Bekijk volle/desktop versie : wilders is schuldig aan haatzaaien en discriminatie



Pagina's : [1] 2

10-05-2009, 18:33
Zesdelig tv-programma waarin steeds één hoofdpersoon centraal staat, over wie de publieke opinie - geholpen door de media - behoorlijk uitgesproken is.



http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=4393&md5=6f60bfe2a4ba52ef5b601876d39e 0b62&sq=advocaat+van+de+duivel

http://player.omroep.nl/?aflID=9389186

10-05-2009, 18:43


dat past precies bij wilders

10-05-2009, 19:09

Citaat door Tralaladida:
En bij El Moumni, Fawaz Gneid, Ramadan en andere haatbaarden. Beter wijs je hen op hun verantwoordelijkheden!

Niet dat ik Wilders een fijne vent vind, ik zal nooit op hem stemmen, maar ik zou het een schande vinden als hij veroordeeld wordt als dat soort figuren hun verbale diarree over welwillende moslims blijven uitstorten..

Maar ja, een vijand hebben is altijd makkelijk, maar het aantal Wilders-topics (of wat er van gemaakt wordt, zoals hier) is een beetje lachwekkend aan het worden..............


wat heet....

10-05-2009, 19:13
Wilders is een man die mensen waarschuwt voor het gevaar van de ambities van de moslims.

Een negatieve boodschap is een boodschap die soms erg eerlijk kan zijn en helaas...mensen tegen hun schenen trapt:

Zeggen bijvoorbeeld:

De koran en Mohamed is een moord-profeet van de bovenste plank!

Veel imams zijn echt foute figuren en vadsige baasjes: in hun moskeeen roepen ze moord en brand over iedereen die maar vragen durven te stellen over hun geloof in de maangod. In brand gestoken door (demonen/boze geesten) van de hel.

Wilders is in ieder geval eerlijk en oprecht.

10-05-2009, 19:14



Citaat door geilander:
Wilders is een man die mensen waarschuwt voor het gevaar van de ambities van de moslims.

Een negatieve boodschap is een boodschap die soms erg eerlijk kan zijn en helaas...mensen tegen hun schenen trapt:

Zeggen bijvoorbeeld:

De koran en Mohamed is een moord-profeet van de bovenste plank!

Veel imams zijn echt foute figuren en vadsige baasjes: in hun moskeeen roepen ze moord en brand over iedereen die maar vragen durven te stellen over hun geloof in de maangod. In brand gestoken door (demonen/boze geesten) van de hel.

Wilders is in ieder geval eerlijk en oprecht.


Ik ben inderdaad erg ambitieus, gelukkig heeft mijn werkgever daar oog voor.

Wilders is overigens helemaal niet oprecht, hij liegt bv. NL over het gegeven dat volgens hem moslims "ongelovigen" mogen voorliegen, pertinent onwaar maar hij verkondigt het wel als feit.

10-05-2009, 19:22

Citaat door geilander:
Wilders is een man die mensen waarschuwt voor het gevaar van de ambities van de moslims.

Een negatieve boodschap is een boodschap die soms erg eerlijk kan zijn en helaas...mensen tegen hun schenen trapt:

Zeggen bijvoorbeeld:

De koran en Mohamed is een moord-profeet van de bovenste plank!

Veel imams zijn echt foute figuren en vadsige baasjes: in hun moskeeen roepen ze moord en brand over iedereen die maar vragen durven te stellen over hun geloof in de maangod. In brand gestoken door (demonen/boze geesten) van de hel.

Wilders is in ieder geval eerlijk en oprecht.


Er zijn ook psychologen en psychiaters dat vinden wilders duidelijke geestelijke problemen heeft, in dit geval zouden zijn uitspraken te wijten kunnen zijn aan zijn ziektebeeld ipv aan objectieve feiten over de islam

10-05-2009, 19:33

Citaat door geilander:
Wilders is een man die mensen waarschuwt voor het gevaar van de ambities van de moslims.

Een negatieve boodschap is een boodschap die soms erg eerlijk kan zijn en helaas...mensen tegen hun schenen trapt:

Zeggen bijvoorbeeld:

De koran en Mohamed is een moord-profeet van de bovenste plank!

Veel imams zijn echt foute figuren en vadsige baasjes: in hun moskeeen roepen ze moord en brand over iedereen die maar vragen durven te stellen over hun geloof in de maangod. In brand gestoken door (demonen/boze geesten) van de hel.

Wilders is in ieder geval eerlijk en oprecht.



Wilders , draait, huilt, is ondemocratisch en nationalistisch en praat met dubbele tong.

10-05-2009, 19:42

Citaat door Tralaladida:


Maar daar verdenk ik het gros van, dus daar kunnen we niet veel mee!

Vindt jij dat hij veroordeeld moet worden en op welke grond?


Ik zou eerders alle wilders stemmers in verplichte behandeling stellen bij de plaatselijke geestelijke gezondszorg, wilders mag wel in dwangverpleging

10-05-2009, 19:46

Citaat door Takeda22:
Ik zou eerders alle wilders stemmers in verplichte behandeling stellen bij de plaatselijke geestelijke gezondszorg, wilders mag wel in dwangverpleging



heerlijk dat iemand anders nu eens zo'n uitspraak doet.

10-05-2009, 19:50

Citaat door Takeda22:
Ik zou eerders alle wilders stemmers in verplichte behandeling stellen bij de plaatselijke geestelijke gezondszorg, wilders mag wel in dwangverpleging
Parallel daaraan natuurlijk een BOPZ maatregel voor alle bezoekers van al-fourqaan, el-tawheed en Ammezyani Assoenna.

10-05-2009, 19:59

Citaat door Immanuel:
Parallel daaraan natuurlijk een BOPZ maatregel voor alle bezoekers van al-fourqaan, el-tawheed en Ammezyani Assoenna.


De meeste moslims komen naar de moskee om te bidden en te buurten beste man, wat de imam allemaal verteld in zijn preek doet de meeste echt weinig, dus dat is niet te vergelijken.

10-05-2009, 20:00

Citaat door Tralaladida:
Waar stem jij op en waarom?

En de vorige vraag ben ik ook nog steeds benieuwd naar een antwoord!


Ik stem niet

10-05-2009, 20:06



Citaat door Tralaladida:
bepaal jij dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????



Ik kom in de moskee en weet hoe het werkt. Vandaar dat ik van mening ben dat ik deze uitspraak kan doen

10-05-2009, 20:07

Citaat door Tralaladida:
Dan hebben die Wilders-stemmers het slimmer bekeken dan jij!



Ze doen ook maar, voor hij ooit aan de macht komt ben ik hier toch al weg

10-05-2009, 20:17

Citaat door krabbel33:
Wilders is heilzaam voor de Politieke partijen in het parlement, hij dwingt ze verder op te schuiven naar rechts.


Dat weet ik niet hoor. Ze gaan alle kanten op, links, rechts, tollen om hun as, springen in de lucht en proberen een gat in de grond te graven.

Ze zijn helemaal de kluts kwijt.

Pagina's : [1] 2