Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders wil België inlijven



16-05-2009, 02:11
De Partij voor de Vrijheid PVV wil dat Nederland een ambassadeur benoemt bij Vlaanderen in plaats van België. De PVV van Geert Wilders wil zo actief meewerken aan het opheffen van België en de hereniging van Vlaanderen bij Nederland, meldde Wilders vrijdag.

Aanleiding zijn onderzoeken waaruit blijkt dat het imago van België nog slechter is dan dat van Eritrea en Zuid-Ossetië. Volgens de PVV toont dat aan dat België een kunstmatige staat is waar niemand om geeft.

In Vlaanderen reageert Filip Dewinter van Vlaams Belang verheugd op het idee van Geert Wilders voor een Nederlandse ambassadeur voor Vlaanderen. ,,Nederlandse steun voor een onafhankelijk Vlaanderen is zeker welkom. De reactie van Geert Wilders toont aan dat er ook in Nederland steeds meer rekening wordt gehouden met de splitsing van België'', aldus Filip Dewinter.

Vlaams Belang streeft al langer naar een onafhankelijke republiek Vlaanderen. De redelijk grote Vlaamse partij voelt overigens niet voor hereniging met Nederland, maar wel voor nauwere samenwerking.

http://www.depers.nl/binnenland/307700/PVV-wil-ambassadeur-in-Vlaanderen.html

16-05-2009, 07:35


Dat is zeker geen gek plan als je dan ineens twee van de grootse wereldhavens inlijft, zou zeker voor beide landen een goede zaak zijn in de EU want dan krijg je als klein land toch een grote stem.

16-05-2009, 07:50
Die man bemoeit zich met de interne zaken van een ander land. Schandalig natuurlijk die man zal een ramp blijken te zijn. Voor dit land.....

16-05-2009, 07:53
Nee hoor dit zijn gewoon internationale zaken daar mag iedereen over praten, gaat het een keer niet over de Islam hebbie weer wat te zeiken

16-05-2009, 07:57



Citaat door SuperGeert:
Nee hoor dit zijn gewoon internationale zaken daar mag iedereen over praten, gaat het een keer niet over de Islam hebbie weer wat te zeiken


Waarom beginnen verstokte racisten altijd maar over de Islam......

Enuh het feit dat die pruik zulke uitspraken doet getuigt niet echt van Klasse he.........

16-05-2009, 08:01
Juist wel, het zou beide landen een veel betere positie geven in de EU, misschien moet je eens verder dan je haat voor de PVV kijken. en we leven in een vrije democratie, maar ik begrijp dat mensen zoals jij nog steeds niet door hebben wat die vrijheid nu precies inhoud, het geeft ook niet, wie weet kom je daar nog eens een keer achter (al betwijfel ik dat)

16-05-2009, 08:08

Citaat door SuperGeert:
Juist wel, het zou beide landen een veel betere positie geven in de EU, misschien moet je eens verder dan je haat voor de PVV kijken. en we leven in een vrije democratie, maar ik begrijp dat mensen zoals jij nog steeds niet door hebben wat die vrijheid nu precies inhoud, het geeft ook niet, wie weet kom je daar nog eens een keer achter (al betwijfel ik dat)


Je verwijten komen nabij het hilarische......

Ik denk dat ik heel wat meer van onze democratie en vrijheden af weet dan zo een type als jou.........

En zoals ik al aangaf zijn opmerkingen getuigen niet echt van klasse, maar ja dat hij geen klasse heeft was al bekend........

Als Nederland zulke problemen zou kennen en politici uit andere landen geven te kennen dat zij best delen van Nederland zouden willen inlijven. Dat zou men hier ook niet gewenst vinden.....

Daarnaast ken je geschiedenis! België hoorde vroeger bij Nederland......

Is niet goed gegaan he......

16-05-2009, 08:12
Komt me bekend voor dit.
Zo wilde een andere demagoog eens Polen inlijven ..

16-05-2009, 08:13
Ik zou zeggen ga je eigen eerst maar eens verdiepen in de relatie NL/Vlaanderen en dan gaan we het er nog wel eens over hebben want duidelijk ben je niet op de hoogte en ik heb geen zin je te onderwijzen.

16-05-2009, 08:14

Citaat door pseu:
Komt me bekend voor dit.
Zo wilde een andere demagoog eens Polen inlijven ..




Iets met lebensraum creëren......

16-05-2009, 08:15

Citaat door SuperGeert:
Ik zou zeggen ga je eigen eerst maar eens verdiepen in de relatie NL/Vlaanderen en dan gaan we het er nog wel eens over hebben want duidelijk ben je niet op de hoogte en ik heb geen zin je te onderwijzen.


Een typische pruik aanhanger........

Pathetisch gewoon.......

16-05-2009, 08:17
Tuurlijk, wat jij wilt, jou dag

16-05-2009, 08:19



Citaat door SuperGeert:
Tuurlijk, wat jij wilt, jou dag



16-05-2009, 08:21
Waarom nou weer via een ambassadeur in vlaanderen?

Gewoon de musketten uit het vet, zeg ik, en inlijven die hap!

16-05-2009, 08:33
Veel Vlaanderen willen maar wat graag bij Nederland horen en zich afscheiden van straat arme Wallonië, ik denk niet dat je die muskieten nodig heb, een goede pint en een Belgische wafel en je bent er