Bekijk volle/desktop versie : mmz



Pagina's : [1] 2

14-05-2009, 20:21
wie heeft er hier ervaring mee? vonden jullie het een leuke opleiding? kan je er ook echt iets mee n als je je diploma eenmaal hebt?

14-05-2009, 20:32



Citaat door SOCIOPAAT^:
Ga je 3 of 4 jaar doen? Ik wil ook terug naar school joh, maar 4 jaar vind ik te lang dus ik kies voor 3 jaar.

Lijkt het je niet ontzettend zwaar met je kids? Mij wel eigenlijk, weet niet of ik het kan.



niv is toch 4 jaar waar kan je die in drie jaar volgen dan/>?

het lijkt me wel zwaar, maar ik wil meer kindertjes ins Allah, maar ik wil ook weer naar school. ik moet iets om handen hebben. als ik nu naar school ga en ik haal ins allah mijn diploma dan kunnen we weer gaan voor een derde kind ins Allah. Mijn man zal me ook veel steunen ins Allah..

14-05-2009, 20:41

Citaat door SOCIOPAAT^:
Nee sorry ik doe geen mmz, jouw opleiding is inderdaad enkel 4 jaar. Ik wil front office medewerker gaan doen voor een hotel e.d.



oooh nou goed toch!!!! hoe korter hoe beter.

ik heb van alles gedaan, maar niks vond ike cht bij me passen, ik heb met me zelf afgesproken dat ik nu echt wel mijn school ga afmaken, ik heb er immers mijn kinderen voor op de creche gezet.
gewoon hard aan het werk en ff bikkelen.

14-05-2009, 21:13

Citaat door SOCIOPAAT^:
Ik hoop dat het ons gaat lukken



ins Allah ya Rabbi

14-05-2009, 21:33


Medewerker Maatschappelijke Zorg. Is op mbo nivo 3 of 4.

Ik doe zelf nivo 4 en zit in mijn laatste jaar. De opleiding duurde drie jaar hoor, niet vier.
Ik weet bij god niet wat ik hierna moet doen en wat voor werk ik kan doen. Tot nu toe heeft mij nog niks getrokken wat ik voor de rest van mijn leven zou willen doen.

15-05-2009, 13:12

Citaat door zuivelzacht:
Medewerker Maatschappelijke Zorg. Is op mbo nivo 3 of 4.

Ik doe zelf nivo 4 en zit in mijn laatste jaar. De opleiding duurde drie jaar hoor, niet vier.
Ik weet bij god niet wat ik hierna moet doen en wat voor werk ik kan doen. Tot nu toe heeft mij nog niks getrokken wat ik voor de rest van mijn leven zou willen doen.


in het info boekje staat 4 jaar, nou gelukkig!!!! maar is het een leuke opleiding?

15-05-2009, 15:04

Citaat door b_karima:
wie heeft er hier ervaring mee? vonden jullie het een leuke opleiding? kan je er ook echt iets mee n als je je diploma eenmaal hebt?




A3oedoe billeh van die opleiding echt!
Mijn ervaring na ander half jaar was zo een dramaaaaaaa, uiteindelijk ben ik er ook mee gestopt, mijn stageperiode was in een bejaardehuis vond het zo niks, was daar activeitenbegleidster maar het was zo saai he niet normaal en ook de opleiding zelf was zo ingewikkeld en hoofdpijn terwijl het niet eens waard is en je moet er maar van houden meid om met beperkte. oudere en verslaafde om te gaan ik vind het in ieder geval die keer niks.

15-05-2009, 15:06
Als je echt naar school wil en serieus wilt afmaken ga dan een andere opleiding kiezen waar je later ook een leuke baan mee kan vinden en geen MMZ is echt drie keer niiks meid!

15-05-2009, 21:59

Citaat door hbiba_biba:
A3oedoe billeh van die opleiding echt!
Mijn ervaring na ander half jaar was zo een dramaaaaaaa, uiteindelijk ben ik er ook mee gestopt, mijn stageperiode was in een bejaardehuis vond het zo niks, was daar activeitenbegleidster maar het was zo saai he niet normaal en ook de opleiding zelf was zo ingewikkeld en hoofdpijn terwijl het niet eens waard is en je moet er maar van houden meid om met beperkte. oudere en verslaafde om te gaan ik vind het in ieder geval die keer niks.


serieus? ik vind het niet leuk om met ouderen te werken, maar met de opleiding kan je toch in meidenhuizen werken ensow? tenminste dat stond in de folder, nu weet ik het niet meer ik was er eindelijk uit

welk opleiding doe je nu/?

