Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : de uitspraak van de dag

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
06-11-2002, 21:24

een van mijn collega's op mijn werk vroeg mij "he als het donker is dan mag je toch eten" waarop ik antwoordde ja "nou zullen we dan maar de gordijnen dicht doen dan mag je gaan eten. hahahahahahahahahaha

Beloved
06-11-2002, 21:27
hihi lolbroek!

Nadiah
06-11-2002, 21:30
haha die is ook grappig!! Nadia

beppie_truus
06-11-2002, 21:30
het ergste was dat hij het serieus meende

BENTGHATAR
06-11-2002, 22:49

Origineel gepost door beppie_truus het ergste was dat hij het serieus meende ewa heb je de gordijnen dan dicht gedaan??

beppie_truus
06-11-2002, 22:51
Origineel gepost door BENTGHATAR ewa heb je de gordijnen dan dicht gedaan?? jawel om te bewijzen dat ik nog niet mocht eten ben ik er achter de gordijnen gaan staan tegen het raam aan :D :D :D

Nadiah
06-11-2002, 23:03
maar heb je lol gehad??

BENTGHATAR
06-11-2002, 23:04
Origineel gepost door beppie_truus jawel om te bewijzen dat ik nog niet mocht eten ben ik er achter de gordijnen gaan staan tegen het raam aan :D :D :D haaahahah slim van je.:goedzo:

jimpie
06-11-2002, 23:06
Origineel gepost door met-je-mo Waarom ? Waarom??? waarom wordt elk jaar weer door dezelfde personen dezelfde domme vragen gesteld??? Mag je drinken? nee, ik mag niets drinken...Je mag toch wel water drinken??? Dammm....wacht ik zal voor jou het woordenboek erbij pakken kan je het woord niets opzoeken, zal ik dat doen? Niets ik niks, nopes , nada, walou...dus ook geen water. Ze willen het maar niet snappen.... Of ze zeggen dan ga je toch stiekem eten..niemand die je ziet.. :rolleyes:

beppie_truus
06-11-2002, 23:08
Origineel gepost door Nadiah maar heb je lol gehad?? heb de hele dag moeten lachen om de opmerking :D :D

beppie_truus
06-11-2002, 23:09
Origineel gepost door jimpie Ze willen het maar niet snappen.... Of ze zeggen dan ga je toch stiekem eten..niemand die je ziet.. :rolleyes: die heb ik ook vaak gehoord of eet maar ik zeg niks hoor :rolleyes:

cheetah
07-11-2002, 02:29
Whaaaaaaaa mijn rijinstructeur hahaha miskien, hij vroeg me of ik alleen in deze maand geen varkensvlees mocht :D :D

beppie_truus
07-11-2002, 23:44

Origineel gepost door cheetah Whaaaaaaaa mijn rijinstructeur hahaha miskien, hij vroeg me of ik alleen in deze maand geen varkensvlees mocht :D :D :hihi:

dekra
08-11-2002, 13:45
een paar vrienden die vroegen hoe het was om te vasten. ik zei: het is echt niet zo moeilijk maar waarom proberen jullie het niet eens. ze gingen mee akkoord en nu vasten 6 van mijn vrienden mee hihi zelfs mijn rij instructeur dat vond ik zooooo lief, hij zei dat we er bij moeten stilstaan dat niet iedere mens op deze aarde kan eten wanneer ze willen dus hij deed het een beetje uit solidariteit voor de armen hij vraagt mij ook altijd dingen over de islam enzo en ik vind het ook leuk om er over te vertellen. xxx diek

Guadaloupe
08-11-2002, 14:12
gister vroeg mijn baas me 'mag je in de Ramadan shoppen' iemand had hem namelijk ooit verteld dat je geen vertier mag hebben, daaronder verstaan ze ook shoppen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2