Bekijk volle/desktop versie : Liefde kan levens gevaarlijk zijn.



18-05-2009, 22:39
Ik heb de laatste dagen echt last van een benauwd gevoel en nee het zijn niet de vlinders. Het is echt moeilijk om te ademen, for god sake. Bij de gedachte dat het misschien niet goed komt tussen ons, moet ik echt naar lucht happen. Damn a leden van mij, ik ben echt fakked up in love op iemand die overmorgen op vakantie gaat.

18-05-2009, 22:42



Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik heb de laatste dagen echt last van een benauwd gevoel en nee het zijn niet de vlinders. Het is echt moeilijk om te ademen, for god sake. Bij de gedachte dat het misschien niet goed komt tussen ons, moet ik echt naar lucht happen. Damn a leden van mij, ik ben echt fakked up in love op iemand die overmorgen op vakantie gaat.


Neem iemand van de reservebank, totdat ''hij'' terug is

18-05-2009, 22:43
weinig vertrouwen in elkaar.

rij hem over.

daar d8 ik aan.

18-05-2009, 22:43

Citaat door Captain.Egg:
Neem iemand van de reservebank, totdat ''hij'' terug is


Schat ik heb al een reserve, trust me ik kan niet zonder.

18-05-2009, 22:44



Citaat door C_warrior:
weinig vertrouwen in elkaar.

rij hem over.

daar d8 ik aan.


Als hij niet meer leeft dan heeft het ook niet veel zin meer voor mij om verder te leven. Ik weet het, het klinkt dramatisch. We hebben wel vetrouwen in elkaar we hebben sinds twee dagen weer contact met elkaar. Alleen we willen het rustig aan doen, maar ik trek het niet. Ik wil hem nu bij me hebben.

18-05-2009, 22:45

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik heb de laatste dagen echt last van een benauwd gevoel en nee het zijn niet de vlinders. Het is echt moeilijk om te ademen, for god sake. Bij de gedachte dat het misschien niet goed komt tussen ons, moet ik echt naar lucht happen. Damn a leden van mij, ik ben echt fakked up in love op iemand die overmorgen op vakantie gaat.



Maak er een romantische scene van; ren hem achterna als ie in de taxi stapt (in dit geval waarschijnlijk bij zijn neef in de auto) en dan stopt ie en ren je in zn armen.
Eind goed, al goed!

18-05-2009, 22:45
Het was toch uit of is dit een ander? Of is het weer goedgekomen?

18-05-2009, 22:46

Citaat door crazygirl8291:
Maak er een romantische scene van; ren hem achterna als ie in de taxi stapt (in dit geval waarschijnlijk bij zijn neef in de auto) en dan stopt ie en ren je in zn armen.
Eind goed, al goed!




18-05-2009, 22:47
Nee nee dame, jij hebt gewoon last van lust!

18-05-2009, 22:49

Citaat door MossibaElKe7la.:
Als hij niet meer leeft dan heeft het ook niet veel zin meer voor mij om verder te leven. Ik weet het, het klinkt dramatisch. We hebben wel vetrouwen in elkaar we hebben sinds twee dagen weer contact met elkaar. Alleen we willen het rustig aan doen, maar ik trek het niet. Ik wil hem nu bij me hebben.


Get A hobby.

18-05-2009, 22:49

Citaat door melkmetsmaak:
Het was toch uit of is dit een ander? Of is het weer goedgekomen?


Jaa maar het komt volgens mij weer een beetje goed. We hebben elkaar weer na lange tijd gesproken. Melkmetsmaak, ik dacht dat ik over hem heen was, but guess what? Ik ben nog steeds verliefd.

18-05-2009, 22:50

Citaat door Mar0ekkaas:
Nee nee dame, jij hebt gewoon last van lust!


Liefde en lust kan ik prima scheiden, neem dat maar van mij aan.
Ik heb het nu over liefde en niet over lust. Over lust heb ik niets te klagen.

18-05-2009, 22:51



Citaat door MossibaElKe7la.:
Liefde en lust kan ik prima scheiden, neem dat maar van mij aan.
Ik heb het nu over liefde en niet over lust. Over lust heb ik niets te klagen.



Alsnog klopt er iets niet aan je verhaaltje.

18-05-2009, 23:07

Citaat door MossibaElKe7la.:
Jaa maar het komt volgens mij weer een beetje goed. We hebben elkaar weer na lange tijd gesproken. Melkmetsmaak, ik dacht dat ik over hem heen was, but guess what? Ik ben nog steeds verliefd.



Hmm oke maar na alles wat je hebt verteld lijkt dit me niet echt een goed idee om eerlijk te zijn.