Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse moeder zijn crazy man, dit overkwam me vandaag!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

19-05-2009, 00:49
Hey skunkies, ik ben normaal niet zo'n topicopener maar als ik toch van die gare topics zie, dan deel vandaag een gekke ervaring met jullie,

[ik parkeerde vandaag me auto en rende ff naar een automaat om een kaartje te pakken maar die was dus defect dus ik snel rennen naar een andere die aan de overkant stond, dus oke printje meegenomen en toen ik terug naar de auto liep zag ik daar een vrouw staan, dus gewoon een marokkaanse vrouw net als onze moeders: hoofdoek, zo'n jellaba en ik denk tegen de 40 jaar.
En ik dacht ow oke, ze moest vast oversteken ofzo, maar hoe dichter ik kwam en ja ze bleef daar gewoon staan en keek in me ogen, dus ik dacht oke die wacht op mij. dus ik kom daar en zet het kaartje in me auto en ik groet haar nog, assalaam 3alaikoem en liep weg. toen riep ze me, dus ik schrok.
Ik dacht shit, zeker shie tante die ik niet ken ofzo of wat dan ook.
Maar ja ik dacht, mischien gaat ze me vragen naar een straat ofzo, maar nee het was veel erger dus ik naar die vraag en ze vroeg me of ik marokkaans was, ik zei ja dat ben ik. maar ze kon best goed nederlands praten, dus vroeg ze me gelijk iets waar ik om moest lachen maar ik schaamde me dood man, ik werd ook rood dus wist niet hoe ik moest reageren en weet niet of goed heb gehandeld.

Ze vroeg me of ik met haar dochter wou trouwen en als ik haar niet leuk zou vinden heeft ze nog een dochter en ze zei dat ze zeer knappe lieve dochters heeft, ik zeg jullie eerlijk ik hebgewoon gezegd is goed geef me nummer maar aan je dochter(s), maar heb er een verkeerde nummer gegeven.

Het is me wel vaker overgekomen op trouwfeesten, maar dan ging het meestal via 1 van me zussen of me moeder, maar dit was live in me face, gekke shit.]

Ik voel me toch heel schuldig, maar meer in de zin dat tegen iemand heb gelogen die me moeder zou kunnen zijn.

19-05-2009, 00:53


Ik snap niet waar ze het lef vandaan halen om dat zomaar aan iemand te vragen op straat.

19-05-2009, 00:53
Ik hoop niet dat je denkt dat ik dit ga lezen.

19-05-2009, 00:53
Trouwen?

19-05-2009, 00:55



Citaat door Mister_BlaBla:
Ik hoop niet dat je denkt dat ik dit ga lezen.

ik ga je eerlijk zeggen, nadat ik het had gepost zag ik ook in dat het beetje te lang was.

19-05-2009, 00:55
hla zwerver welke zammel heeft vandaag zijn haki taki in je kont gepoerd a powerranger haal die dildo uit je kont en niet meer zoveel fantaseren a 1e klas randdebiel.

19-05-2009, 00:55

Citaat door MocroGirl00:


nou die wil haar dochters wel snel kwijt zien te raken zeg zoiets doe je toch niet

ewa ja, ik weet het ook niet.
het was wel echt een lieve vrouw, kijk ze zei niet gelijk wil je met dochter trouwen, maar beetje op een andere manier snapske.

19-05-2009, 00:57

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Ik snap niet waar ze het lef vandaan halen om dat zomaar aan iemand te vragen op straat.


19-05-2009, 00:57

Citaat door CrAzY_FtiMa:
Trouwen?

alleen als je lief bent en lekker.

ik denk niet dat je door die tweede komt.

19-05-2009, 00:59

Citaat door 0643-Girl:
woeh bel me lyca, pm je weet broeder

ta ga naar je zuster.

19-05-2009, 00:59
Realistisch, op het begin leek het nep.

