Bekijk volle/desktop versie : Liefde Mijn gedichten

09-05-2009, 21:48
een mooi rustgevend gevoel ..Apart en niet uit te leggen ..Net een pad die je bewandelt zonder obstakels zorgloos& hand in hand met iemand die woont in je hartje en niet uit te wissen valt in je hoofdje!
Een persoon met zoveel kracht mag Allah swt dankbaar zijn..

Het hart vraagt erom..
Liefde,geduld en vertrouwen dat is waar men op moet bouwen..
Het hart kan zich dan luchten en spreekt enkel de waarheid..Het hart is net een paleis het entree is het MOOIST..
Iemand met niyaa heeft geen liefde nodig dat is wat Allah swt je heeft geschonken voor een liefde&gelukvol leven.

Wanneer vertel je iemand de waarheid? Als hij of zij er toch vanuit gaat dat het een leugen is??Kansen bestaan niet je hebt het of je hebt het NIET..!
Waar bouwt men vertrouwen op? gebaseert op open en eerlijkheid..!!
Iemand blindelinks vertrouwen is jezelf van een rots afduwen..

Serieus zijn is je tijd nuttigen wanneer andere tijd doden!

De ene vraagt om de juiste liefde wil je het geven is tie spoorloos??
Zeg alleen wat je meent niet wat fijn klinkt in andermans oren..

Ze zeggen met de juiste intentie vind je de juiste persoon? Ik denk toch dat het andersom is de juiste persoon en dan pas je de juiste intentie aan???????

Het gevoel is onbeschrijvelijk en niet uit leggen geen geld geen matrialistische zaken kunnen dit gevoel kopen of uitleggen..

Soms vraag ik mezelf af of je nog wel de waarheid moet vertellen ik zie mensen om me heen genieten van leugens....
Ze zeggen wel laat degene die je wat hebben aangedaan ze zullen wel boeten.. Maar de schade die ze hebben aangericht is net iemand die je wilt boeten maar kom te overlijden... Niks zal overtreffen wat zei JOU hebben aangedaan!!
Ze zeggen leugenaars moet je ontwijken op je pad ..En wat nou als me gehele pad vol leugenaars zit is het elmekhtab of bevind ik me op het slechte pad???

Waarom ik als er andere zijn? Waarom andere als JIJ er bent??

Als iemand zegt ik geloof niet corrigeer hem dan en zeg je gelooft wel je gelooft in je ONGELOOF!!

Wat me hartje doet huilen is dat men zich voordoet IETS te zijn terwijl hij of zij niet eens te vergelijken valt met NIETS??

Ze zeggen waarom vroeg trouwen??Waarom de hoofdrol spelen in andermans spel??
Als je je eigen spel kan spelen met diegene waar je van houd! Wie dit niet snap komt te kort aan een graadje wijsheid!!

Waar de 1 blij van word, moet de ander huilen.

Ik snap bepaalde mensen serieus willen zijn terwijl je jezelf niet een serieus kan nemen .. Ik beoordeel mensen op hun leeftijd hoe ouder des te wijzer CORRECTIE des te ouder des te grappemakers! Manipuleren voor geen enkele reden denken wat te bereiken en lopen altijd te wijzen naar andere ! JIJ HARAM JIJ HARAM pak een spiegel kijk naar jezelf JIJ REPRESENTEERT het woordje HARAM!

PS: deze klopt nog niet helemaal!

Mijn liefde is zooo groot maar bij jou is tie veelste klein... Ik open me hart voor iemand die het waard is en soms maak je fout dan hoopte je dat je hartje nooit bestond! Hoe dom kon je zijn om je hartje te kunnen geven aan iemand die ze verzamelt en weggooit!

Ik kijk altijd naar mezelf ik heb genoeg naar mezelf gekeken..Het is tijd dat andere naar mij kijken om te zien wat voor wonder het is om bij jezelf te beginnen!!!

