Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Mannen = waardeloos



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18-05-2009, 23:37
Serieus. Je hebt er niks aan. Je hebt ze tegenwoordig niet eens meer nodig voor kinderen.

- Ze gaan altijd vreemd (en probeer het maar niet te ontkennen, want niemand gelooft jullie nog)
- Ze verlaten je uiteindelijk altijd voor een jonger grietje (die uiteindelijk wel zorgt voor onze wraak door of zelf vreemd te gaan of hem te vermoorden en hem z'n geld af te troggelen)
- Ze gooien gewassen en gestreken overhemden altijd na één dag dragen op de grond en dan mag jij weer helemaal opnieuw beginnen.
- Ze zijn tegenwoordig zelfs te lui om te werken.
- Ze klagen over het feit dat vrouwen niet behandeld mogen worden door mannelijke artsen, maar laten hun dochters niet studeren (ik zie naast mannelijke en vrouwelijke dokters, niet een derde optie)

Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.

18-05-2009, 23:37


je moet ons niet duidelijk

who cares

18-05-2009, 23:38
Melleke lieve schat volgens mij heb je gwn je avondje niet het klopt niet wat je zegt je ziet gwn alles negatief come here i'll give you a big hug

18-05-2009, 23:38

Citaat door Melleke:
Serieus. Je hebt er niks aan. Je hebt ze tegenwoordig niet eens meer nodig voor kinderen.

- Ze gaan altijd vreemd (en probeer het maar niet te ontkennen, want niemand gelooft jullie nog)
- Ze verlaten je uiteindelijk altijd voor een jonger grietje (die uiteindelijk wel zorgt voor onze wraak door of zelf vreemd te gaan of hem te vermoorden en hem z'n geld af te troggelen)
- Ze gooien gewassen en gestreken overhemden altijd na één dag dragen op de grond en dan mag jij weer helemaal opnieuw beginnen.
- Ze zijn tegenwoordig zelfs te lui om te werken.
- Ze klagen over het feit dat vrouwen niet behandeld mogen worden door mannelijke artsen, maar laten hun dochters niet studeren (ik zie naast mannelijke en vrouwelijke dokters, niet een derde optie)

Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.


gooi jezelf van de brug of neem een neger die je in je annus zal pompen

18-05-2009, 23:39


Zijn zat geweldige marokkaanse mannen!
Alleen niet hier op M.nl

18-05-2009, 23:39
Hoe gooi je je kont de lucht in? Springend op een trampoline? Spannend. Melleke, ik huur een trampoline en springkussen voor ons af. Zaterdag. Be there.

18-05-2009, 23:41

Citaat door Melleke:

- Ze gooien gewassen en gestreken overhemden altijd na één dag dragen op de grond en dan mag jij weer helemaal opnieuw beginnen.


Dat is het enige beetje waarheid dat ik zie in je stukje tekst, al gebeurt het niet bij mij

18-05-2009, 23:42

Citaat door Kawtar88:
Melleke lieve schat volgens mij heb je gwn je avondje niet het klopt niet wat je zegt je ziet gwn alles negatief come here i'll give you a big hug


Ik heb 'n geweldige avond (ik bedoel, wat is er nou leuker dan een stelletje pubers op een anonieme website, het bloed onder hun nagels halen?)


Citaat door -------:
Zijn zat geweldige marokkaanse mannen!
Alleen niet hier op M.nl


Heel veel meiden proberen zichzelf dit wijs te maken, maar ik moet je helaas mededelen dat ze niet bestaan. Het is een fabeltje, gemaakt door onze moeders om ons hoop te geven. Soort van Kerstman voor Marokkaanse vrouwen.


Citaat door RoddelTante:
Hoe gooi je je kont de lucht in? Springend op een trampoline? Spannend. Melleke, ik huur een trampoline en springkussen voor ons af. Zaterdag. Be there.


Lijkt me cool! Al lijkt me dat vrij ongemakkelijk.

18-05-2009, 23:42

Citaat door Melleke:
- Ze klagen over het feit dat vrouwen niet behandeld mogen worden door mannelijke artsen, maar laten hun dochters niet studeren (ik zie naast mannelijke en vrouwelijke dokters, niet een derde optie)


en gelijk hebben ze. een vrouw mag niet tussen de mannen studeren.

18-05-2009, 23:43

Citaat door BrightSide:
Dat is het enige beetje waarheid dat ik zie in je stukje tekst, al gebeurt het niet bij mij


Alle bovengenoemde punten zijn op waarheid gebaseerde gebeurtenissen.



(Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden).

18-05-2009, 23:44

Citaat door Melleke:
Ik heb 'n geweldige avond (ik bedoel, wat is er nou leuker dan een stelletje pubers op een anonieme website, het bloed onder hun nagels halen?)



Heel veel meiden proberen zichzelf dit wijs te maken, maar ik moet je helaas mededelen dat ze niet bestaan. Het is een fabeltje, gemaakt door onze moeders om ons hoop te geven. Soort van Kerstman voor Marokkaanse vrouwen.



Lijkt me cool! Al lijkt me dat vrij ongemakkelijk.





Lieve schat niemand die het mij wijs maakt, zie het toch echt allemaal zelf .
Komt gewoon door al die negativiteit hier op M.nl

18-05-2009, 23:45

Citaat door chillz:
door op jouw hoofd te staan en vervolgens een dikke drol naar beneden laten rollen


Waarom leef je eigenlijk?


@Melleke: En daarna gaan we veel taarten eten

18-05-2009, 23:45



Citaat door MonkeyD_:
en gelijk hebben ze. een vrouw mag niet tussen de mannen studeren.


En als jouw vrouw en dochter dan na een zwaar ongeluk het ziekenhuis wordt binnengereden, mag jij naar ze kijken terwijl ze aan het doodbloeden zijn, omdat er geen vrouwelijke dokter in de buurt is.

Zal je ego goed doen!

18-05-2009, 23:46

Citaat door -------:


Lieve schat niemand die het mij wijs maakt, zie het toch echt allemaal zelf .
Komt gewoon door al die negativiteit hier op M.nl


Arm meisje, je zal de grote erge werkelijkheid nog wel eens onder ogen krijgen.


Citaat door RoddelTante:
Waarom leef je eigenlijk?


@Melleke: En daarna gaan we veel taarten eten


En Mars-icecreams

18-05-2009, 23:47

Citaat door Melleke:
Serieus. Je hebt er niks aan. Je hebt ze tegenwoordig niet eens meer nodig voor kinderen.

- Ze gaan altijd vreemd (en probeer het maar niet te ontkennen, want niemand gelooft jullie nog)
- Ze verlaten je uiteindelijk altijd voor een jonger grietje (die uiteindelijk wel zorgt voor onze wraak door of zelf vreemd te gaan of hem te vermoorden en hem z'n geld af te troggelen)
- Ze gooien gewassen en gestreken overhemden altijd na één dag dragen op de grond en dan mag jij weer helemaal opnieuw beginnen.
- Ze zijn tegenwoordig zelfs te lui om te werken.
- Ze klagen over het feit dat vrouwen niet behandeld mogen worden door mannelijke artsen, maar laten hun dochters niet studeren (ik zie naast mannelijke en vrouwelijke dokters, niet een derde optie)

Ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.



je punt is duidelijk.
zo wordt er ook over jullie gedacht. vandaar dat er velen jullie hebben omgeruild voor een turkse of nederlandse.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7