Bekijk volle/desktop versie : Help Onzeker Geworden



Pagina's : [1] 2

24-04-2004, 18:16
Salaam mij broeders en zusters,

Ik zit met een raar gevoel in me maag, en die wil ik ff kwijt aan jullie.
Ik heb een leuke, serieuze, lieve jongeman leren kennen met huwelijk als doel, we hebben het over alles gehad met name onze toekomstplannen. Na een tijdje hem te hebben leren kennen, heeft hij me gevraagd om het alvast aan me moeder te vertellen, want hij zag dat ik altijd zo bangerig deed als we ergens gingen afspreken, omdat ik bang was dat iemand mij zag. Ik heb het eenmaal aan me moeder verteld en die was blij dat ik zo eerlijk was en vroeg me om deze jongen te laten komen als hij HALAL wil, ik was natuurlijk zo blij en heb hem het goede nieuws verteld, hij natuurlijk heel blij, maar nu wat het probleem is, is dat ik het gevoel heb gekregen dat hij afstandelijk doet, ik zal een aantal voorbeelden geven..hij belt me niet meer op, alleen als ik hem opbel, hij wil niet meer afspreken, (hij heeft het druk), kortom hij doet heel raar, als ik hem opbel doet hij heel normaal, maar ik kan het echt niet meer volgen, doet hij zo om Respect...of vind hij mij gewoon niet meer leuk of zitten...ik begrijp het gewoon niet meer, kan iemand mij hiermee helpen, of zie ik gewoon spoken


HELP

24-04-2004, 18:24



Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Salaam mij broeders en zusters,

Ik zit met een raar gevoel in me maag, en die wil ik ff kwijt aan jullie.
Ik heb een leuke, serieuze, lieve jongeman leren kennen met huwelijk als doel, we hebben het over alles gehad met name onze toekomstplannen. Na een tijdje hem te hebben leren kennen, heeft hij me gevraagd om het alvast aan me moeder te vertellen, want hij zag dat ik altijd zo bangerig deed als we ergens gingen afspreken, omdat ik bang was dat iemand mij zag. Ik heb het eenmaal aan me moeder verteld en die was blij dat ik zo eerlijk was en vroeg me om deze jongen te laten komen als hij HALAL wil, ik was natuurlijk zo blij en heb hem het goede nieuws verteld, hij natuurlijk heel blij, maar nu wat het probleem is, is dat ik het gevoel heb gekregen dat hij afstandelijk doet, ik zal een aantal voorbeelden geven..hij belt me niet meer op, alleen als ik hem opbel, hij wil niet meer afspreken, (hij heeft het druk), kortom hij doet heel raar, als ik hem opbel doet hij heel normaal, maar ik kan het echt niet meer volgen, doet hij zo om Respect...of vind hij mij gewoon niet meer leuk of zitten...ik begrijp het gewoon niet meer, kan iemand mij hiermee helpen, of zie ik gewoon spoken


HELP
wanneer gaat ie komen ?? zijn jullie daar al uit ??
anders heeft ie je serieus in het zak gezet


24-04-2004, 18:25
Ik denk dat hij je voor de gek gehouden heeft, Nu zit jij met de gebakken peren tegenover je moeder.


of:



Hij heeft het echt Opeens heel erg druk.


1 van de 2.

24-04-2004, 18:26
VRAAG HEM WAT ER MET HEM IS. JE MOET ZEGGEN DAT JE VIND DAT HIJ IS VERANDERT. KLAAR RECHT DOOR ZEE.. MISSCHIEN WIL HIJ ER VAN AF ZIEN, JE WEET NOOIT MET DIE JONGENS.

DOEI

24-04-2004, 18:30


nou het hoeft niet te betekenen dat ie haar voor de gek heeft gehouden..mischien is hij ook onzeker geworden wat betreft het in het huwelijksbootje stappen..dat is natuurlijk niet niks..mischien neemt hij de tijd om er aan te wennen en zich voor te bereiden...

24-04-2004, 18:37
Vraag het hem! Vertel hem over je onzekerheid/angst...

24-04-2004, 19:00
Thanks allemaal voor jullie reactie,

Ik heb het gevoel dat hij wel serieus is, maar alleen hij doet zo raar, hij heeft natuurlijk ook echt een hele drukke baan, maar ik weet niet waarom ik zo onzeker ben geworden, ik wil niet zeiken tegen hem, we hadden het hier al een keer over, en de afgelopen dagen had hij wel een smsje gestuurd, maar daar bleef het bij, tot ik hem zelf opbel, maar wat denk jullie zelf? Houdt ie me voor de gek, want hij kwam zelf met het voorstel,waarom zou hij opeens afstand nemen.

24-04-2004, 19:21
Nogmaals, die vraag hoor je aan hem te stellen.. Hij kan je daar antwoord op geven

24-04-2004, 19:26

Citaat:
Origineel gepost door minora
[B]Nogmaals, die vraag hoor je aan hem te stellen.. Hij kan je daar antwoord op geven [/B]
Zoals ik al zei, ik hebt hem tig keer gevraagd waarom hij zo doet en hij zegt steeds dat ik spoken zie en dat hij het gewoon te druk heeft met zijn werk, dat hij echt verder wil gaan met mij...dus ik weet het niet meer

24-04-2004, 19:31
meid heb vertrouwen in Allah en hij zal je niet in de steek laten............het kan zijn dat hij het echt druk heeft maar het kan ook zijn dat er iets anders aan de hand is allah ou a3lem


Allah iekamel bilghier incha allah en meid twijfel niet te veel wordt je alleen maar onzekerder door

24-04-2004, 19:32
ewa waar over maak je je druk dan meid,maar waarom ga je hem een dagje niet bellen dan ga je kijken of die jou wel belt.wens je veel suc6 meid

24-04-2004, 19:34
weet je wat je moet doen gewoon salat listigara bedden en allah vragen
of ie wel serius is of niet dan zal allah je inchallah helpen want salaat listigara helpt echt en je krijgt het antwoord misschien in je droom of je zal het gewoon voelen ofzo iets wat allah maar wil

24-04-2004, 19:36


wat voor werk doet ie dan? ik bedoel, werk heeft ook zn tijd hoor..9 tot 5 baantje?

24-04-2004, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Zoals ik al zei, ik hebt hem tig keer gevraagd waarom hij zo doet en hij zegt steeds dat ik spoken zie en dat hij het gewoon te druk heeft met zijn werk, dat hij echt verder wil gaan met mij...dus ik weet het niet meer
Meid, trek niet te snel een conclusie..

Misschien heeft ie het echt wel druk...

En weet je, geef jij 'm ook eens minder aandacht, kijken wat er dan gebeurd

24-04-2004, 19:58
Ik zal je een goeie tip geven. Als hij het meent dan moet hij je voorstellen aan zijn ouders en dit is teken dat hij serieus is. Anders dump je hem. Hij wil jou zeker laten voelen dan is er maar 1 oplossing. Als hij toch zegt dat hij met je wil trouwen. Dan moet hij alles voor over hebben.

Pagina's : [1] 2