Bekijk volle/desktop versie : ik zie de hele tijd vage zwarte lange dingen ik vind dit egt eng....



Pagina's : [1] 2

20-05-2009, 20:38
Salaam oualaikoum zusters/broeders,

ik zie de laatste tijd overal ogen en zwarte lange dingen en ik ben erg bang als het stil is.. kunnen jullie me misschien helpen?


Walaikom Salam.

20-05-2009, 20:44


Wat heb je met negers, met je zwarte lange dingen. Gatver.

20-05-2009, 21:06

Citaat door CristoRey:
Wat heb je met negers, met je zwarte lange dingen. Gatver.


wat is dit voor walgelijke opmerking

20-05-2009, 21:08
waar en wanneer zie je dat dan en wat gebeurt er vervolgens?

20-05-2009, 21:10



Citaat door yazzith:
waar en wanneer zie je dat dan en wat gebeurt er vervolgens?



als ik bijvoorbeeld achter de computer zit dan lijkt het net of er iemand naar me kijkt zonder me om te draaien of wat lijkt het net of dat zwarte me bespied en als ik kijk dan lijkt het net of het wegduikt :s

20-05-2009, 21:31

Citaat door Tangerlover:
als ik bijvoorbeeld achter de computer zit dan lijkt het net of er iemand naar me kijkt zonder me om te draaien of wat lijkt het net of dat zwarte me bespied en als ik kijk dan lijkt het net of het wegduikt :s


creepy, sinds wanneer is dit begonnen? Reciteer je dan wel iets uit de koran als je ze ziet?

20-05-2009, 23:22

Citaat door CristoRey:
Wat heb je met negers, met je zwarte lange dingen. Gatver.

Let niet op hem. Je moet al Bacara elke dag in je huis aanzetten, in de ochtend en in de avond de koran over jezelf lezen hoe de profeet dat deed als bescherming en zolang mogelijk rein blijven, woedoe doen zo vaak je kan en dan gaat ie vanzelf wel weg inshaalah. Probeer ook zo min mogelijk bang te worden, denk aan Allah op zo een moment of reciteer ayat el koersi hardop.

20-05-2009, 23:34
Het zouden djiens kunnen zijn, ik raad je aan om naar een imam te gaan..

21-05-2009, 00:47

Citaat door Doornroosjeroos:
Het zouden djiens kunnen zijn, ik raad je aan om naar een imam te gaan..

Natuurlijk is het een jinn maar ze hoeft niet naar de imam te gaan..

21-05-2009, 00:48

Citaat door sammietammie:
Natuurlijk is het een jinn maar ze hoeft niet naar de imam te gaan..



Nee wie moet die djien dan wegjage.. zij zelf?

21-05-2009, 00:59
BeIangerijk advies:

Wees er v00raI niet bang v00r en reaIiseer je dat AIIah de enige is v00r wie je kunt vrezen en v00r de rest geen reden is 0m v00r bang te zijn.

Immers, AIIah is de Schaper van aIIes en iedereen!

Nadat je dit heIemaaI hebt begrepen en het v0eIt reciteer je ayat0eI k0ersie. Verbrand meteen de djins aIs het ware en aI die vage dingen verdwijnen 0p een gegeven m0ment! BIijven herhaIen t0tdat je niets meer ziet 0f v0eIt!

Dit werkt aItijd bij mij!

21-05-2009, 01:02

Citaat door Doornroosjeroos:
Nee wie moet die djien dan wegjage.. zij zelf?

Ja zij zelf met de wil van Allah, denk je dat de imam en kracht of macht heeft of dat hij iets niet kan wat zij zelf niet kan doen?

21-05-2009, 01:04



Citaat door sammietammie:
Ja zij zelf met de wil van Allah, denk je dat de imam en kracht of macht heeft of dat hij iets niet kan wat zij zelf niet kan doen?



je moet sabab doen.. een imam kan met behulp van de koraan die djiens wegjagen..

21-05-2009, 01:05

Citaat door Doornroosjeroos:
je moet sabab doen.. een imam kan met behulp van de koraan die djiens wegjagen..

Het zelfde kan zij ook..

21-05-2009, 01:06
Ach ach Iieve mensjes. Z0ek het n0u niet aI te ver. Gen0eg mensen die weIeens wat abn0rmaaIs zien. In eIk gevaI, ga er niet meteen van uit dat ze bezeten is en dergeIijke

Pagina's : [1] 2