Bekijk volle/desktop versie : Dames help!!!



21-05-2009, 12:34
Dag Mensen,

Zorg Met Maat is een organisatie voor iedereen met een handicap, functiebeperking of chronische ziekte.

Onze doel is het welzijn van Marokkaanse en de allochtone gehandicapten in Nederland te bevorderen. Die groep voornamelijk, omdat uit onderzoek is gebleken dat zij door de taalbarriere en nalatigheid van zorgmedewerkers niet optimaal worden verwezen naar hun rechten en niet goed worden geholpen.

Wij weten welke instanties en instellingen benaderd moeten worden en wij kennen de bestaande regels en procedures. Een ander belangrijk punt is dat wij naast het bemiddelen en regelen van de zorg die u wilt, u ook alle bijbehorende administratieve handelingen uit handen nemen

Daarom zoeken wij mensen, voornamelijk marokkanen of allochtonen met die chronische ziek zijn of verstandelijk of lichamelijk gehandicapte zijn. Bent u zelf gehandicapt of kent u iemand in uw directe omgeving die chronische ziek of gehandicapt is?

Please let us know!

21-05-2009, 12:48


Je bent echt irritant serieus! Je maakt reclame, hopend op een aantal clienten zodat je extra geld gaat verdienen.
Doe normaal.

21-05-2009, 13:00
Waarom vind jij het irritant? Gun jij niet dat marokkanen elkaar helpen? Ik snap je echt niet....

Als jij onze marokkanen gehandicapte niet wilt helpen of geen toegevoegde waarde voor hun kan zijn, verlaat aub de discussie.

21-05-2009, 13:14
Nou mijn hulpbehoevende ouders zijn ooit ook door een "thuiszorg" instantie door marokkanen voor marokkanen geholpen. Ze zijn na 2 jaar nog steeds de Gemeente aan het terugbetalen wat de WMO aan de thuiszorginstelling heeft betaald. Fijne hulp, bedankt!!!!!! Thuiszorg instelling is niet meer te achterhalen.

21-05-2009, 13:18



Citaat door diggibeet:
Nou mijn hulpbehoevende ouders zijn ooit ook door een "thuiszorg" instantie door marokkanen voor marokkanen geholpen. Ze zijn na 2 jaar nog steeds de Gemeente aan het terugbetalen wat de WMO aan de thuiszorginstelling heeft betaald. Fijne hulp, bedankt!!!!!! Thuiszorg instelling is niet meer te achterhalen.



Bekend fenomeen en komt regelmatig voor. Overal waar marokkanen bij worden betrokken, thuiszorg, hadj-reizen, marokko-reizen en noem maar op zie je regelmatig dat soort praktijken