Bekijk volle/desktop versie : weekend Genk



20-05-2009, 16:38
Salaam allemaal,

Wij gaan in het weekend een weekendje naar Genk toe. Weet iemand
wat daar allemaal valt te doen? Wij gaan waarschijnlijk van morgen tot en met zondag. En 2 dagen daarvan gaan we naar plopsaland in Hasselt.
Maar wat kunnen we in de avond doen en waar kunnen we lekker eten?

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Alvast bedankt.


20-05-2009, 21:14


Niemand die weet wat er in Genk valt te doen?

20-05-2009, 21:54
In Genk is niet veel te doen hoor. Als je met 'iets te doen' bedoelt op stap kunnen gaan, dan kan je beter naar Hasselt gaan. Eten kan je in Genk wel doen, daar zijn veel Italiaanse en Marokkaanse restaurants in Waterschei, Winterslag,...

20-05-2009, 22:32
Hallo,

ik ben van genk, ik heb wel gezien dat ze een podium waren aan het opbouwen vandaag in het centrum, maar weet niet voor wat.
In Genk zou je kunnen winkelen, je kunt naar bokrijk gaan. ik weet niet of je dat interesseert! en verder heb je hier veel kebabzaken of kleine restaurantjes waar je kunt eten, zoals het stadscafé! maar ik zou toch ook naar hasselt afzakken, als je wilt uitgaan?

29-05-2009, 21:54


Thanx meiden voor het reageren..

Haha alleen zie ik het nu pas en ben al terug. Er is zeker niet veel in Genk te doen en we vonden het maar een saaie stad met associale mensen. Niemand die je wil helpen:S Ik scheer niet iedereen over 1 kam maar het waren er wel meerdere.

We zijn ook naar Hasselt geweest en naar Brussel.

Hahah zo dat moest er uit....

Maar nogmaals bedankt meiden

:goezo: