Bekijk volle/desktop versie : ik heb een relatie en hij gebruikt mij



11-05-2009, 14:46
ik hoor zooo vaak van turken en marokkanen; wanneer gaan jullie trouwen? zolang jullie niet trouwen is hij niet serieus met je! hij gebruikt je..

Luister.. niet iedereen is zo. Wij zijn heeel serieus met elkaar en we trouwen wanneer WIJ willen.


Alsof een trouwpapiertje zoveel meer betekenis heeft en bewijs dat hij je niet gebruikt.. whahahaha...

voor de prekers; jahaaaa.. een relatie is haram... zucht...

11-05-2009, 14:47


Als je naar advies van Marokkanen gaat luisteren omtrent je relatie, is het de volgende dag over .

11-05-2009, 14:49

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
Als je naar advies van Marokkanen gaat luisteren omtrent je relatie, is het de volgende dag over .

hahaha.. das waar.. altijd zo negatief

11-05-2009, 14:52

Citaat door freemale:
hahaha.. das waar.. altijd zo negatief


Het zijn stokers & nietsgunners & etc. etc.
Zolang jij weet dat het goed zit, moet je lak hebben aan die meningen/ afkraak acties. ;o

11-05-2009, 14:53



Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
Het zijn stokers & nietsgunners & etc. etc.
Zolang jij weet dat het goed zit, moet je lak hebben aan die meningen/ afkraak acties. ;o


allah oe akbar

11-05-2009, 14:53
Ik wil 1 ding vragen..

Waarom kom je dat hier vertellen..

Kan je toch beter op habamam.nl vertellen tussen je broeders en zusters..

Kunnen ze je nog goed advies geven ook..


11-05-2009, 14:54

Citaat door freemale:
ik hoor zooo vaak van turken en marokkanen; wanneer gaan jullie trouwen? zolang jullie niet trouwen is hij niet serieus met je! hij gebruikt je..

Luister.. niet iedereen is zo. Wij zijn heeel serieus met elkaar en we trouwen wanneer WIJ willen.


Alsof een trouwpapiertje zoveel meer betekenis heeft en bewijs dat hij je niet gebruikt.. whahahaha...

voor de prekers; jahaaaa.. een relatie is haram... zucht...


De kans is wel groter dat je dingen gaat uitspoken die niet toegestaan zijn, al is hij nog zo serieus.

11-05-2009, 14:55
Weetje wat ik zo opvallend hier vind op m.nl... Als iemand advies vraagt over een relatie dan is het altijd dat ik lees bij de reacties: "DUMPEN !!!"

Hoe dan?

Om de kleinste ding is het al: hij speelt met je, bla bla bla...

11-05-2009, 14:56

Citaat door Ewa_88:
Ik wil 1 ding vragen..

Waarom kom je dat hier vertellen..

Kan je toch beter op habamam.nl vertellen tussen je broeders en zusters..

Kunnen ze je nog goed advies geven ook..


omdat ik een wannabe mocro ben

11-05-2009, 14:59

Citaat door Boodschappentas:
Weetje wat ik zo opvallend hier vind op m.nl... Als iemand advies vraagt over een relatie dan is het altijd dat ik lees bij de reacties: "DUMPEN !!!"

Hoe dan?

Om de kleinste ding is het al: hij speelt met je, bla bla bla...

jaaahhaa.. daarom vraag ik nooit advies hier.. ik ben hier meer voor de chitchat..

gisteren ook in een topic.. een meisje had een topic geopend over dat haar vriend op vakantie naar marokko gaat..

heel veel reacties zoals.. wejew,.. hij gaat daar andere bitches huzzlen..

11-05-2009, 15:00

Citaat door freemale:
jaaahhaa.. daarom vraag ik nooit advies hier.. ik ben hier meer voor de chitchat..

gisteren ook in een topic.. een meisje had een topic geopend over dat haar vriend op vakantie naar marokko gaat..

heel veel reacties zoals.. wejew,.. hij gaat daar andere bitches huzzlen..


We zijn hier allemaal voor de chitchat.

Ach ja, ieder z'n ding...

11-05-2009, 15:01

Citaat door Stage_doen:
Om überhaupt de benaming 'wanna-be' Mocro te kunnen verdienen, dien je fundamenteel te veranderen. En dan bedoel ik fundamenteel in de extreemste en uiterste vorm van het woord. Zo extreem en uiterst dat je er niet voor in aanmerking komt. Niet in dit leven, niet in het leven hierna, niet in wat voor leven dan ook.

Advies: http://www.hababam.nl.

check mijn ot.. en nu weet je dat ik turks ben.. dus als je mijn topics aanklikt.. not my problem

11-05-2009, 15:01



Citaat door freemale:
omdat ik een wannabe mocro ben

Nou kom op zeg..

Is toch een normale vraag of niet..

Ik probeer je alleen maar te helpen..

11-05-2009, 15:02

Citaat door Ewa_88:
Nou kom op zeg..

Is toch een normale vraag of niet..

Ik probeer je alleen maar te helpen..

hoe is het met je broer?

11-05-2009, 15:46

Citaat door freemale:
hoe is het met je broer?

Wat heeft die reetkever ermee te maken..