Bekijk volle/desktop versie : Op de vlucht voor mijn leven!



21-05-2009, 17:07
Hallo mensen om te beginnen wil ik jullie laten weten dat dut verhaal egt gebeurd is en nog steeds aan de gang is!

De hoofdpersonen zijn: Anisa
Leila: (vriendin van Anisa)
Hakim: (daar kom je later wel achter wie dat is)

Zomer 2006
Anisa is een meisje van 18jaar oud dat jarenlang mishandeld werd,
elke dag was een hell voor haar om thuis te komen om elke x weer opnieuw vernederd te moeten worden elke dag weer
klappen te moeten vangen gewoon omdat ze daar zin in hadden en niemand die het wist!
Op dag besloot ze Leila te vertellen wat er met haar is wat haar grote geheim is want Leila&Anisa waren net zussen zulke goeie vriendinnen ze vertelde het Leila en zo begon alle ellende..
Leila was een meisje dat veel jongens kende dus zag ze daar een uitweg voor Anisa om te kunnen helpen met de thuis situatie..
Anisa&Laila hadden het plan bedacht.. Anisa zou van huis weg kunnen lopen en bij iemand onderduiken als dat mogelijk was,
Anisa ondertussen een jongen kennen Mourad heette hij hij was nog niet zolang in Nederland maar hij was zo mooii ze was al verliefd op hem vanaf ze hem voor het 1st zag ze begonnen elkaar steeds vaker te zien en Anisa vertelde hem over haar leven
hij wilde haar helpen en beloofde haar met alles te helpen haar prins op het witte paard!

21-05-2009, 17:08


De dagen vlogen voorbij en zij en Mourad zagen elkaar steeds vaker ze hadden wel veel ruzie laatste tijd want hun meningen verschilde Mourad wilde dat zij haar vader zou aangeven bij politie voor mishandeling maar zij wilde dat niet en zei dat die dat maar moest accepteerde waarop mourad antw: Jullie meisjes zijn altijd zo bang dit is marokko niet dit is nl hier kan alles als jij hem aangeeft kan die je niks meer maken ik schreeuwde en zei: Jullie Arabieren zijn allemaal hetzelfde willen alleen maar jullie zin je gedraagt je precies als mn vader hij werd boos en zei dat ik zn auto uitmoest
toen heb ik een paar tijd niks meer van um gehoord logisch ik had um gekwetst!!
Thuis werd het een hell mohammed (mn broer) had me in de stad gezien en kon het natuurlijk niet laten om aan mn pa te vertellen dat ik na schooltijd in de stad was waardoor mn vader nog woester was mn telefoon werd afgepakt mn computer alles
die nacht heeft die me verrot geslagen ik kon niet bewegen ik kon niks de pijn was ik al gewent als je dagelijks geslagen word voel je de klappen op een gegeven moment niet word het een gewoonte weetje niet beter..
Dat was de ergste nacht van me leven wollah ik dacht dat ik er geweest zou zijn ik moest naar mn kamer waar ik vervolges hele week moest blijven ik huilde mezelf in slaap ik was helemaal kapot Mourad haatte me mn famillie haat me ik heb niks en niemand ik heb een weeklang zonder etengezeten dat zou wel een geschikte straf geweest zijn terwijl mijn zus haar babyfeestje hield zat ik opgesloten op mn kamer en niemand die naar me kwam keken thuis zeiden ze tegen de famillie dat ik ziek was zodat ze mn verwondingen niet zouden zien..
Toen de week eindelijk voorbij was en mn ouders niet thuis waren heb ik stiekem leila gebeld die me vervolges zei mn spullen te pakken en dat deed ik ik nam het belangrijkste mee en had stiekem met leila afgesproken!
Ik kon wel bij haar nicht terecht wat een opluchting voor me was voor het allereerst was ik eindelijk weg weg van huis weg van mijn huis eindelijk!!
Leila was ondertussen bezig iets voor me te regelen en zei dat ik geduldig moest afwachten tot ze meer wist..
De dagen vlogen bij en natuurlijk zocht mijn famillie mij al dus moest ik extra voorzichtig zijn met het naar buiten gaan ik was wel in een andere stad alleen helaas niet ver genoeg dus was nog steeds niet veilig!
Ik besloot contact op te nemen met Mourad en vroeg of hij tijd voor me maken hij zei dat dat goed was en vroeg of ik naar zn huis kon komen ik zei dat dat goed was en een uur later spraken we af..

