Bekijk volle/desktop versie : Eerlijkheid duurt het langst! ¨Zielig verhaal¨



19-05-2009, 03:38
Dit verhaal gaat over een meisje,
Ze dacht nu eindelijk echt verliefd te zijn.
Maar toen hij egoistisch zei wat hij voor haar voelde.
besloot ze iets te doen om haar pijn te stoppen....

Zij: Hey, ik moet je iets vertellen!
Hij: Oh oke....wat is er?
Zij: Nou, er is een jongen die ik erg leuk vind, ik denk dat ik verliefd op hem ben.
Hij: Oke...en waarom vertel je me dit?
Zij: Nou die jongen...dat ben jij.
Hij: Hm..ik voel niet hetzelfde voor jou...sorry.
Zij: Maar je zei gisteren dat je me erg knap en leuk vond enzo...Meende je dat dan niet?
Hij: NEE, dat meende ik niet! ik zei het maar als een grapje. Ik moest dat van m'n vrienden doen.

Het meisje barstte in tranen uit...
Ach, het was tog een stom idee
Toen kreeg ze een SMS-je van haar moeder.
"Kom je zo naar huis? Het begint al donker te worden. Liefs, mama."
Ze laat de jongen achter en begint naar huis te lopen...
Eenmaal thuis draait ze de badkraan open en bekijkt ze zichzelf in de spiegel..
ze begon heel zacht tegen zichzelf te praten.
"Hij heeft gelijk, ik ben niet zo knap als al die andere meisjes. Ik had kunnen weten dat hij nooit zoiemand als mij leuk zou vinden.

Toen pakte ze haar lipgloss en schreef op de spiegel..
"Ik heb je nooit pijn willen doen mama, maar ik ben tog alleen maar lelijk en ik weet gewoon niet wat ik nog moet doen. Het spijt me xxx"
Haar moeder hoorde de kraan van de bad nog steeds stromen. Ze ging naar boven en vroeg of alles goed ging...
Maar er kwam geen antwoord...Ze deed de deur open en zag haar kleine meisje op de grond liggen, omringd door een plas bloed...

Ze zag haar bericht in de spiegel en begon te huilen. Ze wist dat ze haar niet meer kon redden. Het was te laat.Toen ging de telefoon van het meisje. Ze kreeg een SMS-je van die jongen. Daarin stond
"Hey lieverd, het spijt me hoe ik zojuist tegen je deed...ik vind je wel leuk en ik vroeg me af misschien kunnen we morgen naar de film gaan als je wilt? hVj xxx."

Haar moeder belde hem kwaad en huilend op....
Ze vertelde dat haar prinsesje een einde aan haar leven had gemaakt omdat ze zogenaamd lelijk was...
De volgende dag realiseerde hij zich dat haar moeder niet had gelogen...

EINDEEE!!

07-11-2009, 22:07


hmmm jaah zo zijn jongens wel he doen meisjes pijn breken hun hart om er vervolgens stoer te gaan opscheppe bij hun vrienden

Zielig verhaal