Bekijk volle/desktop versie : Schoonmoeder twijfelt over mij



08-05-2009, 22:46
Een vriendin van mij is 26 en eerder getrouwd geweest. Geen kinderen overigens. Nu is ze een leuke en goede man tegen gekomen. Hij heeft het aan zijn ouders verteld. Zijn vader en broers zijn blij voor hem. Alleen zij moede twijfelt heel erg vanwege het feit dat zij eerder getrouwd is geweest. De reputatie van gescheiden vrouwen is niet zo geweldig helaas. En zijn moeder heeft veel gezien. Zijn moeder wil wel langs komen. Dat is het niet. Alleen het feit dat zijn moeder er zo over denkt vindt mijn vriendin niet leuk . Wat nu ? Gewoon die moeder laten komen en haar overtuigen dat ze wel een goede vrouw is ?

08-05-2009, 22:47


Zijn moeder wil trouwens nu niet meer komen.

08-05-2009, 22:49
twijfelt over mij ? heb je het nou over jezelf of over ''je vriendin'' ??

08-05-2009, 22:49

Citaat door ziinnaax:
twijfelt over mij ? heb je het nou over jezelf of over ''je vriendin'' ??



Nee ik heb het niet over mezelf. Titel is alleen verkeerd.

08-05-2009, 22:49


waarom wil ze nu opeens niet meer komen???

08-05-2009, 22:51
Ik zou er juist voor gaan en het tegendeel bewijzen.......
En dat die moeder nu niet wil komen, is wel jammer, maar dat wilt niks zeggen, want als die jongen echt van jou vriending houdt dan zorgt hij er wel voor dat zijn moeder toch komt.
En zij gaat uiteindelijk met hem leven en niet met haar toekomstige schoonmoeder...
Ik hoop dat je er wat aan hebt..

08-05-2009, 22:54

Citaat door modasal:
Ik zou er juist voor gaan en het tegendeel bewijzen.......
En dat die moeder nu niet wil komen, is wel jammer, maar dat wilt niks zeggen, want als die jongen echt van jou vriending houdt dan zorgt hij er wel voor dat zijn moeder toch komt.
En zij gaat uiteindelijk met hem leven en niet met haar toekomstige schoonmoeder...
Ik hoop dat je er wat aan hebt..


Maar het is wel verschut tegenover je ouders als je moet zeggen dat je schoonmoeder je niet wil.

08-05-2009, 22:56

Citaat door Islamet:
Nee ik heb het niet over mezelf. Titel is alleen verkeerd.



Oh zo. Mijn excuses dame

08-05-2009, 23:00

Citaat door ziinnaax:
Oh zo. Mijn excuses dame



Geen probleem

08-05-2009, 23:04
Misschien hard maar ze leeft samen met die jongen en niet met haar schoonmoeder .
Maarja een goede band met je schoonmoeder is ook een pluspunt voor jezelf en voor je huwelijk....

08-05-2009, 23:08
Voor een schoonmoeder is het altijd moeilijk om een de vrouw van haar zoon te accepteren. een schoonmoeder krijgt altijd het gevoel dat haar plaats wordt afgenomen

08-05-2009, 23:30
die schoonmoeders toch !


of haar zoon met je vriendin trouwt of met een ander ze zal altijd moeilijk doen .in tegendeel haar zoon heeft el ajar als hij trouwt met een gescheiden vrouw .maar daar zien ze niet naar

08-05-2009, 23:32


gewoon laten komen en laten zien dat je wel een goede vrouw bent voor haar zoon

09-05-2009, 23:05
Jeetje, dat er nog zulke vrouwen bestaan.. Pff. Wat een hel, een huwelijk met een leuke en goede man en weten dat je schoonmoeder je niet als schoondochter wil. Het is of er helemaal voor gaan en jezelf bewijzen of afhaken.

09-05-2009, 23:08
Gewoon laten komen..
Als het haar niet bevalt heeft ze pech, ze moet juist blij zijn voor haar
zoon..