Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid weten jullie of suikervrij supermarkt bestaat

18-05-2009, 19:33
Beste Leden

Ik zit elke keer met zelfde probleem .,mijn moeder en mijn schoonvader mogen allebei geen suiker.
elke keer moet ik uren in de supermarkt zoeken naar producten waar geen suiker in zit en dat neemt natuurlijk veel tijd.

Nu mijn vraag hebben jullie wel eens van een suikervrije supermarkt gehoord.
zou dat kunnen bestaan ???????

18-05-2009, 19:44

salaamoe 3alaikoem,

ze bestaan inderdaad, als je hier in amsterdam woont of komt kun je ze zo vinden, tenminste bij mij in de buurt heb je er wel ong 3 of 4 van die suikervrije winkels.

18-05-2009, 19:48

Citaat door Zainab20:
salaamoe 3alaikoem,

ze bestaan inderdaad, als je hier in amsterdam woont of komt kun je ze zo vinden, tenminste bij mij in de buurt heb je er wel ong 3 of 4 van die suikervrije winkels.

Hey Meid

Dank je wel voor je snelle reactie .
ik woon niet in amsterdam maar in de buurt van den haag ,maar ik zou het niet erg vinden om 2 x per maand daar heen te komen .

zou je mij mischien het adres geven aub .......

en mischien de naam van de winkel dan zoek ik het wwel via internet wie weet bestaat het wel in mijn buurt alleen ben ik te blind voor

wallah ik zit er elke dag mee ......
Qua drinken heb ik echt geen problemen .ik neem altijd optimel voor ze!
en 50%50
maar Ja ik wil ook normale dingen zoals boter.brood.koekjes .allemaal dingen die we dagelijkse eten maar zonder suiker

18-05-2009, 21:03
wat goed van jou, dat jij boodschappen doet voorzowel jou moeder als schoonvader. Allah zal jou inscha-alah hiervoor belonen.

25-05-2009, 14:06

Citaat door Zainab20:
salaamoe 3alaikoem,

waar en hoe heet 't eigenlijk?