Bekijk volle/desktop versie : Yasmina Pil!!!!!!!!!!



20-05-2009, 20:34
Heeft iemand er ervaring mee, wat zijn de bijwerkingen die je krijgt
tell me....

20-05-2009, 22:40


niemand die deze pil gebruikt...

20-05-2009, 23:09
Uppie,


Ik trouw insahallah in juli wanneer moet ik beginnen?

20-05-2009, 23:13

Citaat door Appelboompje:
Uppie,


Ik trouw insahallah in juli wanneer moet ik beginnen?


Ik trouw ook in juni en ik ga gewoon nu beginnen dus een maand van te voren maar ik wil daarom dus ook weten wat de bijwerkingen zijn van Yasmina pil

20-05-2009, 23:14


Yasmina Pilll??????

20-05-2009, 23:17
Ikheb er ervaring mee hele goeie pil, bepaalde hormoon is vervangen door een stofje waardoor je geen of nauwelijks bijwerkingen hebt, na de yamina ben ik toen overgestapt naar de yasminelle, die is super licht.

xxx Aya

20-05-2009, 23:19

Citaat door Aya_cakes:
Ikheb er ervaring mee hele goeie pil, bepaalde hormoon is vervangen door een stofje waardoor je geen of nauwelijks bijwerkingen hebt, na de yamina ben ik toen overgestapt naar de yasminelle, die is super licht.

xxx Aya


Oke bedankt voor de info

21-05-2009, 02:33
waar kan je die halen??

21-05-2009, 20:42

Citaat door SmiinaKroelebol:
waar kan je die halen??


bij de apotheek en me huisarts vertelde erbij dat het beharing verminderd dat wist ze alleen als bijwerking en de rest verschilt per persoon

21-05-2009, 20:52
de pil kun je het beste de eerste dag van de menstruatie nemen, dan ben je vanaf dag 1 beschermd. Trouw je eerder dan je je menstruatie krijgt, dan zorg dat je het een maand eerder neemt, (menstruatie ervoor) of gewoon willekeurige dag>Maar dan moet je 1 maand lang iets anders gebruiken (bv:condoom)

wAllaho a3lam

21-05-2009, 22:55
hoi meid,
Ík gebruik Yasmina Pil. Heb geen last van bijwerkingen terwijl het wel het geval was bij anderen.
Hou wel rekening met het feit dat je wel een hoge eigen bijdrage moet betalen. Ik dacht dat ik rond de 30 euro voor 3 maanden betaal los van mijn verzekering. Ik lees dat je voor het eerste aan de pil gaat .Raar dat je dan met Yasmin begint terwijl deze vrij onbekend is en niet velen gebruiken het, Waarom start je niet met een gewone merk via de huisarts en bij bijwerkingen kun je nog altijd overstappen. Denk trouwens bij bijwerkingen niet aan gewicht want die zul je bij ieder pil wel zien veranderen maar dat is tijdelijk,
Susses ermee en bel de huisarts die kan je het beste informeren, Zelfs de assistentes weten je fijn te vertellen wat je bij een eerst gebruik moet doen,
X

21-05-2009, 23:02
Nog een advies voor de dames die voor het eerst aan de pil gaan±

Zorg dat je al een keer een volledige streep hebt gedronken en dat je al een keer na de streep ongesteld bent geworden voor dat je behoudt iets gaat doen. zo weet je zeker dat je pil werkt!! wat maakt het uit of je de pil een maand langer hebt geslikt. Het voordeel van bovenstaand is trouwens dat je ook ervoor kunt zorgen door te tellen dat je op je huwelijksnacht niet ongesteld bent. Het doorslikken van de pil na 21 dagen is mogelijk maar geeft geen zekerheid dat je niet ongesteld wordt,
Voor sommigen die geen ervaring hebben met de pil is mijn verhaal misschien lastig maar lees gewoon de bijsluiter en het is veel simpeler dan het klinkt,
x

21-05-2009, 23:06



Citaat door ladythanks:
hoi meid,
Ík gebruik Yasmina Pil. Heb geen last van bijwerkingen terwijl het wel het geval was bij anderen.
Hou wel rekening met het feit dat je wel een hoge eigen bijdrage moet betalen. Ik dacht dat ik rond de 30 euro voor 3 maanden betaal los van mijn verzekering. Ik lees dat je voor het eerste aan de pil gaat .Raar dat je dan met Yasmin begint terwijl deze vrij onbekend is en niet velen gebruiken het, Waarom start je niet met een gewone merk via de huisarts en bij bijwerkingen kun je nog altijd overstappen. Denk trouwens bij bijwerkingen niet aan gewicht want die zul je bij ieder pil wel zien veranderen maar dat is tijdelijk,
Susses ermee en bel de huisarts die kan je het beste informeren, Zelfs de assistentes weten je fijn te vertellen wat je bij een eerst gebruik moet doen,
X



Ik heb het van mijn huisarts gekregen dus heb er niet zelf voor gekozen ze adviseerde mij om met die te beginnen