Je hebt 2 wegen goede en slechte de keuze die jij maakt is wat elmekhtab word. Je maakt je eigen keuze in je leven niemand die in je hoofdje kan kruipen om je wat wijs te maken behalve shaitan.Maar daar hebben we een sterk middeltje voor A3OEDOE BILLAH IMINASHAITAN RAZJIEM is wat je zegt en herhaalt!!

09-05-2009, 21:48

Dit zijn 4 verschillende gedichtjes ! Ik weet dat het woordje "tijd" er vaak in voor komt maar ik vind het wel wat hebben misschien komt het ook omdat ik het zelf heb verzonnen:P

Wat vinden jullie ervan?

En alvast bedankt voor de moeite!

Er bestaat een tijd die tijd heet waar iedereen druk bezig is met zichzelf om te halen wat er te halen valt..Er bestaat een tijd waar we iedereen vergeten ..Er bestaat een tijd een tijd waar iedereen om elkaar vraagt ..Er bestaat ook een tijd die afscheid heet die tijd is het einde van de tijd van het woordje dat tijd heet.

Er bestaat een tijd een tijd waar iedereen zichzelf naar voren trekt en iedereen om zich heen vergeet. Er bestaat ook een tijd waar men om elkaar vraagt.. Er bestaat ook een tijd waar de ander de ene vraagt om meer tijd..Er bestaat een tijd waar men alleen wilt zijn.. Maar de tijd die nu aangebroken is is de tijd dat ik je vraag hoe het met je gaat? Na die tijd komt de tijd voor afscheid..

Er bestaat een tijd waar we elkaar alles vertelde..Een tijd waar we van elkaars tijd genoten.Een tijd dat ik me hart opende ..Nu is het tijd dat ik me verzwijg..Een tijd die ik niet wil delen.. en een tijd waar ik me hart gesloten hou.. Deze tijd noem ik tijdelijk tijd dat is de tijd dat we van elkaar hebben gehouden na die tijd is er afscheid de tijd voor liefde kent men niet meer.

Ken je die tijd? De tijd dat ik je leerde kennen de tijd waar je me vertelde dat dit de tijd is van je leven..De tijd dat we elkaar belde.. De tijd dat we met elkaar lachte ..De tijd waar ik me hartje bij je luchtte die tijd is verleden tijd .. De tijd van nu is de tijd dat ik je vertel dat we geen tijden meer met elkaar hebben ieder heeft ze eigen tijd .

Mis je die tijd?

Er zijn zoveel mensen op deze wereld die je pijn willen doen!
Maar omdat JIJ juist de persoon bent die druk bezig is met het leven om het beste te vinden voor een andere ben jij degene die dat over het hoofd ziet! Dus zie alles wat negatief is als positief het is slechts een waarschuwing voor je goede daden voor mensen die je het slechte met je voor hebben!
Ga door met wat je bezig bent maar vergeet niet dat niet iedereen hetzelfde is als JIJ of je moeder of vader daar zijn er geen 2 van ! Zeg Alhemdoulilah en streef naar het beste !

Als iets ergs je overkomt kost het veel tijd en energie om er boven op te komen, je zoekt iets waar je je op kan concentreren om hetgeen te vergeten wat je hebt meegemaakt het is moeilijk je hebt niemand die je begrijpt je hebt wel mensen die je begrijpen maar ze zullen nooit voelen hoe jij je hebt gevoelt!
Zoek je toevlucht bij Allah swt bij je goede&slechte tijden je haalt er kracht en energie vandaan dat geeft je het duwtje in je rug wat je nodig hebt om te halen wat je halen wilt. Hebt vertrouwen in Allah swt diep in je hart hij luistert en kijkt met je mee hij test je op je geduld en het geloven in Allah swt en het niet terugvallen op wat niet juist is!

Doe je ogen dicht en maak van je hart een verblijfplaats een plaats waar je je rust kan vinden,hulp kan vragen dat is een plek die zeldzaam is daar is alleen plek voor het geloof als je gelooft !
En een persoon kan ook gebruik maken van die plek alleen als het een GOEIE persoon is ! Een persoon een wederhelft die Allah swt voor je gekozen heeft want uiteindelijk is hij de Almachtige die weet wat er in je hartje gaande is! Heb vertrouwen erin dat Allah swt je alles kan geven wat jij wilt, zolang jij hem niet vergeet en niet vergeet te doen wat Allah swt wilt!
Zuiver je hart van het slechte en je zult merken dat dit leven slechts een test is voor ons allemaal!

Iets wat krom is is niet recht te krijgen zegt men! Maar iets recht is is altijd krom te krijgen?

Waarom niet als je gelooft als je gelooft geloof in het beste en verricht het goede! Wanneer je bezig bent met het slechte kan je altijd gaan voor het goede !Maar wanneer je bezig bent met goede kan altijd iemand je terug laten vallen op het slechte?

De ware ''ik'' die spreekt, Hoor vaak mensen zeggen ik wil trouwen maar niemand stelt zich de vraag wat het nou echt inhoud! Voor mij is het zo invullen en aanvullen van me leven! Ik vul mijn leven in en heb iemand nodig die het voor me aanvult iemand waar ik rust bij kan vinden iemand die ''Ja'' zegt en het meent , iemand die woorden waar maakt en ze in daden verandert!

Het is moeilijk wanneer iemand zich focust op 1 ding je wilt het zo graag maar omdat je het niet los wilt laten loopt het je tig keren voorbij maar niet wetend dat dat ene ding op jou aan het wachten is omdat het je zo graag wilt verrassen.En jij denkend dat het niet je geluksdag is
Laat een keer alles los in het leven en laat het je overkomen want dat is het mooist wat er is! Iets wat je zomaar overkomt kan je het woordje ''soebhanaAllah'' gebruiken omdat je er versteld van staat dat het je kan overkomen dat noemt men een glimp van geluk in het leven!En daar moet je van genieten!

Ik keek je aan.
En vroeg mezelf af of je wel zo oprecht was als je beweerde dat je was
Maar een dag later was het antwoord er al.

.. Alles wat te maken heeft met vaagheid was JOU antwoord..

Vaagheid is wat er heerst SoebhanAllah! men zoekt het beste in iemand maar het vinden van de juiste is toch moeilijk! Men vraagt om het goede maar zodra hij of zij het goede treft neemt men afstand?

Je moet tegenwoordig alles in je leven hebben meegemaakt om een ander te vertellen wat je hebt meegemaakt zodat hij of zij weet dat je jezelf vuil hebt gemaakt tijdens je verleden wat het nut is Allahoe3lam? Wat het doel is is je naar beneden halen zonder niks te zeggen.

Mensen nemen afscheid van je? Niet op een speciale manier maar een manier om van te kotsen onduidelijkheid ,oneerlijkheid, alles wat je maar kan benoemen.

Je stelt je STERK op Omdat je niet gekwest wilt worden in het leven maar hoe sterker je word hoe meer pijn het gaan doen.
En hoe meer mensen je leert kennen die ZICHZELF boven jou verkiezen omdat ze moeite hebben met het denken aan een ander.. Ze denken alleen aan HUNZELF..!

IK ben serieus
IK ga er 200% voor
Ik kan niet tegen leugens
Ik hou van oprechtheid
Ik hou van mensen die Serieus zijn
Ik IK IK IK IK IK........

JIJ bent een meeprater
JIJ gaat er voor 2% voor
JIJ houd van leugens
JIJ weet niet eens wat oprechtheid inhoud
JIJ als jij eens wist wat SERIEUS zijn inhield?

Dan zou ophouden met praten en iets beginnen te doen.
Geen woorden maar daden.

