Bekijk volle/desktop versie : Ik heb mijn toekomstige vrouw gevonden!



Pagina's : [1] 2

11-05-2009, 23:14
Alleen het probleem is dat ik 17 jaar ben! en hoe vertel je aan iemand op 17 jarige leeftijd dat je haar later om haar hand wilt vragen?? Diegene weet het zelf niet en ik weet niet hoe ik op haar moet af stappen??

PS: ben een man

11-05-2009, 23:20


Hoe oud is je toekomstige vrouw?

Je bent nog wel beetje jong Ik denk dat je moet wachten totdat je 19/20 jaar bent en als je haar nog steeds leuk vind haar hand gaan vragen.
En het natuurlijk aan je ouders vertellen.

11-05-2009, 23:21

Citaat door JustAFreak:
Hoe oud is je toekomstige vrouw?

Je bent nog wel beetje jong Ik denk dat je moet wachten totdat je 19/20 jaar bent en als je haar nog steeds leuk vind haar hand gaan vragen.
En het natuurlijk aan je ouders vertellen.


ook 17 maar ik ben bang dat tegen die tijd iemand mij voor is

11-05-2009, 23:24
Ze is ook jong 17 jaar en mischien kom je die tijd wel een ander iemand tegen.

Wacht er nog even mee!

11-05-2009, 23:25


Ik zou er gewoon met haar over praten, zodat jullie allebei duidelijkheid hebben. Kijken of het wel wederzijds is. En dan bedenken wat de beste opties voor jullie zijn..

11-05-2009, 23:26

Citaat door JustAFreak:
Ze is ook jong 17 jaar en mischien kom je die tijd wel een ander iemand tegen.

Wacht er nog even mee!


Maar ik ben er 100 % zeker van

11-05-2009, 23:26
Probeer anders in contact met haar te komen en kijken hoe ze in elkaar zit want ik neem aan dat je haar nog niet kent? je moet haar wel leren kennen voordat je met haar gaat trouwen. want je bent nog jong en je weet het niet zeker.

11-05-2009, 23:27

Citaat door JustAFreak:
Probeer anders in contact met haar te komen en kijken hoe ze in elkaar zit want ik neem aan dat je haar nog niet kent? je moet haar wel leren kennen voordat je met haar gaat trouwen. want je bent nog jong en je weet het niet zeker.



Ze zit op mij school dus ik spreek haar wel af en toe. Maar het is een bescheiden meisje die trekt niet zo snel met jongens op als je snapt wat ik bedoel.

11-05-2009, 23:30

Citaat door moslim_iman:
Ze zit op mij school dus ik spreek haar wel af en toe. Maar het is een bescheiden meisje die trekt niet zo snel met jongens op als je snapt wat ik bedoel.



Spreek haar erover dan! gewoon doen durven!
Zodat ze het weet.

11-05-2009, 23:33

Citaat door JustAFreak:
Spreek haar erover dan! gewoon doen durven!
Zodat ze het weet.




Was het maar zo simpel

11-05-2009, 23:38

Citaat door moslim_iman:
Ze zit op mij school dus ik spreek haar wel af en toe. Maar het is een bescheiden meisje die trekt niet zo snel met jongens op als je snapt wat ik bedoel.



Ik begrijp je broeder.. Het enige wat ik je kan aanraden is. Probeer met haar erover te praten als je er spreekt. Probeer het op een rustige en nette manier te zeggen..

11-05-2009, 23:42
Ik vind het moeilijk altijd wanneer de jongen nog zo jong is. Bij een meisje is dat makkelijker.

In ieder geval veel succes en Insha'Allah zullen jullie paden kruisen!

12-05-2009, 22:54


Je moet er eerst achter zien te komen of het wederzijds is, wie niet waagt wie niet wint. Pas als je daar zeker van bent, kun je stappen ondernemen. Dan weet je ook of het, het waard is om op elkaar te wachten tot jullie oud genoeg zijn/er klaar voor zijn. Zolang je het niet zeker weet is het te vroeg om aan trouwen te denken. Allah ie 3ewnek!!

12-05-2009, 22:56

Citaat door ilhem_b:
Je moet er eerst achter zien te komen of het wederzijds is, wie niet waagt wie niet wint. Pas als je daar zeker van bent, kun je stappen ondernemen. Dan weet je ook of het, het waard is om op elkaar te wachten tot jullie oud genoeg zijn/er klaar voor zijn. Zolang je het niet zeker weet is het te vroeg om aan trouwen te denken. Allah ie 3ewnek!!


hoi meid, ik vind dat jij iedereen altijd echt goede raad geeft, je lijkt mij eeen slimme dames

12-05-2009, 22:58
wat liefff!! maar je bent nog erg jong.. spreek haar maar eerst aan! en praat erover.. kijken of t wederzijds is? maar denk hier eerst heeeel goed over na want je bent jong en trouwen komt heeeel veeel bij kijken... en is vooral een hele grote verantwoordelijkheid!!! vooral voor een man!!!
Allah ie kimel bel geer.

Pagina's : [1] 2