Bekijk volle/desktop versie : Jarloers



17-05-2009, 22:26

Citaat door rdamse_heksje:
Wat kan je er aan doen om so min mogelijk jarloers te sijn op je ex die je ( beste ) vriend s gebleve???!!



Help!
.

17-05-2009, 22:37


Het is jaloers schatje.

Wat je het beste kunt doen is het contact verbreken, een ex is niet voor niks een ex. Je hebt helemaal niks meer aan hem. Leer nieuwe mensen kennen en ban hem totaal uit je leven.

17-05-2009, 22:38
Jaloers op je ex, die nu je beste vriend is? Waar ben je precies jaloers op?

17-05-2009, 22:39
Hallo het is een ongeschreven regel als het uit is, mag je geen contact meer met elkaar hebben. Je vraagt erzelf om. Tering wollah.

17-05-2009, 22:42



Citaat door rdamse_heksje:
IIEDEREEN maakt wel eens een spelfout!


dat is et juist ik kan ook nie afstand nemen van em dat s egt moeilijk oef! & ik weet dat hij een nieuwe vriendin heeft die ik ook heel goed ken tis gwn een DRAMA!

Tuurlijk ik maak heel de dag spelfouten das niks geks, maar zeg het gewoon even.

Je moet wollah, gewoon weg uit zijn buurt.

17-05-2009, 22:45

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo het is een ongeschreven regel als het uit is, mag je geen contact meer met elkaar hebben. Je vraagt erzelf om. Tering wollah.


Waarom dan niet, als je geen gevoelens meer hebt voor hem moet dit toch wel kunnen of bekijk ik het verkeerd?

Ik heb liever een goede contact dan geen contact. Maar natuurlijk hangt het ook vanaf hoe hij erover denkt en of hij het wel waard is!

Ze zeggen dat je elkaar alleen vergeet door het contact te verbreken maar de meeste hebben geen contact met hun ex en na jaren kunnen ze hem nog steeds niet vergeten dus ja

19-05-2009, 21:45
Als je gevoelens voor hem hebt, neem afstand. Als je geen gevoelens hebt, wat maakt het dan uit dat je vrienden bent gebleven. Maar in dit geval heb je nog gevoelens voor hem. Als je geen afstand neemt, geloof mij. Dan ga je niet verder met je leven. Je denkt dat je verder bent gegaan, maar je zit nog in de hoofdstuk dat gaat over jou en je ex.

Als je nou afstand neemt, andere mensen leert kennen. Ga zelfs leuke dingen doen met meiden, geloof me.. Dan zul je achterkomen dat andere dingen veel leuker zijn dan je ex of de tijd die je aan het verspillen bent met je EX!

19-05-2009, 21:46
Dit is de reden waarom vriendschap tussen man en vrouw niet mogelijk is en al helemaal niet wanneer je ex-geliefden van elkaar bent.

20-05-2009, 23:08
waarom heb jij nog contact met een ex...


heb je aan jezelf te danken dat je jaloers bent.

20-05-2009, 23:32

Citaat door rdamse_heksje:
Omdat hy elk keer zegt ja ik wil vrienden blijven ensow dus drm zijn we nog vrienden.





je kon het gewoon weigeren,,,contact verbreken.. dus eigenlijk heb je het ook aan jezelf te danken..
het is niet voor niets een ex...lieverd