Bekijk volle/desktop versie : Wil wat delen met bepaalde mensen....



Pagina's : [1] 2 3 4

18-05-2009, 21:07
Ik weet dat ik als 1 van de weinige jongens ben die hmdl maagd is tot aan het huwelijk incha'allah.
En wollah ik ben daar zwaar trots op hmdl !!! dat ik het niet gedaan heb toen ik het kon doen.
Jullie zijn Fucking dom dat jullie je zelf verlagen met die hoeren/flikkers.
1 ding moeten jullie onthouden ontmaagd voor huwelijk is een hele grote shirk plegen (zonde) en dat vergeeft allah swt bijna niet heel moeilijk.
Wollah is gwn dom want jullie laten chitan winnen dat is pas een schande als er iemand zich mag gaan schamen dan zijn shab ontmaagd dat.
Je hebt 2 soorten mensen een mens die zijn geweten gebruikt, een mens die zijn begeerte gebruikt.
Iemand die zijn verstandt gebruikt heeft het gedrag van een engel.
Iemand die zijn begeerte gebruikt is om ff goor te zeggen een Fucking vieze dier.
Het is niet dat ik hoog wil overkomen met mijn verhaal maar wil jullie incha'allah laten herinneren dat het leven kort is.
De meeste van ons hebben zwaar een probleem.
Moge Allah s.w.t. ons incha'allah allemaal vergeven, ons helpen een weg
voor ons vrij maken naar het paradijs, incha'allah zal hij ons beschermen
tegen de bestraffingen in onze graf
Salaamoehelekoem warahmoetoe allah wabarakatoe

18-05-2009, 21:13


Shirk is afgoderij.
Daar valt zina niet onder. Dat is een andere grote zonde.


En daarnaast ben jij niet degene die bepaalt of iemand al dan niet wordt vergeven of BIJNA NIET wordt vergeven.


Peace.

18-05-2009, 21:14

Citaat door Aith-Wagayer:
Ik weet dat ik als 1 van de weinige jongens ben die hmdl maagd is tot aan het huwelijk incha'allah.
En wollah ik ben daar zwaar trots op hmdl !!! dat ik het niet gedaan heb toen ik het kon doen.
Jullie zijn Fucking dom dat jullie je zelf verlagen met die hoeren/flikkers.
1 ding moeten jullie onthouden ontmaagd voor huwelijk is een hele grote shirk plegen (zonde) en dat vergeeft allah swt bijna niet heel moeilijk.
Wollah is gwn dom want jullie laten chitan winnen dat is pas een schande als er iemand zich mag gaan schamen dan zijn shab ontmaagd dat.
Je hebt 2 soorten mensen een mens die zijn geweten gebruikt, een mens die zijn begeerte gebruikt.
Iemand die zijn verstandt gebruikt heeft het gedrag van een engel.
Iemand die zijn begeerte gebruikt is om ff goor te zeggen een Fucking vieze dier.
Het is niet dat ik hoog wil overkomen met mijn verhaal maar wil jullie incha'allah laten herinneren dat het leven kort is.
De meeste van ons hebben zwaar een probleem.
Moge Allah s.w.t. ons incha'allah allemaal vergeven, ons helpen een weg
voor ons vrij maken naar het paradijs, incha'allah zal hij ons beschermen
tegen de bestraffingen in onze graf
Salaamoehelekoem warahmoetoe allah wabarakatoe





18-05-2009, 21:15
alleen jij weet dat dat geen grote zonde is

18-05-2009, 21:18



Citaat door Aith-Wagayer:
Ik weet dat ik als 1 van de weinige jongens ben die hmdl maagd is tot aan het huwelijk incha'allah.
En wollah ik ben daar zwaar trots op hmdl !!! dat ik het niet gedaan heb toen ik het kon doen.
Jullie zijn Fucking dom dat jullie je zelf verlagen met die hoeren/flikkers.
1 ding moeten jullie onthouden ontmaagd voor huwelijk is een hele grote shirk plegen (zonde) en dat vergeeft allah swt bijna niet heel moeilijk.
Wollah is gwn dom want jullie laten chitan winnen dat is pas een schande als er iemand zich mag gaan schamen dan zijn shab ontmaagd dat.
Je hebt 2 soorten mensen een mens die zijn geweten gebruikt, een mens die zijn begeerte gebruikt.
Iemand die zijn verstandt gebruikt heeft het gedrag van een engel.
Iemand die zijn begeerte gebruikt is om ff goor te zeggen een Fucking vieze dier.
Het is niet dat ik hoog wil overkomen met mijn verhaal maar wil jullie incha'allah laten herinneren dat het leven kort is.
De meeste van ons hebben zwaar een probleem.
Moge Allah s.w.t. ons incha'allah allemaal vergeven, ons helpen een weg
voor ons vrij maken naar het paradijs, incha'allah zal hij ons beschermen
tegen de bestraffingen in onze graf
Salaamoehelekoem warahmoetoe allah wabarakatoe


Goed zo

18-05-2009, 21:19
wollah goed van je !

18-05-2009, 21:20
Top

18-05-2009, 21:21
respect jongeman Maagd zijn geldt niet alleen voor een vrouw maar ook voor de man.

18-05-2009, 21:27
Je moet wel een cursus nederlands volgens eigenlijk.

En jij moet terug gaan naar groep 3 jou spelling en grammatica is niet echt denderent

18-05-2009, 21:29

Citaat door JONKO:
Je moet wel een cursus nederlands volgen eigenlijk.


Ben jij ook 1 van die flikkers die altijd zijn reetje uitgeeft bij centraal?

18-05-2009, 21:31

Citaat door Hagenese:
Shirk is afgoderij.
Daar valt zina niet onder. Dat is een andere grote zonde.


En daarnaast ben jij niet degene die bepaalt of iemand al dan niet wordt vergeven of BIJNA NIET wordt vergeven.


Peace.


Hij bedoelt het goed.

18-05-2009, 21:33
wollah jullie mogen zeggen wat jullie willen zeggen wollah boeit mij niet joh.
Woorden doen mij niet echt pijn wollah ik vergeef jullie en moge allah swt jullie ook insha'allah vergeven.
Jullie zijn verdwaaldt alleen beseffen jullie dat niet komt goed insha'allah wollah ik sta achter jullie.

18-05-2009, 21:39


Klopt wat je zegt,
Maar doe je dit zoals je aandacht krijgt van meiden?
En ze denken wooww wat een goeie jongen man..
Want daar trap ik niet in

18-05-2009, 21:40
Volgens ben je er gewoon te lelijk voor. Waarom perse jezelf de hemel in prijzen omdat je 1 ding goed doet, of niet doet.

18-05-2009, 21:41

Citaat door Rifstyle:
Ben jij ook 1 van die flikkers die altijd zijn reetje uitgeeft bij centraal?


Ben jij zijn homo-vriend. Volgens nemen jullie elkaar achterlangs.. en denken jullie dat jullie dan maagd blijven omdat er geen kutje in het spel was.

Pagina's : [1] 2 3 4