Bekijk volle/desktop versie : Ik Zou Nooit Met Een Rifie Kunnen/willen Trouwen..........



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-05-2009, 19:09
NU BEN IK FF IN EEN SERIEUZE MOOD, DUS DAAR HOORT EEN SERIEUZE TOPIC BIJ


Een marokkaan is een marokkaan, ongeacht waar je vandaan komt uit marokko. Maar toch merk je en zie je vele verschillen tussen stammen arab, shul7, rifie, sousie. En merk dat rifies toch heel anders zijn dan de rest van de stammen. Heb niks tegen hen, abosluut niet, maar moet er niet aan denken om de rest van mn leven met een rifie door te brengen en op hen manier van leven en denken mn leven door te brengen.
















LET THE BATTLE BEGIN HEKSEN............................................ ..

21-05-2009, 19:10



Citaat door kittyy:
NU BEN IK FF IN EEN SERIEUZE MOOD, DUS DAAR HOORT EEN SERIEUZE TOPIC BIJ


Een marokkaan is een marokkaan, ongeacht waar je vandaan komt uit marokko. Maar toch merk je en zie je vele verschillen tussen stammen arab, shul7, rifie, sousie. En merk dat rifies toch heel anders zijn dan de rest van de stammen. Heb niks tegen hen, abosluut niet, maar moet er niet aan denken om de rest van mn leven met een rifie door te brengen en op hen manier van leven en denken mn leven door te brengen.
















LET THE BATTLE BEGIN HEKSEN............................................ ..



dat is duidelijk.. en dat moesten we nou net weten..

21-05-2009, 19:11
JE WEET NIET WAT JE MIST

21-05-2009, 19:11
Mwah. Ben het gedeeltelijk eens met je. Niet alle Rwaffa denken hetzelfde, meisje. Je hebt zoveel ruimdenkende Rwaffa.

Maar als je het hebt over de de sterotype riffie, zo 1tje die hypocriet, achterbaks en anti-vrouw dan ben ik het zwaar met je eens .

21-05-2009, 19:12



Citaat door CrAzY_FtiMa:

VIES PLAATJE HEB JE HOU JE DAARVAN

21-05-2009, 19:14

Citaat door Rani_n_Soufri:
dat is duidelijk.. en dat moesten we nou net weten..
Ja en voel mij nu een stukken beter nu jy het gelezen hebt en gereageerd hebt

21-05-2009, 19:14

Citaat door Tsjakka:
VIES PLAATJE HEB JE HOU JE DAARVAN


Jah.

21-05-2009, 19:15
wie dwingt jou met een riffi te trouwen dan

21-05-2009, 19:15

Citaat door kittyy:
NU BEN IK FF IN EEN SERIEUZE MOOD, DUS DAAR HOORT EEN SERIEUZE TOPIC BIJ


Een marokkaan is een marokkaan, ongeacht waar je vandaan komt uit marokko. Maar toch merk je en zie je vele verschillen tussen stammen arab, shul7, rifie, sousie. En merk dat rifies toch heel anders zijn dan de rest van de stammen. Heb niks tegen hen, abosluut niet, maar moet er niet aan denken om de rest van mn leven met een rifie door te brengen en op hen manier van leven en denken mn leven door te brengen. ............................................



Dan trouw je toch met iemand van een andere stam....Mensen uit Ariff zijn dan uniek he..Als ze toch heel anders zijn

21-05-2009, 19:15
Ewa ja, ieder zijn voorkeur toch..

21-05-2009, 19:16

Citaat door kittyy:
Ja en voel mij nu een stukken beter nu jy het gelezen hebt en gereageerd hebt


vraag je af of er wel een Riffi is die jou zou willen..

21-05-2009, 19:16

Citaat door moOie_mOkerrr:
Mwah. Ben het gedeeltelijk eens met je. Niet alle Rwaffa denken hetzelfde, meisje. Je hebt zoveel ruimdenkende Rwaffa.

Maar als je het hebt over de de sterotype riffie, zo 1tje die hypocriet, achterbaks en anti-vrouw dan ben ik het zwaar met je eens .
Tuurlijk zitten er ook open minded gasten tussen, maar die kan je op 1 hand tellen, en die zijn dan voorzien, of zijn lelijk of zijn gay. Maar dat geldt eigenlijk voor alle goede gasten

21-05-2009, 19:17



Citaat door CrAzY_FtiMa:
Jah.

VOLGENS MIJ BEN JE WAHED MEISJE DIE JUIST NIKS DOET
IN T ECHT BEN JE BRAAF MEISJE DAT THUIS ZIT EN NOOIT ZULKE DINGEN ZOU DOEN PSYCHOLOGIE HEY ANONNIMITIET LEID TOT STOER GEDRAG

21-05-2009, 19:17

Citaat door Rani_n_Soufri:
vraag je af of er wel een Riffi is die jou zou willen..


indirecte vraag

21-05-2009, 19:18

Citaat door Chaima321:
Dan trouw je toch met iemand van een andere stam....Mensen uit Ariff zijn dan uniek he..Als ze toch heel anders zijn
Ja maar dat is dan niet uniek als in positief

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6