Bekijk volle/desktop versie : Ik wil een jurk laten maken, maar ik weet mijn god niet waar?????



10-05-2009, 11:09
Ik wil graag een mooie Marokkaanse jurk laten maken. Het liefst in Nederland, alleen ik weet niet waar ik moet zijn. Ik heb vorig jaar mijn jurken in Marokko laten maken, alleen de jurken zien er niet bepaald uit.

Ik heb verteld hoe de jurken eruit moetsen zien, maar nee, daar hebben ze geen rekening meegehouden.
Kan iemand mijn helpen, waar ik mijn jurken kan laten maken!

10-05-2009, 11:35



Citaat door anoniempje00:
Ik wil graag een mooie Marokkaanse jurk laten maken. Het liefst in Nederland, alleen ik weet niet waar ik moet zijn. Ik heb vorig jaar mijn jurken in Marokko laten maken, alleen de jurken zien er niet bepaald uit.

Ik heb verteld hoe de jurken eruit moetsen zien, maar nee, daar hebben ze geen rekening meegehouden.
Kan iemand mijn helpen, waar ik mijn jurken kan laten maken!


salaam

ik weet niet van waar je bent in nederland maar ik ken een hele goeie naaister in amsterdam ik kan je haar nummer geven die maakt jurken precies zoals jij ze wil ik heb bij haar al verschillende jurken laten maken en ben zeer tevreden

10-05-2009, 11:38
mijn schoonzus is naaister en ze maakt PRACHTIGE marokkaanse jurken!! en ze is helemaal niet duur! maar ze is wel van Belgie!!

12-05-2009, 14:53

Citaat door decostyle:
salaam

ik weet niet van waar je bent in nederland maar ik ken een hele goeie naaister in amsterdam ik kan je haar nummer geven die maakt jurken precies zoals jij ze wil ik heb bij haar al verschillende jurken laten maken en ben zeer tevreden


Ik kom uit Breda (Noord- Brabant) wel een eind rijden van Breda naar Amsterdam. Maar, als die naaister goed kan naaien, dan heb dat wel voor over om naar Amsterdam te gaan.
Zou ik graag haar nummer mogen? Bedankt hé

12-05-2009, 14:59


Salaam oe aleikoem,

Ik ben een naaister uit noord brabant omgeving eindhoven pm me voor meer info en de gewenste model.

12-05-2009, 15:00

Citaat:
mijn schoonzus is naaister en ze maakt PRACHTIGE marokkaanse jurken!! en ze is helemaal niet duur! maar ze is wel van Belgie!!
Salaam,
Waar ergens in België?? Als het niet ver is, dan kom ik een keer langs.
En maakt ze dan ook alles wat je wil of maakt maar één soort model? In ieder geval bedankt voor je reactie!

12-05-2009, 19:53
http://www.amberbruidsmode.nl uit amsterdam maakt allerlei modelen wat je wilt

12-05-2009, 19:56

Citaat door anoniempje00:
Salaam,
Waar ergens in België?? Als het niet ver is, dan kom ik een keer langs.
En maakt ze dan ook alles wat je wil of maakt maar één soort model? In ieder geval bedankt voor je reactie!



alykoum salaam

ze woont in Antwerpen, maar is ook vaak bij haar ouders in Limburg.
ze maakt alles, je geeft haar een foto en ze maakt die na...

12-05-2009, 20:03

Citaat door decostyle:
salaam

ik weet niet van waar je bent in nederland maar ik ken een hele goeie naaister in amsterdam ik kan je haar nummer geven die maakt jurken precies zoals jij ze wil ik heb bij haar al verschillende jurken laten maken en ben zeer tevreden



Zou ik misschien het nr van je mogen..?