Bekijk volle/desktop versie : Wanna Be??!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

22-04-2004, 11:27
Sorry als ik op dit moment iemand beledig. Maar ik wil graag weten waarom halfbloedjes nooit zichzelf zijn. Bijvoorbeeld een half marokaans half nederland persoon doet zich tussen de nederlanders voor als een echte Hollander en totaal niet als marokaan, en andersom als zon halfbloedje tussen de Marokkanen zijn ze opeens een echte marokaan grappen over die hollanders enz.. En ik vind het ook zoo belachelijk dat de meeste halfbloedjes mee gaan met de trend . Als de Marokkanen in de belangstelling zijn (in zijn) zijn ze Marokkaans, en zijn bijv anties in de belangstelling zitten ze helemaal in de antie stylo???? Trouwens ik spreek uit eigen waarnemingen ik ken veel van zulke mensen en heb een hekel aan hen! Be your'e self, and be proud!

22-04-2004, 11:58


Ik ben een halve gare, de andere helft zijn we nog niet helemaal uit
Maar ik ben wel altijd mezelf.

22-04-2004, 12:00
Corry Ik vind ook dat je gelijk hebt je moet voor je zelf bepalen wie je bent en niet zijn hoe een ander wil dat je bent!! Maar helaas zijn er veel van zulke mensen, die zich laten beinvloeden door anderen. Maar kom op ik vind het gewoon triest dat je je daaraan toegeeft wees gewoon je zelf want niemand houd van een wanna be. Je merkt gewoon dat ze niet welkom zijn in een groep omdat ze erbij proberen te horen en zich zo achterlijk beginnen te gedragen!

22-04-2004, 14:38
Geef die mensen de tijd om uit te zoeken wie ze zijn en genoeg zelfvertrouwen te kweken.

22-04-2004, 15:23



Citaat:
Origineel gepost door RitaMaria
Volgens mij voel jij je aangesproken

22-04-2004, 15:24

Citaat:
Origineel gepost door Schatje75
Volgens mij voel jij je aangesproken
Uhh..ben namelijk ook een half 'bloed'..
maar om nou te zeggen dat ik in een identiteits'crisis zit'/ heb
gezeten..nee..

22-04-2004, 15:51
En een Marokkaanse in Nederland dan? Ik weet soms ook niet of ik nou een Marokkaanse ben (ja als ik naar mijzelf in de spiegel kijk), of een Nederlandse? Ga bijna alleen maar met Nederlanders om, deel ook ongeveer dezelfde opvattingen. Als ik in Marokko ben, voel ik me helemaal niet net als hun, maar dat heb ik hier in Nederland soms ook. Ik ben gewoon Nawal in a strange world.

22-04-2004, 15:54
Mensen luister ik vind et mooi dat er ook halfbloedjes zijn!! En ik heb niks tegen hen. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik et triest vind dat sommige mensen zich anders voordoen dan ze zijn!! Tuurlijk er zijn genoeg andere halfbloedjes die gewoon zijn hoe ze zijn en niet kijken naar afkomst en dat vind ik dus goed!! dus je moet je hier niet door aangevallen voelen want ik weet dat de meeste halfbloedjes zich zelf zijn maar ik weet ook dat veel halfbloedjes zichzelf niet zijn!!!

22-04-2004, 15:59
Ja maar ik ben volbloed ...maar ik ben ook mijzelf, ik hoor hier nie eens te reageren...maar ik vind het soms wel vervelend dat ik tussen 2 verschillende culturen zit. Alhoewel mijn juffrouw laatst tegen mij zei, Nawal je moet de goede dingen halen uit de Marokkaanse cultuur en de goede dingen halen uit de Nederlandse cultuur...et voila

22-04-2004, 16:00
Kijk..er zullen altijd mensen zijn die zich anders voor doen dan
ze in "werkelijkheid" zijn..hier hoef je geen halfje voor te zijn..

22-04-2004, 16:03
Nawal meisje luister dat is et waar ik et helemaal over heb. Ik weet niet waar je woont omdat je zoveel met Nederlanders omgaat , maar dat boeit niet, Het is zo dat ik vind dat je vergeet wie je bent omdat je weinig met je soortgenoten omgaat. Je wil niet op de marokaanse manier denken en je zo voelen omdat die mensen met wie je omgaat je dan raar gaan vinden, je probeert net als hen te zijn!! Niet dat ik Nederlanders niet mag maar die nederlanders passen zich toch ook niet aan jouw gedachten en gewoontes aan. nee die vinden de kleinste dingen raar en belachelijk daarom heb ik zoiets van waarom zou jij wel moeite voor hun doen, en zoo in de war raken over je identiteit !!

22-04-2004, 16:22

Citaat:
Origineel gepost door AL1Redouan
Nawal meisje luister dat is et waar ik et helemaal over heb. Ik weet niet waar je woont maar die nederlanders passen zich toch ook niet aan jouw gedachten en gewoontes aan. nee die vinden de kleinste dingen raar en belachelijk daarom heb ik zoiets van waarom zou jij wel moeite voor hun doen, en zoo in de war raken over je identiteit !!
En hoe denk je over gemengde huwelijken..? (een huwelijk
tussen een marokkaan(se) en een hollander/ hollandse bv..)

22-04-2004, 16:26



Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[b]Ja maar ik ben volbloed ...maar ik ben ook mijzelf, ik hoor hier nie eens te reageren...maar ik vind het soms wel vervelend dat ik tussen 2 verschillende culturen zit. Alhoewel mijn juffrouw laatst tegen mij zei, Nawal je moet de goede dingen halen uit de Marokkaanse cultuur en de goede dingen halen uit de Nederlandse cultuur...et voila [/B]
Daar heeft je juffrouw helemaal gelijk in.

22-04-2004, 17:08

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[b]En een Marokkaanse in Nederland dan? Ik weet soms ook niet of ik nou een Marokkaanse ben (ja als ik naar mijzelf in de spiegel kijk), of een Nederlandse? Ga bijna alleen maar met Nederlanders om, deel ook ongeveer dezelfde opvattingen. Als ik in Marokko ben, voel ik me helemaal niet net als hun, maar dat heb ik hier in Nederland soms ook. Ik ben gewoon Nawal in a strange world. [/B]
juist

22-04-2004, 17:10
Jah daar heeft juffie helemaal gelijk in . Maar veel mensen durfen daar niet voor uit te komen. Ze passen zich aan aan een bepaalde groep en verschuilen zo hun ware identiteit bijv een halfje onder de marokaanen durft niet te zeggen thuis eet ik varkensvlees of mijn moeder heeft een nieuwe vriendje, en ik vind dat je daar voor uit moet durven te komen als de mensen om je heen dat niet accepteren dan zijn zij blijkbaar niet geschikt om mee om te gaan dus wees niet bang en wees geen mee loper!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10