Het leven is geven&nemen..
Door jou te kennen is alles me gegeven

Jij bent jij... Ik ben ik..Ooit wil je een samen zijn. Als je samen bent dan is het jij en ik voor altijd samenverbonden.
Maar wie is ik als jij er niet meer bent.

Zelfs een onbekend hart kan een hart zijn die aan ander liefheeft. Het kan een hart zijn die andereen niet begrijpen maar juist daarom is dat hartje UNIEK!Wees niet getreurt onbekend hartje stippel de route en ik vind de weg.
Ben slechts een bezoeker ben zo weer weg. Laat herinneringen achter voor nu en voor later.
Zelfs een onbekend hartje verdiend het beste &en het mooiste . Wees trots op dat hartje en beschouw het niet als vreemde.

Deze was speciaal voor iemand die beweerde een onbekend hartje te hebben Even een hart onder de riem kost niks maar verricht wonderen.

Ik ben opzoek naar iets wat niet gevonden wil worden. Wil iets krijgen wat ik al jaren mis ..wil begrip voor het onbegrip wat andere tonen.
Wil het zo graag dat wanneer het me ziet staan spoorloos is.

Jij die naar me luisterde. Jij die jou kennis met mij deelde .Jij die je innerlijke schoonheid als cadeau aan mij gaf.Alleen JIJ weet mij het gevoel te geven om jou NIET te (kunnen) vergeten.

wat ik tussenhaakjes heb geplaatst dat kan je gebruiken maar ook weglaten loop soms in de knoop dus denk plaats het gewoon

Ik ben er achter gekomen dat je niet moet vragen naar het verleden of zieken naar antwoorden van het verleden.Dat het je verleden is is al een antwoord&een reden.Sluit het boek en streef naar het heden.Betekenis van het woordje verleden: geen oude koeien uit de sloot halen het verleden is voor Allah swt.

Ik zeg de waarheid ondertussen word er gelogen tegen me. Ik zit met vragen waar ik geen antwoord op heb. Ik denk veel na heb daar geen grip op. Ik vraag om niks maar krijg hoofdpijn. Ik toon belangstelling krijg een dichte deur. Slechts 1 ding is waar me hart om vraagt is iemand die dit leest & begrijpt wat ik bedoel en voel.

Heb vertrouwen in Allah swt, zoals ik dat heb diep van binnen. Ik ben open&eerlijk ik maak open wat andere hebben gesloten. Ik geef mezelf een schouderklopje terwijl de stiomp in me rug slechts een gewoonte is geworden.

Ik zoek IETS,ik wil IETS me zoektocht naar IETS is eindeloos lang want uiteindelijk is dat IETS te vergelijken met NIETS.
NIETS geeft je hoop om te dromen dat er toch IETS is om voor te vechten. Als je iets&niets naast elkaar zet dan heb je WAT om over na te denken.

Ik wil een luisterd oortje, een lezend oogje een schouder waarop je leunt en weet dat hij niet verschuift.1 die er voor ALTIJD is en niet TIJDELIJK.
Ik wil deuren openen die voor andere gesloten blijft.Ik heb wat ik wil maar toch mis ik wat in me leven. En heb ik gevonden wat ik zocht ga ik twijfelen of ik het wel wil inruilen voor wat ik al heb?

09-05-2009, 22:06
Het heeft wat tijd gekost om het allemaal te lezen maar kan geheel niet ontrecht schrijven dat ik het oprecht mooi vond!

09-05-2009, 22:50

Citaat door Farid130:
Het heeft wat tijd gekost om het allemaal te lezen maar kan geheel niet ontrecht schrijven dat ik het oprecht mooi vond!

Dat is lief van je Barkallahoefiek!

Complimenten zijn meer dan welkom daar ben ik niet vies van

12-05-2009, 19:45

Citaat door playboyeyes:
Die tekst is met gevoel geschreven .... klop dat?

