Bekijk volle/desktop versie : Van Persie gaat voor 80% naar Arsenal



24-04-2004, 11:30
Echt een geldwolf is het

Ik had em echt bij PSV gehad maar laat em maar lekker uit de picture verdwijnen bij Arsenal want wie moet hij daar uit de basis spelen. Pires of Reyes? In zijn dromen!

24-04-2004, 11:33


hij is dom man want weder bremen wou het ook

24-04-2004, 11:41
Nou ik zou ook eerder voor arsenal dan voor werder bremen kiezen maar zou eerst 2 jaar in Nederland blijven voetballen om nationaal en internationaal ervaring op te doen

24-04-2004, 11:43
hij gaat niet naar arsenal jo
wesh denk je dat hij niet weet dat er concurrentie is .
dan kan hij beter naar sevilla gaan.
of gewoon naar psv!!!

24-04-2004, 11:44


ja dat weet ik ik zeg alleen dat weder bremen hem wou

24-04-2004, 11:53

Citaat:
Origineel gepost door simofes
hij gaat niet naar arsenal jo
wesh denk je dat hij niet weet dat er concurrentie is .
dan kan hij beter naar sevilla gaan.
of gewoon naar psv!!!
Nou het is bijna zeker dat ie daar naar toe gaat.
Hij geheime onderhandelingen gehad met Arsenal
Tijdens de winterstop zou hij ook bijna naar Arsenal gaan maar dat ketste toen af omdat Feyenoord een te hoog bedrag vroeg. Toen baalde Van Persie heel erg.

Hij zou zelfs een contract hebben getekent tot en met 2008.

Wenger wil hem als opvolger van Bergkamp op de 10

24-04-2004, 16:39
Iedere jongen van 20 jaar zou Arsenal boven PSV, Sevilla, Bremen enz. kiezen. En zoals Jurgen Rayman dat zegt, ALS JE KANS DAAR IS DAN MOET JE HET PAKKEN SWAAA. Voor je het weet krijg je zo een kans nooit meer. En ik zie hem wel slagen daar in Engeland als hij maar serieus de kans krijgt. Hij heeft alles in huis om te slagen zoals inzicht, hij heeft een goede traptechniek en is zelf ook enorm technisch en is zelf nog erg jong dus kan veel leren van jongens als pires Henry, Vieira enz.

En iemand zei dat van persie een geldwolf is, maar dan zou ie sowieso voor Sevilla gaan ipv PSV, maar dat is allemaal niet door gegaan. Ik denk dat iedere jongen van 20 jaar zou kiezen voor Arsenal boven bremen, Psv, Sevilla enz. Ook omdat de nederlandse media de pik op hem heeft en maar de kans niet krijgt van feijenoord om zich daadwerkelijk te bewijzen, want jullie gaan mij niet vertellen dat Lurling, Smolarek kwalitatief meer inbreng heeft dan van persie.


24-04-2004, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door maroc1984
Iedere jongen van 20 jaar zou Arsenal boven PSV, Sevilla, Bremen enz. kiezen. En zoals Jurgen Rayman dat zegt, ALS JE KANS DAAR IS DAN MOET JE HET PAKKEN SWAAA. Voor je het weet krijg je zo een kans nooit meer. En ik zie hem wel slagen daar in Engeland als hij maar serieus de kans krijgt. Hij heeft alles in huis om te slagen zoals inzicht, hij heeft een goede traptechniek en is zelf ook enorm technisch en is zelf nog erg jong dus kan veel leren van jongens als pires Henry, Vieira enz.

En iemand zei dat van persie een geldwolf is, maar dan zou ie sowieso voor Sevilla gaan ipv PSV, maar dat is allemaal niet door gegaan. Ik denk dat iedere jongen van 20 jaar zou kiezen voor Arsenal boven bremen, Psv, Sevilla enz. Ook omdat de nederlandse media de pik op hem heeft en maar de kans niet krijgt van feijenoord om zich daadwerkelijk te bewijzen, want jullie gaan mij niet vertellen dat Lurling, Smolarek kwalitatief meer inbreng heeft dan van persie.

is een domme keuze van van persie zeg nou zlef wat heeft van persie tot nu toe nou gepresteerd bij feyenoord helemaal niks het is een talent tuurlijk kan een hele grote worden maar is het niet een beetje te vroeg om naar arsenal te gaan???hij komt daar toch terecht op de bank denk nou maar niet dat hij pires er uit speelt op links in de aanval is er geen betere op de wereld dan pires.hij zou gewoon een jaartje of 2 het bij psv moeten laten zien en dan die stap maken dan komt het zeker wel goed.maar nu vrees ik het ergste

24-04-2004, 19:23

Citaat:
Origineel gepost door Kneusje
Echt een geldwolf is het

Ik had em echt bij PSV gehad maar laat em maar lekker uit de picture verdwijnen bij Arsenal want wie moet hij daar uit de basis spelen. Pires of Reyes? In zijn dromen!
Waar gaat die andere 20 % naar toe???

24-04-2004, 19:34

Citaat:
Origineel gepost door IlLeGal_NaDoR
Waar gaat die andere 20 % naar toe???
Naar zijn marokkaanse vriendin

24-04-2004, 19:37
hij heeft NL vriendin of nie?

24-04-2004, 19:45

Citaat:
Origineel gepost door IlLeGal_NaDoR
hij heeft NL vriendin of nie?
Marokkaans