Bekijk volle/desktop versie : Een Onvergetelijke Liefde



16-05-2009, 10:35
Hallo allemaal ik ga met een verhaal beginnen ik hoor het wel of ik verder moet !..


Ik lig in mijn bed , ik kijk op mijn wekker hoelaat het is . Pfoee het is al half 7 ik moest maar is dringend opstaan . ik waste mijn gezicht trok mijn kleren aan , wanneer ik net mijn trui wou aantrekken kwam mijn broer Hakim binnen .Hij voreg liefste zusje van me Yasmina mag ik jou fiets lenen ? Ik vroeg waarom nu weer Hakim?
Wat doe jij wat ik niet weet jou werk is om de hoek Hakim. Mag het nu of niet vroeg hij , okee pak maar zei ik. Ik trok verder mijn kleren aan en ging naar beneden ik zag mijn moeder begroette haar en mijn vader natuurlijk ook he en mijn kleine broertje Mohammed van 1jaar oud. Ik at een boterham en ik wachtte rustig tot de trein aankwam. Opeen liet ik me kaartje vallen ik bukte hem op te rapen opeens stootte me hoofd tegen een andere jongen . Ik zei oeps sorry ! Zo te zien was het een marokkaan . Ik zei dankje wel en hij Graag gedaan meid . En hij gaf me een knipoog.
De trein kwam eraan stapte in . Ging zitten . Het ontzettend druk .
Opeens vroeg die marokkaanse jongen mag ik bij je komen zitten alles zit vol.
Ja hoor ga maar zitten . En zei de jongen . En ik wat en ?
Ben je marokkaans . Ik antwoordde Ja duhh ..
Jij toch ook? : Ja ik ook
Ik keek hem aan hij had mooie ogen . Hij zo ik moet hier uit Doeg !.
Ik zwaaide raar dacht ik bij mezelf . Normaal doe ik dat nooit zwaaien .



verdergaan??

16-05-2009, 18:19


wello geen reacties

16-05-2009, 18:25
Je verhaal moet iets duidelijker vind ik.
Begrijp sommige stukjes niet.

Ik lig in mijn bed , ik kijk op mijn wekker hoelaat het is . Pfoee het is al half 7 ik moest maar is dringend opstaan . ik waste mijn gezicht trok mijn kleren aan , wanneer ik net mijn trui wou aantrekken kwam mijn broer Hakim binnen .Hij voreg liefste zusje van me Yasmina mag ik jou fiets lenen ? Ik vroeg waarom nu weer Hakim?
Wat doe jij wat ik niet weet jou werk is om de hoek Hakim. Mag het nu of niet vroeg hij , okee pak maar zei ik. Ik trok verder mijn kleren aan en ging naar beneden ik zag mijn moeder begroette haar en mijn vader natuurlijk ook he en mijn kleine broertje Mohammed van 1jaar oud. Ik at een boterham en ik wachtte rustig tot de trein aankwam. Opeen liet ik me kaartje vallen ik bukte hem op te rapen opeens stootte me hoofd tegen een andere jongen . Ik zei oeps sorry ! Zo te zien was het een marokkaan . Ik zei dankje wel en hij Graag gedaan meid . En hij gaf me een knipoog.
De trein kwam eraan stapte in . Ging zitten . Het ontzettend druk .
Opeens vroeg die marokkaanse jongen mag ik bij je komen zitten alles zit vol.
Ja hoor ga maar zitten . En zei de jongen . En ik wat en ?
Ben je marokkaans . Ik antwoordde Ja duhh ..
Jij toch ook? : Ja ik ook
Ik keek hem aan hij had mooie ogen . Hij zo ik moet hier uit Doeg !.
Ik zwaaide raar dacht ik bij mezelf . Normaal doe ik dat nooit zwaaien .

16-05-2009, 21:33
laat maar mensen ik stop

16-05-2009, 21:34


of zal ik het veranderen?

17-05-2009, 12:07

Citaat door miss_laila9:
of zal ik het veranderen?



Ja verander het, Je moet wat duidelijker zijn met stukjes.

Bijv. Ze liet haar kaartje vallen ?
Oke wanneer is ze dan uit huis gegaan.
Ze zei ook dankjewel, Waarom die dankjewel?
Zulke soort dingen moet je aangeven,
Wat en waarom is het gebeurt etc.
En waarom ze dat zegt.
Ik wil je alleen maar helpen meid.