Bekijk volle/desktop versie : Verspreiding hiv-virus Europa in kaart



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2009, 08:26
Mensen die in het buitenland op vakantie gaan, zijn grotendeels verantwoordelijk voor de verspreiding van het hiv-virus in Europa. Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, waarover de BBC woensdag berichtte.


Onderzoekers analyseerden de verspreiding van het virus dat tot aids kan leiden in zeventien Europese landen. Daaruit bleek dat Spanje, Griekenland en Portugal als geliefde vakantiebestemmingen grote exporteurs zijn van het virus, met vele toeristen die gezond naar het land toe reizen en met het virus terugkeren naar huis.

Nederland is zowel een importerend als een exporterend land, terwijl België het virus vooral importeert.

Omdat virussen meegaan op reis, moeten hiv-preventieprogramma's niet alleen gericht zijn op de nationale bevolking, maar ook op migranten, reizigers en toeristen, zo adviseren de onderzoekers.

BRON

20-05-2009, 08:29


eindelijk een keer geen topic dat nonchalant is en offrubriek

20-05-2009, 08:32

Citaat door truebeauty:
Mensen die in het buitenland op vakantie gaan, zijn grotendeels verantwoordelijk voor de verspreiding van het hiv-virus in Europa. Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, waarover de BBC woensdag berichtte.


Onderzoekers analyseerden de verspreiding van het virus dat tot aids kan leiden in zeventien Europese landen. Daaruit bleek dat Spanje, Griekenland en Portugal als geliefde vakantiebestemmingen grote exporteurs zijn van het virus, met vele toeristen die gezond naar het land toe reizen en met het virus terugkeren naar huis.

Nederland is zowel een importerend als een exporterend land, terwijl België het virus vooral importeert.

Omdat virussen meegaan op reis, moeten hiv-preventieprogramma's niet alleen gericht zijn op de nationale bevolking, maar ook op migranten, reizigers en toeristen, zo adviseren de onderzoekers.

BRON


spanje, portugal en griekenland zijn landen waar mensen helemaal losgaan. vind het ook niet gek dat ze dan besmet raken
als je met jan alleman de bed induikt
dan kan je niks anders dan dat verwachten

20-05-2009, 08:32

Citaat door IslamPWinkel:
eindelijk een keer geen topic dat nonchalant is en offrubriek

Reageer dan inhoudelijk !

20-05-2009, 08:39



Citaat door David:
Groene thee helpt tegen aids

Een stof die in groene thee voorkomt, kan helpen het risico te verkleinen om door seks een aids-infectie op te lopen.

Dit stellen wetenschappers van de universiteit in het Duitse Heidelberg dinsdag in een Amerikaanse publicatie.

De stof uit de groene thee kan in vaginale crèmes worden gebruikt. De wetenschappers zien daarin een mogelijkheid om het risico op een hiv-besmetting in Derde Wereldlanden op een eenvoudige en goedkope manier te verkleinen.

In groene thee zit een stof met de naam epigallocatechine-3-gallaat. Die is in staat een proteïne in het sperma af te breken die het voor het aids-virus makkelijker maakt om een menselijke cel binnen te dringen en te besmetten.

Bron: http://www.nu.nl/algemeen/1966810/groene-thee-helpt-tegen-aids.html


het verkleint maar daardoor is het nog steeds wel aanwezig

20-05-2009, 08:40

Citaat door truebeauty:
Reageer dan inhoudelijk !


laat het inhoudeliijk reageren maar aan mij over

20-05-2009, 08:42

Citaat door David:
Toch vond ik het een toepasselijk berichtje voor deze topic.


klonk idd aanmoedigend jah om erop los te genieten in die landen...

als je maar genoeg voorraad groene thee bij je hebt

20-05-2009, 08:43

Citaat door foreigner:
laat het inhoudeliijk reageren maar aan mij over


20-05-2009, 08:46

Citaat door David:
Groene thee helpt tegen aids

Een stof die in groene thee voorkomt, kan helpen het risico te verkleinen om door seks een aids-infectie op te lopen.

Dit stellen wetenschappers van de universiteit in het Duitse Heidelberg dinsdag in een Amerikaanse publicatie.

De stof uit de groene thee kan in vaginale crèmes worden gebruikt. De wetenschappers zien daarin een mogelijkheid om het risico op een hiv-besmetting in Derde Wereldlanden op een eenvoudige en goedkope manier te verkleinen.

In groene thee zit een stof met de naam epigallocatechine-3-gallaat. Die is in staat een proteïne in het sperma af te breken die het voor het aids-virus makkelijker maakt om een menselijke cel binnen te dringen en te besmetten.

Bron: http://www.nu.nl/algemeen/1966810/groene-thee-helpt-tegen-aids.html

Dit kan een enorme doorbraak worden.

Respect Deutschland !

20-05-2009, 08:47
dus als ik alleen in amsterdam neuq met besneden mannen die ik heb gemarineerd in de groene thee, zit ik goed.

20-05-2009, 08:47

Citaat door foreigner:
klonk idd aanmoedigend jah om erop los te genieten in die landen...

als je maar genoeg voorraad groene thee bij je hebt


Als dat al aanleiding is om rond te bonken.

Dan is een XL pack Durex wel helemaal de legitimatie.

20-05-2009, 08:50

Citaat door Malpighi:
Als dat al aanleiding is om rond te bonken.

Dan is een XL pack Durex wel helemaal de legitimatie.


volgens de paus niet

20-05-2009, 08:51



Citaat door truebeauty:
Dit kan een enorme doorbraak worden.

Respect Deutschland !


dan waren de chinezen ons al 100en jaren voor...

20-05-2009, 08:52

Citaat door a_tropos:
dus als ik alleen in amsterdam neuq met besneden mannen die ik heb gemarineerd in de groene thee, zit ik goed.


20-05-2009, 08:54

Citaat door foreigner:
klonk idd aanmoedigend jah om erop los te genieten in die landen...

als je maar genoeg voorraad groene thee bij je hebt




het handbeschilderde condoomblikje in de handtas van vrije vrouwen wordt vervangen door een theefilter.

Pagina's : [1] 2 3