Bekijk volle/desktop versie : Dit wil ik even kwijt hoop dat jullie er iets aan hebben



18-05-2009, 13:33
Salaam dames,

Afgelopen zaterdag hebben wij gedecoreerd in Gouda.....
Heel gezellig, want DJ Esma was van de partij..... serveersters Lebnatt, hele professionele en gezellige meiden die zeker niet vies zijn van werken..... Toppie gedaan collega's
Maar ook lees ik de laatste tijd zoveel negatieve verhalen over de fotograven.... Nou wellicht dat ik jullie kan helpen, want afgelopen zaterdag ontmoette ik de hele leuke, spontane, gezellige, niet Marokkaanse fotograve Alina.....
Ze staat open voor zoveel vragen, doet gezellig mee en levert uitmuntend werk..... Ook haar prijzen vallen op zich heel erg mee...., zij heeft voor elk budget wat wils..... dus heb je het niet breed maar wil je je mooiste dag wel kunnen terugzien op foto's en dvd dan ben je bij haar aan het goede adres..... Ze denkt met de klant mee........ Vandaar dat wij ervoor hebben gekozen dat degenen die bovengenoemde personen boekt in een totaalpakket dat er reuze voordeel is te verkrijgen......

Indien jullie meer info willen ontvangen dan horen wij dit graag......

Veel liefs

Imane
p.s. catering is natuurlijk ook te verkrijgen

18-05-2009, 13:57


Wat kost alina? en is zij ook vrij op 20 juni?

18-05-2009, 14:17
Alina is een topper heb haar vaak meegemaakt en is echt super goed in haar werk en daarnaast is het een hele lieve meid.

18-05-2009, 14:18

Citaat door modasal:
Wat kost alina? en is zij ook vrij op 20 juni?



Hoi meid,

Ik zou als ik jou was contact met haar opnemen.
06-27370609

18-05-2009, 14:33


Dankjewel!!

18-05-2009, 14:52
ik was er ook, ik vond het ook ontzettend gezellig muziek was goed, eten was lekker de serveersters waren vriendelijk en zagen er netjes uit, maar ik had echt niet gedacht dat de fotograve niet marokkaans was, ze danste vanachter haar camera op marokkaanse muziek hahaha ik heb al jullie kaartjes dus zodra ik wat heb neem ik zeker contact op, er is een ding niet opgenoemd hier maar ik vond de jurken van ziana ouafa ontzettend mooi x

18-05-2009, 17:33

Citaat door modasal:
Wat kost alina? en is zij ook vrij op 20 juni?


Ik zou het even navragen of haar bellen telnr staat in de andere reactie van Khadija.... Ze heeft voor elk budget wat wils.... Geef aan dat je via Imane aan haar gegevens komt en dan weet zij genoeg


Citaat door khadija3012:
Alina is een topper heb haar vaak meegemaakt en is echt super goed in haar werk en daarnaast is het een hele lieve meid.


Ze is idd een topper en een hele lieve meid, net zoals jij als dj werkt


Citaat door _saratjuh_x:
ik was er ook, ik vond het ook ontzettend gezellig muziek was goed, eten was lekker de serveersters waren vriendelijk en zagen er netjes uit, maar ik had echt niet gedacht dat de fotograve niet marokkaans was, ze danste vanachter haar camera op marokkaanse muziek hahaha ik heb al jullie kaartjes dus zodra ik wat heb neem ik zeker contact op, er is een ding niet opgenoemd hier maar ik vond de jurken van ziana ouafa ontzettend mooi x


Idd Ziana Ouafa uit Rotterdam zijn wij vergeten maar ook zij is een topper.... Een hele lieve vrouw.... mooie make up en kledij

19-05-2009, 14:42
Bedankt dames voor het uppen

21-05-2009, 00:10
up!

eindelijk een keer iets positiefs...

21-05-2009, 14:18
Zou ik ook wat meer informatie mogen over alina.

28-05-2009, 10:36
Wie heeft ze ook een website?