21-05-2009, 17:18
Eenmaal bij MOurad aangekomen stonden de tranen in mn ogen hij keek me verbaasd en pakte me vast wat voelde dat fijn in zijn armen ik voelde me opgelucht!
We liepen naar binnen en hij vroeg me te vertellen wat er was gebeurd en dat deed ik hij werd kwaad en zei me dat ik gewoon had moeten luisteren toen hij zei dak naar de politie moest ik huilde en zei aub niet boos zijn ik heb je nodig ik ben bang doodsbang hij keek met een bozeblik en zei dat ik hem moest vertrouwen ik knikte dat ik dat deed en weer liepen mijn tranen ik was niet meer instaat om mezelf in te houden en liet alles los waar hij misbruik van maakte hij begon me te zoenen en ik was te zwak en te moe om um weg te duwen hij ging steeds verder en ik zei nee mourad alsjeblieft ik bleef nee zeggen en hij luisterde niet die dag heeft hij me verkracht toen die klaar was fluisterde die in mn oor ik hou van je Anisa nu ben je van mij ik kon amper geloven wat mij is overkomen die nacht en bleef gewoon verstijfd naast um liggen toen hij ging douche besloot ik mn kleren aan te doen en ben er snel vandoor gegaan toen ik 1maal buiten was rende ik zo hard als ik kon niet alleen heeft hij me verkracht en met mn vertrouwen gespeelt alles was een leugen hij was getrouwd en zijn egte naam is Salih

21-05-2009, 17:18
ik weet niet of jullie het wel willen lezen maar ik moet egt mn verhaal ff kwijt aan jullie

21-05-2009, 17:32


Eenmaal in de bus besloot ik Leila te bellen en kon mn tranen niet inhouden ze vroeg me wat er was en ik vertelde het ook leila begon te huillen en zei woest wollah als ik hem zie ik maak hem dood ik zweer het je billah ik laat niks van hem heel ik zei huillend nee leila aub niet doen vertel het niemand zweer het me? Even was het stil maar daarna antwoorde ze ok ik beloof het maar ik doe het voor jou niet voor hem want als het aan mij lag was hij doodgeweest nu ik zei dat ik ging ophangen en ik nu ff alleen wil zijn.. Eenmaal bij mn woonplaats aangekomen waar ik momenteel woonde voelde ik me zo vies ik ging meteen douche liet het water over me heenlopen en mn tranen begonnen te lopen ya rab allamin is dit wat ik verdien?
Waarom ik? Zou mijn nachtmerrie ooit ophouden?
IK kleedde me aan en ging in bed liggen toen mn telefoon begon te trillen het was Mourad ik nam op en zei niks hij zei heel sarcastisch vond je het lekker schatje ik vroeg um wat die wilde waarop hij antwoorde niets helemaal niets ik heb alles al wat ik hebben wil ik hou van jou en jij van mij nu ben je voor eeuwig de mijne hij vroeg me wanneer die me kon zien en ik zei dat ik dat niet wist en drukte um weg die nacht kon ik niet slapen ik was kapot dit deed zelfs nog meer pijn dan de klappen die ik thuis kreeg ik voelde me waardeloos ik ben zo waardeloos een niks meer was wat ik dacht..
Dagen vlogen voorbij en ik kwam niet meer buiten ik had het helemaal gehad van leila hoorde ik ook niks meer tot ze me opeens een sms stuurde met hey schatje luiister je moet weg daar het is niet veillig iemand heeft je gezien hier heb je een nummer bel deze jongen en hij gaat je helpen wollah vertrouw me hbiba en doe wat ik zeg neem een andere nr en bel me zodra je die hebt ik hou van je x Leila..

