Bekijk volle/desktop versie : 19.00 uur De kampioenswedstrijd FC Barcelona - Villareal..



Pagina's : [1] 2 3

10-05-2009, 18:42
Aftrap 19:00 uur in Camp Nou en live te zien op sport1.



Formations:

Barcelona

Pep Guardiola's team selection may well depend on whether or not Real Madrid beat Valencia on Saturday. With so many key games to come, he will be tempted to rest some of his best players, but if the title is within reach, he may ask for one final push. Rafael Marquez, Gabriel Milito and Thierry Henry are injured.

Probable Starting XI - Valdes - Alves, Puyol, Pique, Abidal - Toure, Keita, Xavi - Iniesta, Messi, Eto'o

Villarreal

Bruno and Marcos Senna face late fitness tests, while Santi Cazorla is out for the rest of the season.

Probable Starting XI - Diego Lopez - Angel, Godin, Gonzalo, Capdevila - Cani, Mati Fernandez, Eguren, Ibagaza - Nihat, Llorente

Visca El Barca na vanavond Kampioen inshallah

10-05-2009, 18:51


christiano op de bank jongeman

gaat ie een beetje geil naar de camera kijken.. neeschuddend.. wel vrijetrappen van 30 meter erinknallen maar eens een homo always a homo.. je weet toch.

maar ontopic.. Barca wordt vandaag kampioen.. Mijn oude liefde real madrid is allang niet meer. Barca haatte ik omdat er 90% alleeeen maar nederlanders spelen maar ja daar bereik je niks mee. En nu krijgen wij opeens aaaaal die rommel. Barca is nu mijn club. Ik hou niet van antivoetbal. Ze hebben me ooit bestolen in barcelona.. maar ja dan maar vrede mee hebben toch.

Catalunya gaat branden vandaag.

10-05-2009, 18:52

Citaat door MarocinoRifino:
christiano op de bank jongeman

gaat ie een beetje geil naar de camera kijken.. neeschuddend.. wel vrijetrappen van 30 meter erinknallen maar eens een homo always a homo.. je weet toch.

maar ontopic.. Barca wordt vandaag kampioen.. Mijn oude liefde real madrid is allang niet meer. Barca haatte ik omdat er 90% alleeeen maar nederlanders spelen maar ja daar bereik je niks mee. En nu krijgen wij opeens aaaaal die rommel. Barca is nu mijn club. Ik hou niet van antivoetbal. Ze hebben me ooit bestolen in barcelona.. maar ja dan maar vrede mee hebben toch.

Catalunya gaat branden vandaag.


waar komt dat ineens vandaan

10-05-2009, 18:52
Barcelona!!!!!!!!!!!!!!!!!

10-05-2009, 18:58


Ik ben weg nu voorbeschouwing op sport1 Ik zie Eto'o zijn spelers oppeppen bij de warming up. Veel plezier Barca Fans en camp nou uitverkocht zo te zien

10-05-2009, 19:04
Iemand een link?

10-05-2009, 19:16
Barca fans alvast gefeliciteerd, zwaar verdiend dit jaar, k heb genoten

Real fans, jammer, volgend jaar

10-05-2009, 19:55

Citaat door Cllash:
Barca fans alvast gefeliciteerd, zwaar verdiend dit jaar, k heb genoten

Real fans, jammer, volgend jaar


Thanks hopelijk kan ik dat ook over AC Milan zeggen zeggen over paar weken maar kans is klein

Ontopic:

Barca begon heerlijk wedstrijd de eerste 15 minuten en de doelpunt van keita mag er echt wezen En daarna kwam villareal uit het niets met een aanval dat begon bij een fout van Yaya Toure. Ze maken het perfect af. Maar barca is zweer snel terug gekomen want een ploeg met zoveel kwaliteit blijft niet slapen. Barca gewoon prachtig voetbal en wat een laatste 10 minuten van barca zeg prachtig gewoon. Eto'o eindelijk weer gescoord en Dani Alves wat een heerlijke vrije trap Kampioenschap zo goed als binnen

10-05-2009, 19:58
1-0 was van richting veranderd..

10-05-2009, 20:00

Citaat door Jeblie:
1-0 was van richting veranderd..


Vertelt ie natuurlijk niet bij ..

10-05-2009, 20:01

Citaat door henry14:
Vertelt ie natuurlijk niet bij ..


Nee snap ik ook wel...doelpunt leek mooier dan het was.

10-05-2009, 20:01

Citaat door henry14:
Vertelt ie natuurlijk niet bij ..


Jij was natuurlijk nergens te bekennen toen Arsenal werd weggeveegd uit de Emirates Stadion

10-05-2009, 20:02



Citaat door Jeblie:
Nee snap ik ook wel...doelpunt leek mooier dan het was.


Klopt was ook van richting veranderd maarja Keita die doet het zijn intentie was doelpunt maken en dat is gelukt

10-05-2009, 20:04

Citaat door Barca4Ever10:
Jij was natuurlijk nergens te bekennen toen Arsenal werd weggeveegd uit de Emirates Stadion


Nergens te bekennen? Ging de wedstrijd dan ergens om? Weggeveegd? Welke wedstrijd heb jij gezien?

10-05-2009, 20:04

Citaat door Barca4Ever10:
Klopt was ook van richting veranderd maarja Keita die doet het zijn intentie was doelpunt maken en dat is gelukt



mijn hemel...ga niet over intenties beginnen hoor
schot is van richting veranderd..punt uit...een ander optie had hij niet dan schieten.

Pagina's : [1] 2 3