Bekijk volle/desktop versie : Het Ja-woord



18-05-2009, 13:41
Hoe en waar wil jij hem het ja-woord geven? Of hoe ben jij eigenlijk ten huwelijk gevraagd?

Hoe zie jij het voor je?

18-05-2009, 13:45


Hoe ik het zou willen, als mijn toekomstige (inchallah) op een dag zegt, kom laten we naar buiten gaan.. moet je wat vertellen, dan gaan we rustig wandelen in een park, dan zegt die weet je nog dat we dit en dat hebben meegemaakt? en dan dat die op één knie gaat, en zegt: wil je je leven met mij doorbrengen?.. en dan een grapje over maakt zo van: wel rap antwoorden mijn knie doet pijn en dan als ik ja zeg dat er eindje verderop zijn nichten en neven staan, en dat iedereen ons dan komt feliciteren.. helaas moet ik mijn lot ondergaan, en weten dat het eerder zal zijn van: Hey ik kom volgende zaterdag je hand vragen, waarschuw je ouders

18-05-2009, 13:48

Citaat door Friekssss:
Hoe ik het zou willen, als mijn toekomstige (inchallah) op een dag zegt, kom laten we naar buiten gaan.. moet je wat vertellen, dan gaan we rustig wandelen in een park, dan zegt die weet je nog dat we dit en dat hebben meegemaakt? en dan dat die op één knie gaat, en zegt: wil je je leven met mij doorbrengen?.. en dan een grapje over maakt zo van: wel rap antwoorden mijn knie doet pijn en dan als ik ja zeg dat er eindje verderop zijn nichten en neven staan, en dat iedereen ons dan komt feliciteren.. helaas moet ik mijn lot ondergaan, en weten dat het eerder zal zijn van: Hey ik kom volgende zaterdag je hand vragen, waarschuw je ouders


Waarom moest je het nou verpesten

18-05-2009, 13:49

Citaat door Dileila:
[/B]

Waarom moest je het nou verpesten


sorry maar ik zal hopen dat dat niet zal gebeuren

18-05-2009, 13:56


op een mooi strand bij zonsondergang

Hij DO YOU WANNA MERRY ME

Ik :yes,yes I DOOOOOOOOOO!

18-05-2009, 14:01
Niks tegen mij zeggen en naar mijn moeder gaan en daarna bellen om door te geven dat ik naar het parkje bij mij in de buurt moet gaan en als i daar aankomen allemaal kaarsen zie in de vorm van een hart en daarmidden in een doosje en als k dat buk om dat doosje te pakken staat hij achter mij met ze handen om me heen geslagen en dan fluisterd hij in me oren wil je met me trouwen


En toen de wekker is gegaan hoop ik dat hij gewoon langs me ouders komt

18-05-2009, 14:04
Per Sms;''Hey bitch wil je met me trouwen''?

Dan geef ik 'm gelijk het ja-woord.

18-05-2009, 14:37
ik heb spijt op mijn jah woord

18-05-2009, 14:44
Onverwachts is echt

18-05-2009, 14:45
Hij moet doodleuk vragen : wil je voortaan mijn sokken wassen.?