21-05-2009, 18:09
Ik pakte zo snel mogelijk als ik kon mijn spullen en pakte de trein en onderweg belde ik diegene de jongen nam op en zei hallo met hakim ik antwoorde en zei hey je spreekt met Anisa vriendin van Leila hij zei hey ben je al onderweg ik antwoorde ja ik ben onderweg ben er over halfuur hij vertelde me waar ik heen moest en dat ik niemand moet aankijken of aanspreken en um moest bellen alsk er ben en ik zei dat dat goed was.. Eenmaal aangekomen bij de plaats van bestemming zag ik een groene golf staan ik belde en zag dat de jongen die mij op zou wachten in die auto zat ik stapte in en groette hem tot ik opeens zag wie het was het was Hakim de ex van leila ik kende hem al nadat het uitwas hebben we vaak afgesproken als vrienden ik lachte en zei hey dus jij bent het hij lachte trug en gaf een kus op me wang en zei meskiena als ik dit alles wist wat jij allemaal mee hebt gemaakt alles komt goed dat beloof ik je ik lachte trug en zei dat ik um geloofde!
Hij bracht me naar een huisje dat hij voor mij geregelt had het was niet heel groot maar perfect genoeg voor mij ik was um zo dankbaar hij liep mee naar binnen en zei dat die weg moest hij beloofde me trug te komen over een paar dagen maar dat ik 1st tot mezelf moest komen en gaf me een nieuwe simkaart ik deed um in mn telefoon en belde laila er meteen mee op ze zei dat ze hmdl blij was dat ik veillig ben aangekomen en dat alles goed gaat met me!
IK bedankte dr en zei dat ik wilde gaan slapen dat vond ze goed en zei dat ze me morgen nog wel probeerde te bellen..
Ik liep naar boven ging douche en deed meteen mn pyama aan voor het 1st sinds weken voelde ik rust alsof er een last van me schouders viel dat was wat ik nodig had!
Dagen gingen voorbij en ik voelde dat ik al stukken aansterkte.. Hakim kwam me eindelijk opzoeken ik omhelsde um en zei ben blij dat je er bent voelde me zo alleen hij glimlachte en zei ik zei tog dat ik trug zou komen en dat doe ik ook!
We gingen naar buiten en hij nam me mee naar de stad we gingen kleren kopen want ik moest nieuwe spullen hebben voor mijn nieuwe look zodat niemand me zou herkennen dat was superlief van hem dat had hij natuurlijk niet hoeven doen daarna zijn we bij macdonalds wat gaan eten voor het 1st kon ik weer een beetje lachen dat deed me goed!
Hakim helpde me zo goed met alles het leek er egt op dat die voor me wilde zorgen voelde me eindelijk een beetje goed..

21-05-2009, 18:28
Alles leek op zn plaats te vallen en leek zo vanzelfsprekend opeens!
Van leila had ik al een tijdje niks meer gehoort ik ging er vanuit dat ze druk zou zijn en daarom niks meer liet horen tot ik opeens een mailtje zag en zag dat die van leila was ik opende um en kon amper geloven wat er in stond!

Anisa, ik wil je vragen mij met rust te laten ik ben er altijd voor je geweest en dan verraad je me alles wat je me hebt verteld was een vieze vuille leugen jij hebt misbruik gemaakt van mijn zwakheid de zwakheid die ik voor jou heb ik heb het zelf al moeilijk zat en zit niet op jou te wachten verwijderen mijn nr mijn msn en verwijder mij uit je hoofd voor mij besta je niet meer want een egte vriendin zou mij nooit zo verraden als jij bij mij hebt gedaan!

Ik heb een mail truggestuurd en kreeg helaas geen reactie wat was ik kwaad ik werd voor alles en nog wat uitgemaakt en kreeg niet eens uitleg hoe wat of waarom ik heb haar nooit iets geflikt en wat krijg ik ervoor trug dit en in de moeilijkste tijd van mijn leven laat ze me vallen wtf is dat maar goed ik heb haar ook niet nodig nu niet nooit niet!
TOen ik heb haar verbannen uit mijn leven.. Hakim was de enige die ik nog kon vertrouwen alleen hem verder had ik niemand
ik en hakim begonnen samen te werken hij zocht jonge meisjes die wel voor hem wilde werken ik moest me voordoen als zijn zusje en zou een deel kregen van het geld wat hij zou verdienen.. Samen zochten we contact met meisjes ik was afhankelijk van hakim en kon niet anders dan hem te helpen hij heeft tenslotte ook voor mij gezorgd al die tijd!
Ik had veel verschillende namen en hakim ook zodat niemand achter onze ware identiteit zou komen en iedereen dacht dat we broer en zus waren en zo gingen wij toendertijd ook door het leven,
ik was de enige die hij kon vertrouwen ik kende al zijn plannen al zijn geheimen waarbij ik hem wel zou helpen!
Maanden gingen we zo verder sommige meisjes woonde zelfs bij mij in..
Tot op die ene dag toen hakim me vroeg hem voor 1x een gunst te doen hij vertelde me dat een man in mij geintreseert is ik vertelde hem dat ik dat niet wilde

