Bekijk volle/desktop versie : Vragen???



Pagina's : [1] 2

11-05-2009, 17:00
Heb je kinderen, of ben je moeder? Ben je getrouwd, of ben je graag samen? Een carrière, of een leuke baan? Ben je bezig met het inrichten van je huis, of van je leven? Heb je nooit tijd, of neem je nooit tijd?

Hoe sta jij in het leven? Maak je bewuste keuzes? Of wordt je opgeslokt door je drukke leven vol verplichtingen? Neem je de tijd voor je partner? Of zijn jullie voornamelijk bezig met het regelen van de alledaagse dingen? Breng je veel tijd door met je kinderen, of vind je het al heel wat om ze gewassen en gekleed op school te krijgen? Werk je met plezier? Of alleen voor de centen en de status?

Kortom: kijk eens goed naar je eigen leven en vertel hoe jij in het leven staat!

Libelle.yasmina.nl

11-05-2009, 22:12


Is dit een soort enquete?

12-05-2009, 06:52
dit is informatie uit de mensen slaan die hier hun tijd verdoen!
oftewel hebben jullie ook een leven naast de forums en de topics.

14-05-2009, 13:44
Ik ben alleenstaande moeder. 2 kids. Werk parttime (elke dag) Druk genoeg..
Ik werk absoluut niet voor mijn plezier. Gek zeg.
Ik ga verhuizen by the way.

14-05-2009, 13:49



Citaat door Fidjoess:
dit is informatie uit de mensen slaan die hier hun tijd verdoen!
oftewel hebben jullie ook een leven naast de forums en de topics.

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat jij in je dagelijks leven doet.
Vertel eens.

14-05-2009, 13:50
Ik studeer nog. Ben ledig en vandaag 22 geworden.

14-05-2009, 13:55
Ik ben sexy en doe niks.

14-05-2009, 13:56
Happy B-day TB.

14-05-2009, 13:59

Citaat door lap_doek:
Ik ben sexy en doe niks.

Lol !

Heey dat is mijn text.

14-05-2009, 14:00

Citaat door lap_doek:
Happy B-day TB.

Dank je liefje !

Hoe gaat ie met jou dan ?





PS: ken jij een Anne (blonde langharige knul) die in 020 Sociologie studeert ?

14-05-2009, 14:02
Waarom antwoordt niemand?

14-05-2009, 14:03
Anne?? Een jongen??

14-05-2009, 14:08



Citaat door lap_doek:
Anne?? Een jongen??

Ja. Big2.

14-05-2009, 14:14
Mijn naam is Julia en ik ben verslaafd aan marokko.nl daarnaast heb ik geen sociaal leven

Nee alle gekheid op een stokje...
In het leven kun je verschillende keuzes maken en als Nederlandse burger geniet ik van de vrijheid die het land me biedt.
Ik kies ervoor om te studeren al ben ik 24 jaar. Mijn doel is eerst om mezelf gelukkig te maken voor ik iemand anders heel en heel gelukkig kan maken. Er lijkt me niets fijners om te trouwen en moeder te worden. Voor mij is moeder zijn (worden) een gunst van het leven.
Er is zoveel te vinden in het leven liefde, vrienden en familie. Voor mij zijn mijn ouders, broers en zussen heel belangrijk. Ik wil dan zoveel mogelijk tijd met ze doorbrengen nu ze er nog zijn. Ook geniet ik van mijn omgeving en natuur door bijna elke dag een wandeling te maken. Ik vind dat je naast je studie de kleine dingen in het leven niet mag vergeten. Als ik heel eerlijk mag zijn leef ik wel in deze wereld, maar in mijn achterhoofd denk ik vaak aan Allah s.w.t. Ik zie het leven als iets tijdelijks en mijn doel is om dichterbij Allah s.w.t te komen inscha allah.

14-05-2009, 14:29

Citaat door Julia_forhim:
Mijn naam is Julia en ik ben verslaafd aan marokko.nl daarnaast heb ik geen sociaal leven

Nee alle gekheid op een stokje...
In het leven kun je verschillende keuzes maken en als Nederlandse burger geniet ik van de vrijheid die het land me biedt.
Ik kies ervoor om te studeren al ben ik 24 jaar. Mijn doel is eerst om mezelf gelukkig te maken voor ik iemand anders heel en heel gelukkig kan maken. Er lijkt me niets fijners om te trouwen en moeder te worden. Voor mij is moeder zijn (worden) een gunst van het leven.
Er is zoveel te vinden in het leven liefde, vrienden en familie. Voor mij zijn mijn ouders, broers en zussen heel belangrijk. Ik wil dan zoveel mogelijk tijd met ze doorbrengen nu ze er nog zijn. Ook geniet ik van mijn omgeving en natuur door bijna elke dag een wandeling te maken. Ik vind dat je naast je studie de kleine dingen in het leven niet mag vergeten. Als ik heel eerlijk mag zijn leef ik wel in deze wereld, maar in mijn achterhoofd denk ik vaak aan Allah s.w.t. Ik zie het leven als iets tijdelijks en mijn doel is om dichterbij Allah s.w.t te komen inscha allah.




Waarom staat je mailbox aan a doos ?

"Ja hallo !"

Pagina's : [1] 2