Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Het leven wat ik niet aan kan...



09-05-2009, 15:47
Heb jij soms ook het gevoel dat het leven niet meer meezit.. Dat alles wat je doet tegen zit.. Het leven je niet meer laat genieten en lachen.. Dat alles wat je doet ooo zo mooi lijkt, maar eindigt met pijn en velen tranen.. Dat je savonds voor het slapen vraagt om niet meer wakker te worden, Dat problemen je pad kruist zonder dat je er om vraagt, Dat je lacht en daar achter huilt van binnen.. Ik sta bekend als een spontane meid, Een meid die iedereen laat lachen.. Een meid die advies geeft over liefde&pijn.. Iemand die klaar staat voor groot en klein.. Iemand die het beste eruit haalt, hoe erg iets ook is.. Iemand die nooit opgeeft, En maar door gaat.. Dat is de persoon die ik mij voor doe.. Niemand zit hoe erg ik lijd, Hoe ik smeek om mij van deze pijn te verlossen... Nachten lang vraag ik om niet meer wakker te worden... Dagen lang vraag ik me af waarom juist ik deze leven moet lijden.. Met de minuut, Met de uur, Met de dag, Met de weken & met de maanden komen er meer problemen bij... Ik ben altijd een persoon geweest die liefde nooit een kans gaf... Iets wat heel zelden dus gebeurt.. Hij kwam veroverde mij en ging weer weg... Hoe kan je iemand gebroken achter laten, Hoe kan je iemand zo veel pijn&verdriet aan doen.. Hoe kan je iemand achter laten zonder ook maar 1 keer achter om te kijken.. Ik heb zo veel vragen... De enige persoon die mij een andere blik op de wereld gaf is er vandoor.. De persoon die mij vertelde, Dat ik zijn leven was.. Zijn liefde en zijn trots.. Zijn vriendin, vrouwd & de moeder van zijn kinderen.. Ik had de wereld voor hem over... DE WERELD.. Hij heeft mijn droom gemaakt, gebroken, en weg gegooit.. Ik kan dit leven niet meer aan.. Ik maak me zelf kapot & dat allemaal door jou.. Jarrabi help mij hier over heen te komen, Jarrabi, Geeft mij Sbar... Jarrabi, geef mij kracht om door te zetten.. Jarrabi, geef mij nog 1 kans om alles over te doen...

09-05-2009, 22:25


Ik voel met je mee meiddd


ik maak percies hetzelfde mee op dit momenttt

het is moeilijk en zwaar maar ik probeer zo min mogelijk aan hem herinnerd te worden..

als jullie het weer voor elkaar zijn en hij is goed voor je vraag Allah om jullie paden naar elkaar toe te kruisen..

groetjes

18-05-2009, 14:29
ik maak het hetzelfde mee, het is zwaar klote.
maar ik heb nu een ander plan in plaats van treuren en huilen.
ga ik juist winkelen chillen en weer lekker mooi zijn.
fuck al die tering jongens op deze wereld, ze mogen echt doodvallen.
hun doen wat fout en de geluk ligt in hun handen je hoeft maar om te draaien en je ziet hoe gelukkig hun zijn ze hebben gelijk een nieuwe vriendin etc etc etc.
fuck die jongen zo moet je denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo hehehhehehehehhehehehehehehhehehehhee
ik vindt wel dat jullie overdrijven wollah, als ik je kon vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt zal je versteld staan en je afvragen hoe leef jij nog????
ma ja wees lekker mooi, zorg ervoor dat elke keer als hij je ziet jij er picobello uit ziet. en dan voor je het weet komt hij als een hondje terug. en dan is het aan jou de keus of je neemt hem terug, of je geeeft hem keihard een schop onder zijn kont

mvg

18-05-2009, 20:42
wees sterk en richt je op het heden
dan volgt de weg naar de toekomst vrij en zonder hoge treden

vind het geluk weer terug bij je kinderen en vlug
vergeet het verleden die jou 's avonds bedrukt zieftend als een mug

heb geduld en hoop
insha allah zal voor jou de zon weer volop schijnen als je loop(t)

het mooiste heb je nog
jezelf en je kinderen bij ze zijn en voor ze zorgen haal je het pracht weer in je leven toch...

20-05-2009, 01:45


Na slechte tijd komt een goede tijd inscha allah... Heb sbar meid en alles komt goed.. Ina Allahie m3a Sabirien.. Je mag me pmen als je je hart wil luchten

01-06-2009, 02:24
http://www.youtube.com/watch?v=MslbhDZoniY&eurl=http://tonyrobbinstraining.com/&feature=player_embedded

01-06-2009, 02:32
http://www.youtube.com/watch?v=MslbhDZoniY&eurl=http://tonyrobbinstraining.com/&feature=player_embedded

05-01-2010, 15:51
Oh my God als of je de woorden uit me gedacHten schrijft meid Als er gedichten over wil lezen stuur me een pm

06-01-2010, 16:38
SubhanAllaah, alsof ik het geschreven heb

06-01-2010, 17:31
Een paar jaar geleden, zat ik in hetzelfde schuitje. Heel de wereld kon me gestolen worden. Ik zat vast in een wereld met alleen pijn en verdriet.
Mijn lach had ik ingeruild voor tranen..

Maar nu alhamdolilah... heb ik mijn lach weer terug.
Ik kan nu niet geloven dat ik zooooo ongelukkig was.

Blijf hoop hebben, want na slechte tijden, komen mooie tijden.
Je zal nu wel denken, wat een onzin.
Maar NEE!! het is zo, en ik ben het levende bewijs.

Vertrouw op Allah echt waar. HIJ zal je echt niet in de steek laten.
Kop op en laat je niet kennen, voor elke traan die je laat stromen, zul je inschallah 10000 glimlachen voor terug krijgen..

Have faith...
Sterkte!!!

27-01-2010, 09:30
Maar meisje toch,

Alles gebeurd met een rede, allah swt sluit geen deur vooralleer hij er eentje opent!

Ik maak hetzelfde mee opt moment lees mijn verhaal (pijnlijk en allemaal door zijn moeder)

Maar hamdoelilah, dit is allahs wil...wat moet ik doen?
Mij ongelukkig maken en hem laten zien dat hij mijn leven is/was
Nee hoor, zoals tazia babe zei: ga je mooi maken, koop mooie kleren en laat hem zien dat je beter bent zonder hem end at je kan leven zonder hem...dan ga je wel zien hoe hij als een hondje terug komt...

Veel sabr toegewens meid ;-)