21-05-2009, 18:41
hij zei me als ik 1x voor hem zou werken ik het daarna nooit meer hoefde te doen dat het maar 1malig zou zijn en ik dan het dubbele geld zou krijgen waarop ik nee antwoorde hij werd boos en zei luister schatje 1x maar meer vraag ik je niet en weer antwoorde ik nee hij bracht me naar huis en zei dat ik erover na moest denken en hij er nog op trugkwam ik keek hem boos aan en zei ik ben niet 1 van je hoeren onthoudt dat goed zonder mij ben je nerges en had je deze wijven niet waarop hij antwoorde dat weet ik maar jij moet niet vergeten wat ik allemaal voor je heb gedaan !
En zo reed die weg dagen vlogen voorbij ik was nog altijd woest om wat die zei hoe durfde die me dat te vragen?
Na dagen kwam die me weer opzoeken en vroeg me of ik erover had nagedacht ik antwoorde NEE NOOIT !!!!!!!!
Hij werd zo boos zo had ik um nog nooit gezien en pakte me bij mn haar en vertelde me dat ik geen keuze had waarop ik antwoorde heb ik wel en er is 1 verschil tussen mij en die andere wijven ik ken jou geheimen en plannetjes door en door en hun niet jij hebt mij nodig zei ik lachend hij werd nog bozer en bleef aan mn haar trekken en nog steeds hield ik me sterk die dag heeft die me verrot geslagen en dwong me het te doen ik schreeuwde NEE alweer en sleurde me mee de slaapkamer in die nacht heeft ook hakim me tegen mij zin in te nemen.. Tfoe zelfs verraden door hakim de enige persoon die ik dacht te vertrouwen de volgende ochtend gaf die een kus en zei sorry hbiba maar je moet dit doen aub hij is een hele goeie klant van ons ik beloof je daarna krijg je alles wat je hebben wil en kunnen we samen misschien op vakantie naar het buitenland kan je alles krijgen wat je wil wollah dat zweer ik je!!
Ik keek um angstig aan en stemde erin mee ik kon niet anders ik was verzwakt van bangheid
Die avond kwam de man me opzoeken hakim had um naar mij gebracht we gingen naar de slaapkamer en hakim wachte op me in de woonkamer ik keek de man hele tijd vragend aan wat was hij walgelijk zo vies het was zeker wel een man van in de 50 een viese oude marokkaanse man ik vroeg hem of die kinderen had waarop hij antwoorde sssssssssst ik ben hier alleen voor mijn behoefte meer niet hij duwde me het bed op en ging op me liggen ik verstijfde en gaf geen kick sloot mn ogen in de hoop dat het zo snel mogelijk over zou zijn, toen die eenmaal klaar was kwam hakim de kamer binnen en gaf een kus ik ben trots op je Anisa dit was tog niet zo moeilijk ik keek hem verdrietig aan en zei 1x hakim en nooit meer hij knikte en zei beloofd nooitmeer!

21-05-2009, 18:45
Hakim was weggegaan en ik voelde me zo smerig hoe had ik ooit met zijn spelletjes mee kunnen doen?
Ik ging douche en pakte mn spullen alleen de belangrijkste spullen nam ik mee ik zag zijn portomonee op tafel liggen en pakte al het geld wat er inzat en ging er zo snel mogelijk vandoor!
Op het station aangekomen heb ik de 1ste de beste trein gepakt die ik pakken kon waarnaartoe maakte niet uit als het maar verweg was verweg van hier!!
Wat was ik bang mijn hart zat in mijn keel SHITT waar moest ik heen wat moest ik doen ik heb niemand ik ken niemand
die nacht ben ik bij de eindhalte uitgestapt en heb voor het 1st op straat geslapen..