Alle tekst is geschreven met gevoel en alles wat ik erin heb kunnen stoppen. Zoiets komt echter pas als je iets is overkomen of als je in zo een bui bent dat je echt nadenkt of je dingen afvraagt, en meestal is dat voordat ik echt in slaap val. En sommige worden gemaakt als me hoofdje even helemaal vol zit met bullshit van andere of iets anders dan wil ik het meestal van me afschrijven. If you get it!

Ik dank je voor je tijd & reactie!

12-05-2009, 20:05
mooi is het zekerr & terechttt

ups,ups

12-05-2009, 20:40

Citaat door mocro-ia:
mooi is het zekerr & terechttt

ups,ups

Soukran!

12-05-2009, 22:09
Hoe kun je van iets dromen als het je niet eens laat slapen

21-05-2009, 17:21
Maak je keuzes omdat het mooi klinkt of omdat het wel degelijk mooi is?Wil je het zelf graag of alleen wanneer je het in andermans ogen ziet? is het gevoel dat je hebt echt en kent het zijn of haar plek of is het een gevoel dat je niet kent en graag met me wilt delen.

Ik zie een eindeloze weg .. Wat me doel is duidelijk&helder in me gedachten .. Het oog kan het in de werkelijkheid alleen niet zien.. Met de gedachten dat er wat is heb je de hoop niet opgegeven op het ''oog'' je vertrouwt er op dat je het ooit mag & kan zien.

Dat was het weer

Tot snel weer inschAllah

21-05-2009, 20:05
Meid ik vind ze egt prachtig masha'allah! Gaa zoo door wollah je doet et egt goed!

21-05-2009, 21:18

Citaat door mOcrO_maChO:
Meid ik vind ze egt prachtig masha'allah! Gaa zoo door wollah je doet et egt goed!
Soukran meid!

Ik dank je voor je reactie stel ik erg op prijs

ik zal doorgaan inscHAllah zolang ik weer wat maak plaats ik het weer

21-05-2009, 23:05

Citaat door Onterecht:
Soukran meid!

Ik dank je voor je reactie stel ik erg op prijs

ik zal doorgaan inscHAllah zolang ik weer wat maak plaats ik het weer

Graag gedaan meid! Insha'allah volgen er nog veel meer!

23-05-2009, 17:55

Citaat door playboyeyes:
Ga zo door..
Ik lees je teksten graag!

Dankje meid! dat motiveert me om weer vele andere nieuwe te zetten zodra ze in me opkomen!

Soukran!!!!!!!!!!!!!

26-05-2009, 13:30
---------------

18-06-2009, 14:16
Ben ik van jou of alleen wanneer je me nodig hebt?Ben je het luisterende oortje of een door verteller??Laat je me horen wat ik wil of zeg je alleen wat je meent. Sleuren we elkaar door de dieptepunten of zetten we er een punt? Nemen we het genoegen met een beetje of willen we gelijk alles?Hebben we alles gaan we dan nog klagen?Ben je het echt of doe je alsof..?Weet JIJ beter of IK? Nee allah swt is beter en alwetende.
Sla ik dit boek vol vragen dicht of sla ik een blazijden over?Kent het gevoel een begin of einde?Komt na regen echt zonneschijn?Kent het ze weg of moet het nog gevonden worden. Denk je aanjezelf en vergeet je andere?Maak je gebruik van niyaa of kies je voor misbruik?Sla je iemand bewustenloos en loop je weg of beheers je wat je hebt en praat je erover?Zet je er een punt of vraagteken?Hou je je aan je woord of zijn het 1 uit vele?
Ben je man in hart en nieren, of doe je alsof?Kijk je me aan of kijk je dwars door me heen?

In een vorm van sms heb ik deze geschreven, niet echt een gedicht maar wel vele vragen en dingen die je hoofdje spoken de gehele dag door maar pas wanneer je gaat slapen gaan je ze even sorteren en sta je erbij stil!

Ik heb nog 2 andere die komen ook nog inschallah!

En als de lieve mensen die kijken het wat vinden even reageren met up of down of updown

Alvast bedankt!