Bekijk volle/desktop versie : getrouwde vrouwen ...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-05-2009, 22:12
Dames als jullie een bezoekje gaat nemen bij je schoonmoeder ...

- bellen jullie haar eerst op...
- of gaan jullie gewoon aanbellen aan de deur...
- of maken jullie een afspraak wnr dat jullie mogen langskomen ?

ben benieuwd ...

08-05-2009, 22:16


tis toch de moeder van mn man... dan ga je toch gewoon...'

als ik naar mijn moeder ga, ga ik toch ook nie bellen...

08-05-2009, 22:22
ja klopt ...

maar in mijn geval niet ...

08-05-2009, 22:23
hoe bedoel je.. in jouw geval niet?

08-05-2009, 22:25


ze heeft liever dat ik haar eerst bel voor dat ik kom ...

ik mis die gebeurtenissen bij mijn ma thuis ... mijn schoonzusters komen en gaan wnr ze willen , het is voor hun hun tweede thuis ...

08-05-2009, 22:27

Citaat door bent anes:
ze heeft liever dat ik haar eerst bel voor dat ik kom ...

ik mis die gebeurtenissen bij mijn ma thuis ... mijn schoonzusters komen en gaan wnr ze willen , het is voor hun hun tweede thuis ...



Is dat met een bepaalde reden dat ze dat zo wil??
Kijk ik bel ook altijd even dat ik kom, want ze woont niet om de hoek. Ik heb geen zin om dat hele pokke eind voor niets te rijden.
Maar ik snap wat je bedoeld, bij mijn moeder wonen ook alle zussen en schoonzussen in de buurt en die lopen allemaal in en uit, dat mis ik ook heel erg

08-05-2009, 22:32
dat is wel minder dat ze zo doet.. maar goed als zij wilt dat je haar even van te voren belt dan doe je dat gewoon. Ik zou me daar echt niet druk om gaan maken. natuurlijk geeft het wel een naar gevoel, omdat je zou denken dat je bij je schoonmoeder altijd op elk moment welkom zou zijn.

08-05-2009, 22:33

Citaat door Mysterious_X:
Is dat met een bepaalde reden dat ze dat zo wil??
Kijk ik bel ook altijd even dat ik kom, want ze woont niet om de hoek. Ik heb geen zin om dat hele pokke eind voor niets te rijden.
Maar ik snap wat je bedoeld, bij mijn moeder wonen ook alle zussen en schoonzussen in de buurt en die lopen allemaal in en uit, dat mis ik ook heel erg



mijn schoonmoeder woont niet ver van me , ze heeft het niet graag als ik ongelegen kom , raar, ik ben nog haar eerste schoondochter ... ze wilt niet zien dat het huis niet in orde is enz ...

we hadden ales samen afgesproken en ik zei mag ik nu komen ghalti , nee zegt ze komt over een half uur ???? ik schrok me wel

08-05-2009, 22:34
jij zal het denk ik ook wel op prijs stellen als ze eerst belt, wanneer ze komt. Er is niets mis mee om haar eerst te bellen, wel zo netjes.

08-05-2009, 22:36
ik bel mijn schoonmoeder ook altjd, ze is een drukke vrouw, werk en een druk sociaal leven.

maar ik kan altijd komen.

08-05-2009, 22:37

Citaat door bent anes:
mijn schoonmoeder woont niet ver van me , ze heeft het niet graag als ik ongelegen kom , raar, ik ben nog haar eerste schoondochter ... ze wilt niet zien dat het huis niet in orde is enz ...

we hadden ales samen afgesproken en ik zei mag ik nu komen ghalti , nee zegt ze komt over een half uur ???? ik schrok me wel



Zooo hallooo, hoe bedoel je kinderachtig???
Je bent geen vreemde ofzo je bent haar schoonDOCHTER het woord zegt al genoeg. En dat ze dan ook nog zo tegen je zegt van nee kom maar later, ik zou helemaal niet meer gaan sorry hoor. Maar zo te zien ziet zij jou niet echt als een deel van haar gezin. Hopelijk komt dat nog want dit slaat nergens op.

08-05-2009, 22:38

Citaat door misz amira:
dat is wel minder dat ze zo doet.. maar goed als zij wilt dat je haar even van te voren belt dan doe je dat gewoon. Ik zou me daar echt niet druk om gaan maken. natuurlijk geeft het wel een naar gevoel, omdat je zou denken dat je bij je schoonmoeder altijd op elk moment welkom zou zijn.


ja het geeft me een naar gevoel en ja toch het zou toch leuk vinden dat je altijd welkom bent ...
thuis bij mijn ma was het helemaal anders ...

08-05-2009, 22:39



Citaat door zina-yasmina:
jij zal het denk ik ook wel op prijs stellen als ze eerst belt, wanneer ze komt. Er is niets mis mee om haar eerst te bellen, wel zo netjes.


is anders schat ...

08-05-2009, 22:41
Mijn moeder is 76 en mijn schoonzussen bellen altijd voordat ze komen, zelfs ik... Ze is wel oud maar ze zit niet 24 uur per dag thuis.

Maar misschien is je schoonmoeder een bezige bij.

08-05-2009, 22:41
waarom anders? Jij moet haar beschouwen als je moeder en zij jou als haar dochter? Hoe zou jij het vinden als zij om de haverklap onaangekondigd op de stoep staat?
Zoveel topics zijn hier al over geopend.
Wel vind ik het raar dat als je haar belt, ze zegt over een half uur. Dan vraag ik me af wat ze nog moet doen in die half uur.

Pagina's : [1] 2 3 4 5