Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Pijnlijke borsten!



20-05-2009, 00:14
Dag dames,

Ik heb soms last van extreem pijnlijke borsten. meestal rond mijn menstruatie periode maar het is soms zo pijnlijk! en ik weet niet wat ik er tegen kan doen? Hebben jullie trukjes of tips hoe ik de pijn kan verminderen? wat doen jullie als jullie zo'n pijn hebben? ik weet echt niet wat ik er tegen kan doen (behalve paracetamol dan) maar dat werkt niet

Ik hoop van jullie allen te horen met wondermiddeltjes ik wil echt alles proberen dus vertel dames, wat zijn jullie tips?

21-05-2009, 18:42


hoi dame,

toevallig heb ik dat ook en ik weet ook niet wat je eraan moet doen.

het is echt heel erg. ik hoor ook alleen pijnstillers, mocht ik ook wat horen dan laat ik het weten

21-05-2009, 18:48
Heey meid,

Ik heb er ook last van maar nu is het weg ben alergies tegen hooikoorts en stof was naar de dokter geweest die zij van dat het normaal is op je leeftijd want je hormone beginne te werken hij zij anders moet je aan de pil ik zelf ben niet aan de pil vandaar maar heb wel hooikoorts tabletjes gehad en zo'n zalfje om het der op te smeren.
Ja ik heb er nu geen last van hoop dat het niet terug komt want heb der ook last van gehad vooral tijdens voor de menstruatie.

23-05-2009, 03:58
Ik heb het de laatste tijd ook ineens heel erg.. zo erg dat ervan schrik, ik bedoel dit is toch niet normaal?! ik heb het voor en tijdens die periode.. vroeger waren ze alleen gevoelig maar dit is gewoon zo'n harde pijn!

wat voor zalfje is het? die ga ik dan proberen!

kom op dames ik heb ook echt tips nodig..

23-05-2009, 16:49



Citaat door JuztMe1:
Ik heb het de laatste tijd ook ineens heel erg.. zo erg dat ervan schrik, ik bedoel dit is toch niet normaal?! ik heb het voor en tijdens die periode.. vroeger waren ze alleen gevoelig maar dit is gewoon zo'n harde pijn!

wat voor zalfje is het? die ga ik dan proberen!

kom op dames ik heb ook echt tips nodig..


heb ik van de huisarts gekregen en ook voor uitslag etc. ik zal ff langs je huisarts gaan het ligt aan je hormonen vandaar maar als je aan de pil gaat dan gaat het verdwijne zij me huisarts (ik zelf ben niet aan de pil) vandaar