Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : 1 woord SUPER

xxhananexx
22-04-2004, 15:17

Het was echt SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Diba is echt een goeie speler!!!!!!!!!!!! GOOOOOO Bousabon.....die heeft 2 hele mooie doelpunten gescoord :cool: Jammer dat Mokhtari gebelesseerd was, want anders had hij iets beter gespeelt en langer.... Maar het was echt super gezellig....Iedereen dansen.....Muziek maken :cool: :boogie:

farkous
22-04-2004, 17:46
ik heb niks gemist :)

hayete
22-04-2004, 19:35
WEEET JE HOE LEUK HET WASSS!!! Jij was tog niet geweest.....Of was jij dat niet :confused:

farkous
22-04-2004, 19:40
Origineel gepost door hayete WEEET JE HOE LEUK HET WASSS!!! Jij was tog niet geweest.....Of was jij dat niet :confused: klopt :) ik was er niet dus ik heb niks gemist :)

xxhananexx
22-04-2004, 19:47

Nee Wollah echt jammer dat je niet bent geweest.,......je hebt echt wat gemist...het was echt SUPER leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee echt als het volgend jaar weer is.....ben ik er zeker weer bij :D.....en jij ook :D

farkous
22-04-2004, 19:51
Origineel gepost door xxhananexx Nee Wollah echt jammer dat je niet bent geweest.,......je hebt echt wat gemist...het was echt SUPER leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee echt als het volgend jaar weer is.....ben ik er zeker weer bij :D.....en jij ook :D oke dan gaan wij samen :cool:

xxhananexx
22-04-2004, 20:26
Is goed :cool:

salimma19
22-04-2004, 20:35
Hanane.........waar zat jij dan??

knaleiland
22-04-2004, 21:01
ik zat in de M side so als NaJIB amhali al eerder zei ik had een witte MOKTARI shirt aan en een CAM. in me hande

xxhananexx
22-04-2004, 21:20
Whahahahahaha.... Ik ook...ik zat in de M-side.....vak 121 :D En ik heb mokhtrai van heel dichtbij gezien.....:Iluvu:

omaisa
22-04-2004, 22:47
Origineel gepost door xxhananexx Nee Wollah echt jammer dat je niet bent geweest.,......je hebt echt wat gemist...het was echt SUPER leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee echt als het volgend jaar weer is.....ben ik er zeker weer bij :D.....en jij ook :D dus dan hoop je weer op een aardbeving of iets ergers :confused: :confused: das een beetje jammer van je

mocro_souhaila
23-04-2004, 12:14
Origineel gepost door omaisa dus dan hoop je weer op een aardbeving of iets ergers :confused: :confused: das een beetje jammer van je Ze zegt dat ze zich verheugt op weer zoiets..niet op een aardbeving...Dat is heeel wat anders..!! Enne ze willen er waarschijnlijk een jaarlijks evenement van maken.. Dus praat geen onzin..dank je wel:) Kuss Souhaila :zwaai:

xxhananexx
23-04-2004, 13:07

Origineel gepost door mocro_souhaila Ze zegt dat ze zich verheugt op weer zoiets..niet op een aardbeving...Dat is heeel wat anders..!! Enne ze willen er waarschijnlijk een jaarlijks evenement van maken.. Dus praat geen onzin..dank je wel:) Kuss Souhaila :zwaai: Jij begrijpt mij souhaila :D

omaisa
23-04-2004, 19:25
Origineel gepost door mocro_souhaila Ze zegt dat ze zich verheugt op weer zoiets..niet op een aardbeving...Dat is heeel wat anders..!! Enne ze willen er waarschijnlijk een jaarlijks evenement van maken.. Dus praat geen onzin..dank je wel:) Kuss Souhaila :zwaai: ten 1e was als een grap bedoelt wilde dat zij reageerd en ten 2e waar heb je me horen praten???? ;) :D