Bekijk volle/desktop versie : Kennen jullie marokkanen of allochtonen met verstandelijk of lichamelijk gehandicapte



19-05-2009, 13:18
Dag dames,

Kennen jullie marokkanen of allochtonen met verstandelijk of lichamelijk gehandicapte kind?

Is voor een onderzoek (die uiteindelijk ten goede zal komen voor de allochtoonse gemeenschap), en die mensen zullen geld krijgen!


De Onderzoek is namens een stichting die wilt zien of de allochtonen gehandicapten de nodige zorg krijgen zoals hun mede autochtonen gehandicapten.

Verder wat wij doen is het zorgen dat de familie vand egehandicapten zelf een PGB (de afkorting voor persoonsgebonden budget) krijgt, een hoeveelheid geld, waarmee zij zelf zorg inkopen.

Please let me know!

19-05-2009, 13:23


Ja, mijn nichtje is verstandelijk gehandicapt.

19-05-2009, 13:26

Citaat door Gastouderbv:
Dag dames,

Kennen jullie marokkanen of allochtonen met verstandelijk of lichamelijk gehandicapte kind?

Is voor een onderzoek (die uiteindelijk ten goede zal komen voor de allochtoonse gemeenschap), en die mensen zullen geld krijgen!


De Onderzoek is namens een stichting die wilt zien of de allochtonen gehandicapten de nodige zorg krijgen zoals hun mede autochtonen gehandicapten.

Verder wat wij doen is het zorgen dat de familie vand egehandicapten zelf een PGB (de afkorting voor persoonsgebonden budget) krijgt, een hoeveelheid geld, waarmee zij zelf zorg inkopen.

Please let me know!


Het is te merken dat dit een serieus onderzoek is..
Man, als je geloofwaardig wilt overkomen, laat dan een topic openen door iemand die verstand van zaken én de Nederlandse taal heeft...
Daarnaast is een PGB aan regels gebonden, ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat dat zomaar aan jan en alleman verstrekt wordt...