

CasawiaZina
08-11-2002, 10:54

Essalaamou 3aleikoum, Beste Studenten, leden en toekomstige leden, We hebben in deze leuke tijd van Ramadan een even zo leuke activiteit georganiseerd. Donderdag 14 november organiseert Interculturele Studentenvereniging Cameleon weer de jaarlijkse Iftar. Deze Iftar zal in het teken staan van Saamhorigheid, want daar draait het tenslotte allemaal om in deze heilige maand. Voor de iftar zal er een lezing plaats vinden waarbij twee gastsprekers over Saamhorigheid komen vertellen. Na de lezing is het dan tijd om samen het vasten te verbreken. Dit alles zal plaats vinden vanaf 15:30uur in Gebouw R1 (rachelsmolen) van de Fontys Hogeschool Eindhoven. We heten iedereen van harte welkom. Ook willen we benadrukken dat we iedereen op tijd in de zaal hebben om optijd te kunnen beginnen. Het programma: 15:30uur Lezing 16:50uur Salaat el Maghreb 16:55uur Iftar Entree: Niet-leden: € 2,- Leden: Gratis. zie plattegrond voor route. Cameleon Iftar 2002 Fontys Omgeving Fontys Complex JULLIE KOMEN TOCH OOK :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Oem_zackaria
09-11-2002, 00:00
Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik heb een vraagje.....Zitten de dames en heren gescheiden?? Salaam aleikoem wr wb

CasawiaZina
09-11-2002, 00:01
Origineel gepost door Oem zackaria Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik heb een vraagje.....Zitten de dames en heren gescheiden?? Salaam aleikoem wr wb ik weet niet....ik verwacht het niet....volgens mij gaan iedereen gewoon zitten waar ze willen........

al_hamka
09-11-2002, 01:35
I'll Be There :D Ik ben lid :rolleyes: Ik kom in mijn jellaba ;):D :zwaai: ** SouSou **

CasawiaZina
09-11-2002, 12:32

Origineel gepost door al_hamka I'll Be There :D Ik ben lid :rolleyes: Ik kom in mijn jellaba ;):D :zwaai: ** SouSou ** hmmmmm ken ik jou dan

CasawiaZina
11-11-2002, 10:06
and there we go again

al_hamka
11-11-2002, 22:43
Hmm ik weet niet of je mij kent :D We zullen zien op de Iftar.. ben blond :D ** SouSou **

saidaaatje
12-11-2002, 00:13
eyy eindhoev is in de buurt enne ken een meid die daar de MER doet....hmmmmmmm onee donderdag he???jammer school.....

Sweet_G
12-11-2002, 15:46
Origineel gepost door Oem zackaria Bismiellahie Arahmanie Rahiem Salaam aleikoem wr wb Ik heb een vraagje.....Zitten de dames en heren gescheiden?? Salaam aleikoem wr wb asalaam alliekom...ik weet niet of er al antwoord is gegeven of jou vraag...maar er is een mogelijk voor de dames om appart te zitten....als je het vraagt aan iemand van cameleon...zal die je de weg wel wijzen...ik hoop dat je incha allah komt.. wa alliekom asalaam

saidaaatje
12-11-2002, 19:09
jahhh ik kom inshallah toch....we komen met een grote groep inshallah...

CasawiaZina
12-11-2002, 22:34
MARHBABIEK 3ANDNA A SAHBTIE

saidaaatje
14-11-2002, 23:28
hey ik vond de iftar erg leuk en gesellie....ben nu ook lid van cameleon

al_hamka
14-11-2002, 23:57

Yeppzzzzz ik vond hem ook :goedzo: Heel erg leuk hoor :D ** SouSou **

Najib26
15-11-2002, 00:22
Ik vond het erg raar dat mensen begonnen te klappen. Klappen is een gebruik van niet-moslims. Jammer dat de lezing zo kort duurde en het vooral basis was, niet diepgaand. Maar verder was het allemaal prima. De inhoud vd lezing was op zich goed, de gebedsruimte was ook goed (hoewel een kleed boven de vloerbedekking handig was geweest), en het eten was goe geregeld. En de koranrecitatie was masshallah. Goed om te zien dat de zaal helemaal vol was. Nu maar hopen dat mensen niet alleeen 1-maand-moslim blijven zoals die Turkse broeder zei.

zina_maghrebia
15-11-2002, 10:25
Salaam olaikom Het was masha allah zo mooi hoe onze broeder de koran ging lezen. Ik kreeg gewoon tranen in me ogen masha allah. Inderdaad de lezing was wel kort.Ik vondt het alleen jammer hoe een paar zusters daar waren gekleed,het was alsof ze naar een feest gingen om te dansen.Maar masha allah er waren zusters die zo :goedzo: waren. En er waren wel veel bekende voor me ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8