Bekijk volle/desktop versie : Mag je zoenen voor het huwlijk???



Pagina's : [1] 2 3

21-05-2009, 00:13
mag je zoenen voor het huwlijk???

HELP iemand antwoord hierop???

21-05-2009, 00:17

Om kort te zijn: NEE!

Bewijs hoef ik niet eens bij te zetten. Het is zelfs 7aram om er naar te verlangen, dus adviseer ik jou om daar vanaf te blijven en je eer hoog te houden.

Wa salaam oe alaikoem.

21-05-2009, 00:23
dankje mag er niet naar verlangen?

21-05-2009, 00:30

Citaat door Mar0kaantjuh-x:
dankje mag er niet naar verlangen?


Nee, zolang je maar naar verlangt om het NA je huwelijk te doen.

Ghair Inchallah.

21-05-2009, 00:32

haha oek

21-05-2009, 00:36
Er is overgeleverd van Abu Hurayrah dat de Profeet (salla Allahu alaihi wa salaam) gezegd heeft: “Allah heeft voor elke zoon van Adam zijn aandeel in zina verordend, die hij onvermijdelijk zal begaan. De zina van de ogen is kijken, de zina van de tong is spreken, men kan wensen en verlangen en de geslachtsdelen bevestigen of ontkennen dat.” (Overgeleverd door al-Bukhaari, 5889; Muslim, 2657)

21-05-2009, 00:39
aah dankjewel

21-05-2009, 00:41

Citaat door Mar0kaantjuh-x:
aah dankjewel


Doe er wat mee, zustertjuh

21-05-2009, 00:42

Citaat door Mar0kaantjuh-x:
aah dankjewel


Doe er wat mee, zustertjuh!

21-05-2009, 00:54

Citaat door Mar0kaantjuh-x:
mag je zoenen voor het huwlijk???

HELP iemand antwoord hierop???


Tuurlijk mag dat

21-05-2009, 00:55

Citaat door barbaarisch:
Doe er wat mee, zustertjuh


zal ik zkr doen

21-05-2009, 00:56

Citaat door Takeda22:
Tuurlijk mag dat


jah dag mag zkr wel van jou

21-05-2009, 00:57


Citaat door Mar0kaantjuh-x:
jah dag mag zkr wel van jou


Nee mag echt!

21-05-2009, 09:14

Citaat door Mar0kaantjuh-x:
dankje mag er niet naar verlangen?



Als je die stap toch gaat zetten, dan zal het echt niet gaan blijven bij het zoenen. Je gaat elke keer een stap verder en verder. Ook al denk je dat je je gaat kunnen inhouden. Je zal zo ver gaan in die verlangen en verliefdheid dat je pas wakker word als je een babytje in je baarmoeder hebt en dan in paniek raakt wat je moet doen.

En die gozer heeft dan het hazepad genomen zo van "ik ga echt niet met een ..... trouwen en van dat kind hoef ik niets want het is een bastaardkindje".

Klinkt hard, maar het is de realiteit in 2009.

En verlangen naar iets hebben zorgt ervoor dat je het ook echt wil hebben.

Geef die duivel die het verlangen en gevoelen bij je versterkt een blauwe oog en ga jezelf reinigen van binnen zodat je je weer op het rechte pad kan zetten in plaats van op de zijweggetje. Over een tijdje heb je dat verlangen niet eens meer, je hebt dan een betere alternatief gevonden.

21-05-2009, 14:32

Citaat door weesbarmhartig:
Als je die stap toch gaat zetten, dan zal het echt niet gaan blijven bij het zoenen. Je gaat elke keer een stap verder en verder. Ook al denk je dat je je gaat kunnen inhouden. Je zal zo ver gaan in die verlangen en verliefdheid dat je pas wakker word als je een babytje in je baarmoeder hebt en dan in paniek raakt wat je moet doen.

En die gozer heeft dan het hazepad genomen zo van "ik ga echt niet met een ..... trouwen en van dat kind hoef ik niets want het is een bastaardkindje".

Klinkt hard, maar het is de realiteit in 2009.

En verlangen naar iets hebben zorgt ervoor dat je het ook echt wil hebben.

Geef die duivel die het verlangen en gevoelen bij je versterkt een blauwe oog en ga jezelf reinigen van binnen zodat je je weer op het rechte pad kan zetten in plaats van op de zijweggetje. Over een tijdje heb je dat verlangen niet eens meer, je hebt dan een betere alternatief gevonden.


Met alle respect maar jij bent echt een doemdenker, elke keer zeg je maar dat mensen zich niet kunnen inhouden en dat het altijd zal leiden tot sex en ongewenste zwangerschap, ik vind dit nogal naief eerlijk gezegt, niet iedereen heeft zo weinig controle over zichzelf

Pagina's : [1] 2 3