Bekijk volle/desktop versie : Mislukte versierpogingen..



Pagina's : [1] 2

19-05-2009, 13:46
Ja ja. I did it ; the lame pick up line.

De dame in kwestie keek me heel de tijd geïnteresseerd aan. Was een uber fijne stuk. Dus ik naar haar toe met het bekende zinnetje: ''Ken ik jou niet ergens van?'' Dacht eerst ook echt dat ik dr ergens eerder had gezien/ontmoet. Maar ze bleek niet eens hier vandaan te komen...

Kreeg een lachje en een paar droge zinnen te horen waarna ik maar weg liep




Waar lag het aan? En dames wanneer is volgens jou een versierpoging mislukt?

19-05-2009, 13:48


Soms zijn bepaalde mensen van ver heel leuk, dat je denkt hmmmm en blijf je geïnteresseerd kijken en dan komen ze dichterbij en denk je oeeeeeeeee, toch maar niet

19-05-2009, 13:50
Als ze je leukt vindt, dan doet het er niet toe wat, hoe je het gesprek begint, als je het gesprek maar gaande kunt houden en zo te zien heb jij dat niet kunnen doen.

19-05-2009, 13:51
Het is fout gegaan bij de zin: ken ik jouw niet ergens van ? dat meisje zal direct een vooroordeel hebben gehad: hij is een player, althans zo zie ik het moest er iemand mij met die zinnetje hebben aangesproken.

19-05-2009, 13:53


Had dan gezegd: " Ken je me niet ergens van? je loopt ZO te staren! "

19-05-2009, 13:53

Citaat door Friekssss:
Het is fout gegaan bij de zin: ken ik jouw niet ergens van ? dat meisje zal direct een vooroordeel hebben gehad: hij is een player, althans zo zie ik het moest er iemand mij met die zinnetje hebben aangesproken.
i admit, was ook een fail. Maar een deel van me dacht echt dat ik haar ergens van herkende. Waardoor ik dat eruit gooide.

19-05-2009, 13:53
of ze doet niet aan daten enzo... moslima enzo je weet toch wel



19-05-2009, 13:55

Citaat door Zikos:
Had dan gezegd: " Ken je me niet ergens van? je loopt ZO te staren! "
aha ja en dan zegt ze "nee maar ik kan wel met je mee naar huis?"

19-05-2009, 13:56
Next time better.

19-05-2009, 13:56

Citaat door MightyMo:
aha ja en dan zegt ze "nee maar ik kan wel met je mee naar huis?"



Haha dan zeg je: Nee je bent te makkelijk, doei

19-05-2009, 13:57

Citaat door MightyMo:
i admit, was ook een fail. Maar een deel van me dacht echt dat ik haar ergens van herkende. Waardoor ik dat eruit gooide.



Ja spijtig, maar dat komt ook vaak voor, je kunt het vergelijken met als je bv de waarheid spreekt maar niemand gelooft je . Ach ja wie weet kom je haar nog eens tegen? wel een andere openingszin gebruiken hé

19-05-2009, 13:58
Niet met smoesjes komen aanzetten, Dat vind ik tenminste helemaal niet leuk. dan denk ik,Waar is hij in godsnaam mee bezig? Je kon ook op d'r afstappen en zeggen: Je bent een mooie meid en misschien zou ze dan anders reageren. Of ze is juist zo arrogant en verwaand om niks terug te zeggen. Of geen dankjewel te zeggen. misschien had ze wel gezegd: Jij ziet er ook niet verkeerd uit. Of heel verlegen, Dankjewel.. En daarna zou je dan misschien de stap kunnen zetten om haar te vragen wat ze gaat doen, En waar ze vandaan komt?

ik bedoel, je weet maar nooit.

19-05-2009, 13:58



Citaat door Friekssss:
Ja spijtig, maar dat komt ook vaak voor, je kunt het vergelijken met als je bv de waarheid spreekt maar niemand gelooft je . Ach ja wie weet kom je haar nog eens tegen? wel een andere openingszin gebruiken hé


Tuurlijk niet, dan komt hij haar voor de 2e keer tegen en kan hij juist wel de zin gebruiken want dan klopt het

19-05-2009, 13:58
Het grappigste is dat hij nog erachter gooide.. jij was toch die vrouw in me dromen? Mijn droomvrouw.


19-05-2009, 13:59
altijd jezelf zijn als je een meid aanspreekt
en vooral niet met smoesjes aankomen maar eerder op de situatie inspelen
maar nooit voor haar nr kwijlen of msn etc...als ze dat geeft dan geeft ze dat maar anders niet

Pagina's : [1] 2