Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bigbrother bewoner Mustapha

LZN
07-11-2002, 21:10

Bigbrother bewoner Mustapha Bigbrother bewoner Mustapha hallo stem op Bigbrother bewoner Mustapha zo dat hij al die kaas nog langer kan gek maken Mustapha (bel 0909-0303) of sms Mustapha naar 2200 owaj nog een fijne ramadan verder mensen :zwaai:.

miss_elhoceima
07-11-2002, 22:19
whahaha 3la bla dat ik ga bellen...is te duur man!!!!!! :rolleyes: en wat mag dit te maken hebben met de ramadan..??! :D

queen-magrib
08-11-2002, 22:39
Salaam oulekom he maar GOEJA wat mag mustapha van bigbrother te maken hebben met ramdan en jij komt met je mustapha "stem op hem stem op hem" het gaat hier om de ramadan lieve schat en echt niet om bigbrother. Beslamaaaaaaaaaaaaaa

20arimas20
15-11-2002, 13:16
ik stem altijd op moes!!! he's the best!!!!!! en ik vind dat hij het heeeeeel goed doet in big brother!!! en ik steun hem ook al kost het me een fortuin!!!!!!!!

beppie_truus
15-11-2002, 13:22

je hoeft niet te stemmen op moestafa want hij is deze ronde niet genomineerd. dus zonde van je geld

mamitta
15-11-2002, 13:28
hey nu we het toch over hem hebben , er was me laatst iets opgevallen dat was afgelopen week een keer , toen de klok om half zeven stond en hij aan het eten was, dat is toch veel te laat.......enne is niemand dat opgevallen?????? m3a salama

beppie_truus
15-11-2002, 13:31
Origineel gepost door mamitta hey nu we het toch over hem hebben , er was me laatst iets opgevallen dat was afgelopen week een keer , toen de klok om half zeven stond en hij aan het eten was, dat is toch veel te laat.......enne is niemand dat opgevallen?????? m3a salama mischien had hij het vasten wel op tijd verbroken maar is dat niet uitgezonden, ze zenden niet alles uit wat er op een dag gebeurt.

moejahida
15-11-2002, 15:15
salaam alakoum wa rahmatoulah wa barakatouhoe nou mij was het wel opgevallen mamitta. ik zelf vondt het ook raar maar toen dacht ik misschien heeft hij geen gebedskalender waar alle tijden opstaan. allahoe3lem alleen Allah swt weet wat er in de harten gaande is. ma3a salama oegtkom fie dien

beppie_truus
15-11-2002, 15:17
Origineel gepost door moejahida salaam alakoum wa rahmatoulah wa barakatouhoe nou mij was het wel opgevallen mamitta. ik zelf vondt het ook raar maar toen dacht ik misschien heeft hij geen gebedskalender waar alle tijden opstaan. allahoe3lem alleen Allah swt weet wat er in de harten gaande is. ma3a salama oegtkom fie dien hij heeft wel een kalender gekregen

erwezna
15-11-2002, 15:30
ik begrijp niet dat jullie naar die onzin kijken. omdat er een Marokkaan in zit?? en dan ook nog mijn geld verspillen door te bellen. daar begin ik niet aan.

jenny
15-11-2002, 15:36
ik vind moes t leukst :hoera:

beppie_truus
15-11-2002, 15:54
mustapha for president:hihi: :hihi:

zin_el_khatar
15-11-2002, 23:13

dat was gister ook toen die enen met die klok ging spelen ging ie hem verzetten en toen ging ie moes wakker maken en toen zei ie he moes opstaan het is kwart voor zeven, dus de ene dag onbijt ie om half zeven en dan om kwart voor zeven ik snap het niet maar ja

gasni_rajel
18-11-2002, 21:48
Origineel gepost door Goeja Bigbrother bewoner Mustapha Bigbrother bewoner Mustapha hallo stem op Bigbrother bewoner Mustapha zo dat hij al die kaas nog langer kan gek maken Mustapha (bel 0909-0303) of sms Mustapha naar 2200 owaj nog een fijne ramadan verder mensen :zwaai: MEID, ga effe ergens over jouw moesie praten, BIJV. bij het KLETSHOEKJE!!!! DIT HIER GAAT OVER DE RAMADAN!!! DE WERELD DRAAIT NIET OM MUSTAPHA UIT BB!!!!