Bekijk volle/desktop versie : Man neergeschoten in Bos & Lommer



Pagina's : [1] 2

20-05-2009, 19:16
Man neergeschoten in Bos & Lommer

Het slachtoffer is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht.

Dinsdagavond is een 38-jarige man neergeschoten in de Sinjeur Semeynsstraat in stadsdeel Bos & Lommer. Het slachtoffer werd rond 19.30 uur op straat neergeschoten. De daders zijn voortvluchtig.
De man is naar een ziekenhuis gebracht en zijn toestand is inmiddels stabiel. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend. De recherche doet verder onderzoek naar de zaak.

http://www.at5.nl/artikelen/16997/man-neergeschoten-in-west

20-05-2009, 19:18


pff is dit nieuws ? dit gebeurd elke dag wel in me wijk


ik word moe van dit soort nieuws

20-05-2009, 19:27

Citaat door kiwie:
pff is dit nieuws ? dit gebeurd elke dag wel in me wijk


ik word moe van dit soort nieuws


Dat krijg je als je in een achterbuurt woont Fijn voor kinderen om in zo'n buurt op te groeien, en de mensen daar maken het alleen maar erger doordat ze gezxamenlijk niet durven optreden tegen a-sociale elementen.

20-05-2009, 19:28

Citaat door gandalf:
Dat krijg je als je in een achterbuurt woont Fijn voor kinderen om in zo'n buurt op te groeien, en de mensen daar maken het alleen maar erger doordat ze gezxamenlijk niet durven optreden tegen a-sociale elementen.
de jongens die dit doen hebben geen werk en speelgoed en is het wederom de schuld van de overheid die hun tot hun lot overlaat

20-05-2009, 19:30



Citaat door kiwie:
de jongens die dit doen hebben geen werk en speelgoed en is het wederom de schuld van de overheid die hun tot hun lot overlaat


Sodmieter op man, het is de schuld van de ouders die maar raak fokken terwijl ze niet eens de verantwoording kunnen dragen en ook niet de woonruimte hebben of kunnen betalen om die kinderen een goede jeugd te geven.

LAAT DIE MAROKKANEN EENS OPHOUDEN MET FOKKEN.

20-05-2009, 19:33

Citaat door gandalf:
Sodmieter op man, het is de schuld van de ouders die maar raak fokken terwijl ze niet eens de verantwoording kunnen dragen en ook niet de woonruimte hebben of kunnen betalen om die kinderen een goede jeugd te geven.

LAAT DIE MAROKKANEN EENS OPHOUDEN MET FOKKEN.


Er is te veel werk als loverboy, immers die blonde stoten hebben exploitanten nodig.We leveren dus onze economische bijdrage door te fokken.

20-05-2009, 19:35

Citaat door gandalf:
Sodmieter op man, het is de schuld van de ouders die maar raak fokken terwijl ze niet eens de verantwoording kunnen dragen en ook niet de woonruimte hebben of kunnen betalen om die kinderen een goede jeugd te geven.

LAAT DIE MAROKKANEN EENS OPHOUDEN MET FOKKEN.



wrm stopen met kinderen maken ? we willen heel veel kindjes

het is de schuld van de overheid die ze geen werk geeft en speelgoed

20-05-2009, 19:45

Citaat door kiwie:
de jongens die dit doen hebben geen werk en speelgoed en is het wederom de schuld van de overheid die hun tot hun lot overlaat




Geen geld voor speelgoed maar wel voor wapens.

20-05-2009, 19:47

Citaat door pollewop:
Geen geld voor speelgoed maar wel voor wapens.


Je moet het natuurlijk terug voeren naar de kindertijd.

20-05-2009, 19:48

Citaat door kiwie:
wrm stopen met kinderen maken ? we willen heel veel kindjes

het is de schuld van de overheid die ze geen werk geeft en speelgoed




Ja, die overheid toch .
Wees blij als er straks een andere wind gaat waaien.

20-05-2009, 20:03

Citaat door kiwie:
de jongens die dit doen hebben geen werk en speelgoed en is het wederom de schuld van de overheid die hun tot hun lot overlaat


Bullshit. Het ligt geheel aan het gezin...familie en directe omgeving. Die grijpen niet in als mensen ontsporen.

Daarom ben ik ook tegen het toelaten van marokkanen om zgn de economie te steunen....zoals in een ander artikel.

20-05-2009, 20:10

Citaat door Globilinni:
Bullshit. Het ligt geheel aan het gezin...familie en directe omgeving. Die grijpen niet in als mensen ontsporen.

Daarom ben ik ook tegen het toelaten van marokkanen om zgn de economie te steunen....zoals in een ander artikel.


Niet echt indrukwekkend.

20-05-2009, 20:12



Citaat door JustNour:
Je moet het natuurlijk terug voeren naar de kindertijd.



Zover terug, dan komt er nooit een einde aan.

20-05-2009, 20:12

Citaat door JustNour:
Niet echt indrukwekkend.


Gaat het om "indrukwekkend"? Ik geef gewoon een mening. Of spreek jij je altijd gelijk uit voor een groep? "anders zegt het niets..."

20-05-2009, 20:13
Gestoord gewoon!

Pagina's : [1] 2