Bekijk volle/desktop versie : het valt me op



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

10-05-2009, 20:22
[Dat ondanks alles,mannen oppervlakkig zijn en alleen naar het uiterlijk kijken,is er nou geen ene die denkt,ik ga voor het innerlijk of voor meer dan alleen het uiterlijk?(e.g, intelligentie,wijsheid,of whatever)]

10-05-2009, 20:25


Is niet helemaal waar lieverd..

10-05-2009, 20:25
neem ze het niet kwalijk, ze gebruiken nu eenmaal slechts één hersenhelft...

10-05-2009, 20:25
Dan kom je in aanraking met de verkeerde mannen. Er zijn genoeg broeders die kijken naar imaan en intelligentie. Door blijven zoeken en vertrouwen hebben in Allah, dan komt het wel goed.

10-05-2009, 20:25



Citaat door Virituelista89:
ga janken om je grote borsten ofzo.

Citaat door __Esmaatje__:
Is niet helemaal waar lieverd..

nee meis,vertel wat denk jij dan?

10-05-2009, 20:27

Citaat door Morraya:

nee meis,vertel wat denk jij dan?


Ik denk dat er genoeg mannen zijn die verder kijken dan de neus lang is, en kijken naar de dien van de persoon...En meer kijkt naar het hart, waar je het uiteindelijk mee moet doen...

10-05-2009, 20:27

Citaat door dustismybed:
neem ze het niet kwalijk, ze gebruiken nu eenmaal slechts één hersenhelft...

een cynicus. I like.

Citaat door AboeSalahedin:
Dan kom je in aanraking met de verkeerde mannen. Er zijn genoeg broeders die kijken naar imaan en intelligentie. Door blijven zoeken en vertrouwen hebben in Allah, dan komt het wel goed.


Ik zoek niet,het is maar iets wat ik heb op gemerkt,het uiterlijk spreekt meer aan blijkbaar.

10-05-2009, 20:29
Mannen denken toch ook niet met hun hersenen hun luletjes doen het werk krijg je dit he

10-05-2009, 20:30
Het valt me op dat de meeste mensen, veel dingen over één kamp scheren. Niet elke man is zo, het is maar wie je tegen komt.

10-05-2009, 20:30

Citaat door __Esmaatje__:
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die verder kijken dan de neus lang is, en kijken naar de dien van de persoon...En meer kijkt naar het hart, waar je het uiteindelijk mee moet doen...



10-05-2009, 20:30

Citaat door __Esmaatje__:
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die verder kijken dan de neus lang is, en kijken naar de dien van de persoon...En meer kijkt naar het hart, waar je het uiteindelijk mee moet doen...

hmm,ja soms denk ik dat ik mezelf voor de gek hou ofzo,want dat dacht ik ook altijd,maar soms hoor je dingen en dan heb ik echt zoiets van tsjah, uiterlijk is ook niet alles.

Citaat door Dileila:
Mannen denken toch ook niet met hun hersenen hun luletjes doen het werk krijg je dit he


da's waar,niet altijd maar meestal idd.

10-05-2009, 20:31
uiterlijk is maar 1 factor van de vele factors..

10-05-2009, 20:31



Citaat door Stellina:
Het valt me op dat de meeste mensen, veel dingen over één kamp scheren. Niet elke man is zo, het is maar wie je tegen komt.

dat geldt voor alles,maar we weten allemaal wel dat er mensen zijn die niet zo denken,ik heb het nu over de meerderheid.

10-05-2009, 20:31

Citaat door Corrupt:
uiterlijk is maar 1 factor van de vele factors..

tell me,wat is voor jou belangrijk?

10-05-2009, 20:32

Citaat door Morraya:
dat geldt voor alles,maar we weten allemaal wel dat er mensen zijn die niet zo denken,ik heb het nu over de meerderheid.


Meerderheid van de mannen zijn idd zo, maar niet helemaal. Ergens in hun schuilt wel een hele andere man. Sommige doen zich gewoon stoerder voor dan dat ze zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7