But it all makes sense now.


















































19-05-2009, 00:59

Citaat door RIF_RYDER:
Hey skunkies, ik ben normaal niet zo'n topicopener maar als ik toch van die gare topics zie, dan deel vandaag een gekke ervaring met jullie,

[ik parkeerde vandaag me auto en rende ff naar een automaat om een kaartje te pakken maar die was dus defect dus ik snel rennen naar een andere die aan de overkant stond, dus oke printje meegenomen en toen ik terug naar de auto liep zag ik daar een vrouw staan, dus gewoon een marokkaanse vrouw net als onze moeders: hoofdoek, zo'n jellaba en ik denk tegen de 40 jaar.
En ik dacht ow oke, ze moest vast oversteken ofzo, maar hoe dichter ik kwam en ja ze bleef daar gewoon staan en keek in me ogen, dus ik dacht oke die wacht op mij. dus ik kom daar en zet het kaartje in me auto en ik groet haar nog, assalaam 3alaikoem en liep weg. toen riep ze me, dus ik schrok.
Ik dacht shit, zeker shie tante die ik niet ken ofzo of wat dan ook.
Maar ja ik dacht, mischien gaat ze me vragen naar een straat ofzo, maar nee het was veel erger dus ik naar die vraag en ze vroeg me of ik marokkaans was, ik zei ja dat ben ik. maar ze kon best goed nederlands praten, dus vroeg ze me gelijk iets waar ik om moest lachen maar ik schaamde me dood man, ik werd ook rood dus wist niet hoe ik moest reageren en weet niet of goed heb gehandeld.

Ze vroeg me of ik met haar dochter wou trouwen en als ik haar niet leuk zou vinden heeft ze nog een dochter en ze zei dat ze zeer knappe lieve dochters heeft, ik zeg jullie eerlijk ik hebgewoon gezegd is goed geef me nummer maar aan je dochter(s), maar heb er een verkeerde nummer gegeven.

Het is me wel vaker overgekomen op trouwfeesten, maar dan ging het meestal via 1 van me zussen of me moeder, maar dit was live in me face, gekke shit.]

Ik voel me toch heel schuldig, maar meer in de zin dat tegen iemand heb gelogen die me moeder zou kunnen zijn.



hahahha echte lef dat ze heeft!!!! maar zoiets doe je toch niet ...maar blijkbaar komt er niemand aan hen duur kloppen dan maar op deze manier.

Flesherr!!!! wacht maar als ik er zie zou ik haar zeggen dat je haar de verkeerde nummer gaf

19-05-2009, 01:00



Citaat door PrinceOfAgadir:
hla zwerver welke zammel heeft vandaag zijn haki taki in je kont gepoerd a powerranger haal die dildo uit je kont en niet meer zoveel fantaseren a 1e klas randdebiel.

waarom praat je zoveel over je vader, je hoef zn ervaringen niet hier te posten.
schaam je a euronakker.

19-05-2009, 01:04

Citaat door RIF_RYDER:
waarom praat je zoveel over je vader, je hoef zn ervaringen niet hier te posten.
schaam je a euronakker.


loop naar je moer a vieze tyfes debiel ze3ma je komt hier stoer doen terwijl je marokkaanse vrouwen die zoals je zegt net als jouw moeder zijn hier belachelijk te maken moge jij de aids in je annus krijgen a vieze zammel met je zogenaamde lekkere lichaam tazzz 3liek en kom dat over ouders in mn gezicht zeggen kijken of je dan nog rondjes naar parkeerautomaten kan lopen met je vanharen gympies

19-05-2009, 01:04

Citaat door SSuperStarz:
Ze kent je niet maar komt wel met zoiets aan

kijk als het gewoon een meisje was dan zou ik het begrijpen, niet dat ik arrogant ben of dat ik kapsones heb.

gewoon omdat het een moeder was, dat vond ik een beetje gek.
ik kwam zeker als een nerd over, want ik was helemaal rood.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25