Bekijk volle/desktop versie : Vraag; zouden jullie mannen het erg vinden



Pagina's : [1] 2

09-05-2009, 10:41
mocht je vriendin vreemdgaan, niet met een man maar met een vrouw. Hoe denk je er over? Zou je het erg vinden of juist opwindend?

09-05-2009, 10:59


je doet of het de rarste zaak is, zat marokkaanse bi's.

09-05-2009, 11:21

Citaat door Whisperer:
mocht je vriendin vreemdgaan, niet met een man maar met een vrouw. Hoe denk je er over? Zou je het erg vinden of juist opwindend?

je moet gek zijn om dat te doen..

09-05-2009, 11:22
IK ben geen man.. maar wil het toch uppen en een reactie plaatsen!

Ikke als vrouw.. zou dat heel erg vinden en ik ga eerst vragen waarom dat hij dat deed.. " zit ik in een relatie en zegt hij om de seks" dan proberen we alles uit te praten en een oplossing zoeken..


"ben ik getrouwd met hem" dan vraag ik ook waarom.. is het omdat je te weinig krijgt van mij.. of dat ik niet goed kook, of dat ik lelijk ben.. we praten ook daarover heeft hij geen excuus of vind ik het op niks trekken zijn shit.. dan is onze boek uitgeschreven!

09-05-2009, 11:30



Citaat door LaiiLaa:
je moet gek zijn om dat te doen..



het leek me vies maar ik heb een keer met eenmeisje sex gehad en het was niet vies, zo kom je er zelf achter wat het ander geslacht lekker vind, mijn vriend vind het niet eens zo erg, we hebben wel 's trio's gedaan maar hij wil niet een trio met 2 jongens

09-05-2009, 11:35
die wijf hierboven spoooooooooooooooort niet

09-05-2009, 11:35
eigelijk helemaal niet erg, welke jongen wil nou niet een sex partij met 2 meiden???

09-05-2009, 11:42

Citaat door Gewoontjes:
Wat smerig. Naast het feit dat een relatie een echte hoofdzonde is, ga je vreemd (wat ook een hoofdzonde is) en dan ook nog met iemand van het zelfde geslacht, wat ook weer een hoofdzonde is; 'For verily Lord, I have sinned!'



als je al zo fout bezig bent, wat blijft r over

09-05-2009, 11:43

Citaat door Whisperer:
eigelijk helemaal niet erg, welke jongen wil nou niet een sex partij met 2 meiden???

Ik heb ook een trio gehad met een meid en in toen dertijd mn vriend.

09-05-2009, 11:45

Citaat door -MAGHREBIIA:
Ik heb ook een trio gehad met een meid en in toen dertijd mn vriend.



veel meiden die daar aan meedoen, deze dames slapen

09-05-2009, 11:47

Citaat door Whisperer:
veel meiden die daar aan meedoen, deze dames slapen

Wollahilaa, Et is echt heerlijk Ffe er tussen uit.

09-05-2009, 11:47


Dumpen. Ik hoef geen moeder van me kinderen die zich schuldig maakt aan Sodomie.

Ik zie liever twee vrouwen met elkaar spelen, dan twee mannen.

09-05-2009, 11:48



Citaat door -MAGHREBIIA:
Wollahilaa, Et is echt heerlijk Ffe er tussen uit.




ik doe het voor mezelf maar ook voor mijn mannetje, je moet je mannetje wel tevreden stellen..

09-05-2009, 11:51

Citaat door deVerdeler:


Dumpen. Ik hoef geen moeder van me kinderen die zich schuldig maakt aan Sodomie.

Ik zie liever twee vrouwen met elkaar spelen, dan twee mannen.



Niemand is perfect tog

09-05-2009, 11:54

Citaat door Whisperer:
Niemand is perfect tog




Sodomie is extreem hoor . Ben je ontevreden met de man?

Pagina's : [1] 2