15-05-2009, 23:51

Citaat door b_karima:
in het info boekje staat 4 jaar, nou gelukkig!!!! maar is het een leuke opleiding?


Ik vind het een leuke opleiding ja. Het is heel breed, je krijgt les over van alles en nog wat. Van psychologie tot aan medicijnenleer.
Je kan inderdaad ook bijvoorbeeld met probleemjongeren, gedetineerden, tienermoeders etc mee werken hoor. Het is echt niet alleen met ouderen en gehandicapten. Het is nou eenmaal moeilijker om stage te vinden in zulke opvangcentra ivm vertrouwen.

15-05-2009, 23:53

Citaat door hbiba_biba:
A3oedoe billeh van die opleiding echt!
Mijn ervaring na ander half jaar was zo een dramaaaaaaa, uiteindelijk ben ik er ook mee gestopt, mijn stageperiode was in een bejaardehuis vond het zo niks, was daar activeitenbegleidster maar het was zo saai he niet normaal en ook de opleiding zelf was zo ingewikkeld en hoofdpijn terwijl het niet eens waard is en je moet er maar van houden meid om met beperkte. oudere en verslaafde om te gaan ik vind het in ieder geval die keer niks.


Ik loop nu ook stage in een verpleeghuis als activiteitenbegeleidster voor ouderen en de saaiheid valt wel mee. Het is maar net waar jouw interesse ligt. Ik maak gebruik van mijn interesses om de dag door te komen, bijvoorbeeld gezelschapsspelen met de mensen doen etc. En kletsen over van alles en nog wat.
Kon je nergens anders stage lopen?

16-05-2009, 13:05

Citaat door zuivelzacht:
Ik vind het een leuke opleiding ja. Het is heel breed, je krijgt les over van alles en nog wat. Van psychologie tot aan medicijnenleer.
Je kan inderdaad ook bijvoorbeeld met probleemjongeren, gedetineerden, tienermoeders etc mee werken hoor. Het is echt niet alleen met ouderen en gehandicapten. Het is nou eenmaal moeilijker om stage te vinden in zulke opvangcentra ivm vertrouwen.



ja want dat trok me juist heel erg aan.

euhmm hoe lang doe jij die opleiding? issie echt zo ingewikkild als hbiba zegt?

16-05-2009, 21:48



Citaat door zuivelzacht:
Ik loop nu ook stage in een verpleeghuis als activiteitenbegeleidster voor ouderen en de saaiheid valt wel mee. Het is maar net waar jouw interesse ligt. Ik maak gebruik van mijn interesses om de dag door te komen, bijvoorbeeld gezelschapsspelen met de mensen doen etc. En kletsen over van alles en nog wat.
Kon je nergens anders stage lopen?



geloof me schat het was een en al gezelligheid daar dan kwam er een zanger die een concert gaf dan een opra dan pianoles en van die hollandse liedjes met een kop thee/koffie koekjes maar goed daar lag mijn intresse niet en voelde dat ik er niet thuis hoorde en dat ik dat helemaal niet leuk vond dus dan zijn we gauw uitgesproken en ben ik er ook meegestopt maar goed als iets niet leuk is ga je het niet met tegenzin doen toch.haha

Dat is mijn ervaring meid en TS.

16-05-2009, 21:50

Citaat door b_karima:
ja want dat trok me juist heel erg aan.

euhmm hoe lang doe jij die opleiding? issie echt zo ingewikkild als hbiba zegt?



lieve schat dat is mijn ervaring en mijn mening over die opleiding en vond het niet leuk, misschien zal jij het wel heel leuk vinden zoals dat ander meisje in je topic maar goed als het je aantrekt zou ik het doen

08-10-2009, 02:57
welke vakken krijg je daar

Pagina's : [1] 2