Bekijk volle/desktop versie : Tips Voor Vanavond?.. Vertel!



18-05-2009, 12:41
Salaam meiden,

Ik ben vasten aan het inhalen, vanaf nu elke maandag en donderdag. Graag zou ik in deze topic tips van recepten zien die snel, makkelijk & super lekker zijn!!

Tussen mijn tijd van thuiskomst & tijd dat het vasten breken is, zit namelijk maar een uurtje. In dat uurtje moet ik ook nog douchen, alle gebeden inhalen etc etc.. Kortom; ik zal hoogstens een half uurtje hebben om een geweldige maaltijd in elkaar te flansen.


Come one

18-05-2009, 15:29


Tsjah maar wat, ik ben ook aan het vasten. Gister ook en toen had ik groentesoep gemaakt en 2 broodjes gezond gegeten. Maghreb is laat meer krijg je echt niet op

18-05-2009, 15:48

Citaat door _Tura:
Tsjah maar wat, ik ben ook aan het vasten. Gister ook en toen had ik groentesoep gemaakt en 2 broodjes gezond gegeten. Maghreb is laat meer krijg je echt niet op



serieus?.. Hm ja, maar ik heb zoiets van.. als ik gevast heb mag ik mezelf trakteren op écht iets lekkers.. als ik dan soep enzo heb gegeten.. ga ik later aanvallen op ships enzo, omdak dan 'nog niks lekkrs' heb gehad.

Zat zelf te denken aan;

- Rijst met gebraden kip
- Vis uit de overn
- Loempia's ( alleen geen tijd voor, denk ik )

18-05-2009, 16:00

Citaat door HETONDERZOEK:
serieus?.. Hm ja, maar ik heb zoiets van.. als ik gevast heb mag ik mezelf trakteren op écht iets lekkers.. als ik dan soep enzo heb gegeten.. ga ik later aanvallen op ships enzo, omdak dan 'nog niks lekkrs' heb gehad.

Zat zelf te denken aan;

- Rijst met gebraden kip
- Vis uit de overn
- Loempia's ( alleen geen tijd voor, denk ik )






Als je aan het vasten bent dan heb je zin in alles, maar zodra je hebt gegeten hoef je niks meer..

Ik ga denk ik soep maken weer en dan wraps met zoetzure kipfilet, paprika en uien erin Daar heb ik al 2 dagen zin in.

18-05-2009, 16:18



Citaat door _Tura:


Als je aan het vasten bent dan heb je zin in alles, maar zodra je hebt gegeten hoef je niks meer..

Ik ga denk ik soep maken weer en dan wraps met zoetzure kipfilet, paprika en uien erin Daar heb ik al 2 dagen zin in.


Lekker!.. Is ook een goed idee! Moet ik alleen nog wel langs de winkel voor die wrap- dingen.

Ik kan geen soep maken ..