Bekijk volle/desktop versie : Asielzoeker krijgt 2-onder-1 kap huis



Pagina's : [1] 2

18-05-2009, 16:15
Asielzoeker krijgt 2-onder-1 kap huis



De gemeente Winschoten gaat zo'n vijftig twee-onder-een kap huizen neerzetten voor asielzoekers.

De stad heeft eerst gedacht aan containerwoningen, maar vindt de nieuwbouwhuizen een betere oplossing.

De ongeveer vijfhonderd asielzoekers worden verdeeld over de vijftig huizen. Als het centrum wordt opgeheven, gaat de gemeente ze verkopen, zo meldt RTV Noord.

Lees ook: Somalische piraten verheugen zich op asiel in Nederland.

Bron

18-05-2009, 16:19


Mazzelpikken! Hoop dat ze zuinig op zullen zijn!

18-05-2009, 16:22

Citaat door Horus:
Asielzoeker krijgt 2-onder-1 kap huis



De gemeente Winschoten gaat zo'n vijftig twee-onder-een kap huizen neerzetten voor asielzoekers.

De stad heeft eerst gedacht aan containerwoningen, maar vindt de nieuwbouwhuizen een betere oplossing.

De ongeveer vijfhonderd asielzoekers worden verdeeld over de vijftig huizen. Als het centrum wordt opgeheven, gaat de gemeente ze verkopen, zo meldt RTV Noord.

Lees ook: Somalische piraten verheugen zich op asiel in Nederland.

Bron


Die piraten zijn wat minder te spreken over de kleine aanlegplaatsen achter hun nieuwe onderkomens.....denk ik.

18-05-2009, 16:23

Citaat door Globilinni:
Die piraten zijn wat minder te spreken over de kleine aanlegplaatsen achter hun nieuwe onderkomens.....denk ik.


Idd, dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden!! Misschien kunnen ze een rechtzaakje aanspannen

18-05-2009, 16:24



Citaat door Horus:
Asielzoeker krijgt 2-onder-1 kap huis



De gemeente Winschoten gaat zo'n vijftig twee-onder-een kap huizen neerzetten voor asielzoekers.

De stad heeft eerst gedacht aan containerwoningen, maar vindt de nieuwbouwhuizen een betere oplossing.

De ongeveer vijfhonderd asielzoekers worden verdeeld over de vijftig huizen. Als het centrum wordt opgeheven, gaat de gemeente ze verkopen, zo meldt RTV Noord.

Lees ook: Somalische piraten verheugen zich op asiel in Nederland.

Bron
Met z'n tienen in 1 zo'n huis? =(

18-05-2009, 16:25
haha stoer! ik heb na 7 jaar een flat gekregen..van mij mogen ze zelfs in een kasteel of villa wonen na alle ellende die ze hebben meegemaakt

18-05-2009, 16:26

Citaat door dutchSaliha:
Met z'n tienen in 1 zo'n huis? =(


Beter dan een hut! Het hoeft geen feest te zijn.....men vlucht.

18-05-2009, 16:26

Citaat door dutchSaliha:
Met z'n tienen in 1 zo'n huis? =(



Nu zitten ze ook in kleine hokken, dit lijkt me prettiger maar inderdaad per persoon niet veel groter

Wel slim om iets neer te zetten dat je gewoon kan verkopen als het centrum opgeheven wordt. Anders heb je weer die verspilling van dingen afbreken.

18-05-2009, 16:31
De reacties vallen mij wel mee. Lekker zo een woning voor jezelf, beter dan met z'n allen op één kamer in het AZC.

18-05-2009, 16:34

Citaat door Godvruchtig:
De reacties vallen mij wel mee. Lekker zo een woning voor jezelf, beter dan met z'n allen op één kamer in het AZC.


Dit is meer verplicht van de baas elke morgen carpoolen in de Polo met 4 collega's.........en dan roepen "ha! Even lekker alleen naar mijn werkt te rijden in alle rust"

18-05-2009, 16:36

Citaat door Globilinni:
Dit is meer verplicht van de baas elke morgen carpoolen in de Polo met 4 collega's.........en dan roepen "ha! Even lekker alleen naar mijn werkt te rijden in alle rust"

Waarom dat? I k zie jouw verband niet in.
Ze hebben toch hun eigen woning of heb ik ergens wat gemist?

18-05-2009, 16:38

Citaat door Godvruchtig:
Waarom dat? I k zie jouw verband niet in.
Ze hebben toch hun eigen woning of heb ik ergens wat gemist?



10 man in 1 woning
of dacht je dat een woning groot genoeg voor een groot gezin voor 1 persoon is in een asielzoekers centrum?

18-05-2009, 16:38



Citaat door Godvruchtig:
Waarom dat? I k zie jouw verband niet in.
Ze hebben toch hun eigen woning of heb ik ergens wat gemist?



10 man per woning......en zo groot zien die er ook weer niet uit.

18-05-2009, 16:43

Citaat door Globilinni:
10 man per woning......en zo groot zien die er ook weer niet uit.


Ze hebben nu vaak een formaatje studentenhok voor een gezin. Volgens mij is dit nog best aardig voor asielzoekercentra begrippen. En omdat het niet van die blokken zijn waar uiteindelijk 50 man zit zal het in ieder geval meer privacy zijn.
Het is niet de bedoelig dat mensen lang in zo een centrum verblijven ... in theorie ... het moet tijdelijke opvang zijn op weg naar een eigen plek of uitzetting. Als men nou zorgt dat dat oordeel eerder komt dan is theorie ook eerder praktijk

18-05-2009, 16:43

Citaat door dutchSaliha:
Met z'n tienen in 1 zo'n huis? =(


Wat dacht je, 1 per stuk?

Pagina's : [1] 2