Bekijk volle/desktop versie : Mannen die ''dommer'' zijn dan ik..



Pagina's : [1] 2 3 4

19-05-2009, 14:24
Zoooo niet sexy.. Ik wil dingen leren van een man.. En niet altijd gelijk hebben en hem uitleggen hoe van alles in elkaar zit..

Ik wil me vrouw willen, ik wil me beschermd voelen door zijn intelligentie en zijn levenswijsheid..

Kortom: Ik vind Marokkaanse mannen zoooo niet sexy..

19-05-2009, 14:26



Citaat door Peligrosa_:
Zoooo niet sexy.. Ik wil dingen leren van een man.. En niet altijd gelijk hebben en hem uitleggen hoe van alles in elkaar zit..

Ik wil me vrouw willen, ik wil me beschermd worden door zijn intelligentie en zijn levenswijsheid..

Kortom: Ik vind Marokkaanse mannen zoooo niet sexy..


dat is een van de redenen waarom ik jonge vrouw wil.
ik wil eentje die in de laatste fase van volwassenheid zit, dus eentje die net nog open staat voor de wijsheid van een man. zodat ik haar een "beetje" kan bij sturen in haargedachtegang

19-05-2009, 14:27
Ik snap wel dat je een man wilt die slimmer dan jou is
en dat je wat van hem wilt leren. Zoiets zou ik ook wel willen,
maar stel dat je verliefd wordt op een man die net niet slimmer
dan jou is? Zou je hem laten daarvoor?

19-05-2009, 14:28

Citaat door Peligrosa_:
Zoooo niet sexy.. Ik wil dingen leren van een man.. En niet altijd gelijk hebben en hem uitleggen hoe van alles in elkaar zit..

Ik wil me vrouw willen, ik wil me beschermd worden door zijn intelligentie en zijn levenswijsheid..

Kortom: Ik vind Marokkaanse mannen zoooo niet sexy..

je oordeelt al dat alle Marokkanen het zelfde zijn.

19-05-2009, 14:30


Tot dat je iemand tegen komt waar je helemaal weg van bent maar toch nog dommer dan jou blijkt te zijn

19-05-2009, 14:31

Citaat door Peligrosa_:
Zoooo niet sexy.. Ik wil dingen leren van een man.. En niet altijd gelijk hebben en hem uitleggen hoe van alles in elkaar zit..

Ik wil me vrouw willen, ik wil me beschermd worden door zijn intelligentie en zijn levenswijsheid..

Kortom: Ik vind Marokkaanse mannen zoooo niet sexy..


So what else is new dat is toch elke vrouw wil, ow nee nevermind, je hebt er genoeg tussen zitten die oppervlakkig zijn en genoeg nemen met elke debiel die een beetje geld in zijn portemonnee heeft zitten.

19-05-2009, 14:31

Citaat door ing_tangawi5:
Tazzzz 3lik
Welke marokkaanse man wil jou nog vieze negerslet

Jij bent tevaak en telang misbruikt door Jan en murwin ahoer




Citaat door Abdellardo:
dat is een van de redenen waarom ik jonge vrouw wil.
ik wil eentje die in de laatste fase van volwassenheid zit, dus eentje die net nog open staat voor de wijsheid van een man. zodat ik haar een "beetje" kan bij sturen in haargedachtegang




Citaat door Anonym0usz_:
Ik snap wel dat je een man wilt die slimmer dan jou is
en dat je wat van hem wilt leren. Zoiets zou ik ook wel willen,
maar stel dat je verliefd wordt op een man die net niet slimmer
dan jou is? Zou je hem laten daarvoor?

Nope..


Citaat door zidane1500:
je oordeelt al dat alle Marokkanen het zelfde zijn.


Klopt.

19-05-2009, 14:31
Topicstarter begrijpt mij.

19-05-2009, 14:33

Citaat door Peligrosa_:
Zoooo niet sexy.. Ik wil dingen leren van een man.. En niet altijd gelijk hebben en hem uitleggen hoe van alles in elkaar zit..

Ik wil me vrouw willen, ik wil me beschermd worden door zijn intelligentie en zijn levenswijsheid..

Kortom: Ik vind Marokkaanse mannen zoooo niet sexy.. [/SIZE]


,

[SIZE="2"]
Bah domme jongens zijn echt onaantrekkelijk..

19-05-2009, 14:33
marokkanen kunnen 1 van de slimste mensen zijn.
ik heb het al opschool mee gemaakt tentamens waar nederlanders zwaar voor moeten leren, leert die marokkaan wel effe net op het nippertje.

19-05-2009, 14:33

Citaat door lady_liciousz:
Tot dat je iemand tegen komt waar je helemaal weg van bent maar toch nog dommer dan jou blijkt te zijn


BOEHOEEEEE






Citaat door Pharro:
So what else is new dat is toch elke vrouw wil, ow nee nevermind, je hebt er genoeg tussen zitten die oppervlakkig zijn en genoeg nemen met elke debiel die een beetje geld in zijn portemonnee heeft zitten.


Uiteindelijk gaat t mij ook om t geld.. Slimmer = betere opleiding = betere baan = meer salaris = meer geld voor mij om uit te geven..

19-05-2009, 14:34

Citaat door __Tazourakht__:
Topicstarter begrijpt mij.


Holla at your girl..

Citaat door lil_rwina_chick:
,


Bah domme jongens zijn echt onaantrekkelijk..


Klopt.

Citaat door Abdellardo:
marokkanen kunnen 1 van de slimste mensen zijn.
ik heb het al opschool mee gemaakt tentamens waar nederlanders zwaar voor moeten leren, leert die marokkaan wel effe net op het nippertje.


Je bedoelt dat ze net op t nippertje ff een spiekbriefje maken of t tentamen stelen..?

19-05-2009, 14:38



Citaat door Peligrosa_:
BOEHOEEEEE










aah miskiena heb echt medelijden met je toekomstige..







19-05-2009, 14:40

Citaat door lady_liciousz:
aah miskiena heb echt medelijden met je toekomstige..








Nergens voor nodig, hij zal blij zijn dat ik hem heb gered uit jullie huwelijk.. Relativeren heet dat..

19-05-2009, 14:50

Citaat door Peligrosa_:



Uiteindelijk gaat t mij ook om t geld.. Slimmer = betere opleiding = betere baan = meer salaris = meer geld voor mij om uit te geven..


Ow your just a smart gold digger

Pagina's : [1] 2 3 4