Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie gebruikt parfum?



Pagina's : [1] 2 3

21-04-2004, 16:55
ik vraag me af of hier ook mensen zoals ik zijn die geen parfum gebruiken...


en die zich meer wassen..

21-04-2004, 17:42


ik gebruik parfum..puma

maar dat laatste begrijp ik nie helemaal..wil je daarmee zeggen dat mensen die parfum gebruiken , het gebruiken als luchtje omdat ze anders niet fris ruike?

parfum is gewoon lekker om te gebruiken of je je nou 5x per dag wast of 1x..
tenminste mijn mening

21-04-2004, 18:46
Ik gebruik geen parfum buiten alhamdoelilah. Eerst wel maar die jongens gaan maar ergens anders zitten ruiken... Anyway Deo goed genoeg???

21-04-2004, 19:02
ik doe altijd parfum op maar wil het wel gaan sfschaffen

21-04-2004, 20:49


ik kan niet meer sonder mijn kleine ralph lauren........ is een verslaving geworden...moet maar eens gaan afkicken denk ik

21-04-2004, 21:38
Ik vind het te duur allemaal, en de lekkere geurtjes zijn meestal de duurste

21-04-2004, 22:32
Jah meestal wel..
Tip: Spuit wat parfum op je borstel.. als je je haar ermee borstelt.. blijft de geur langer om je heen hangen!!!



21-04-2004, 23:21
Van parfum krijg je sneller grijs haar, als je het in je haar spuit!

Tenminste dat heb ik een keer gehoord!

21-04-2004, 23:24

Citaat:
Origineel gepost door DOUKALIA18
Ik vind het te duur allemaal, en de lekkere geurtjes zijn meestal de duurste
Dan moet je naar Beverwijk of Vleuten...
Van die neppe met andere naam.. maar ruiken meestal
precies het zelfde meestal zijn ze €5!@ :maf1:

THALLA

21-04-2004, 23:25
Als ik het huis uit ga gebruik ik geen parfum, douchen en bodylotion zijn genoeg denk ik, zo weinig mogelijk aandacht trekken en je niet helemaal onder spuiten met parfum lijkt me beter. Als je maar niet stinkt!

22-04-2004, 08:57

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Als ik het huis uit ga gebruik ik geen parfum, douchen en bodylotion zijn genoeg denk ik, zo weinig mogelijk aandacht trekken en je niet helemaal onder spuiten met parfum lijkt me beter. Als je maar niet stinkt!



Salima

22-04-2004, 10:39
Chanel Chance

22-04-2004, 16:38


nou nouuuu ik denk nie dat je zooooooo een enorme aandacht trekt door lekker te ruiken..jongens zullen je heusss niet bespringen omdat jij lekker ruikt..en je hoeft toch niet een hele flesje per keer op te doen..2 keer spuiten is meer dan genoeg..en gaat ie minder snel op

anyway ik doe wel parfum op..zal het ook eeuwig blijven doen..zie niet wat er verkeerd aan is

22-04-2004, 19:04
Weeeeeejowwww tuurlijk moet een mens zit wassen zodat hij/zij niet gaat stinken


Maaruh zelf hou ik erg van zoete parfums zoals gucci rush en naomi cambell en dat doe ik niet om de aandacht te krijgen VAN JONGENS!!!

Maaruh verder adviseer ik iedereen niet TE veel parfum op te spuiten....wat Te veel is een beetje overdreven...

22-04-2004, 20:42
Ik vind Emporio Gold, White en Night lekker. En Dolce&Gabbana lightblue Maar nee, heb ze niet allemaal tegelijk en soms niet eens een parfum (als mijn budget wat minder is). Ik draag het niet omdat ik stink, offcourse not, maar omdat ik het gewoon lekker vind ruiken en ik vind het voor mezelf leuk dat ik lekker ruik met een geur waar ik vrolijk van word.

Pagina's : [1] 2 3