Bekijk volle/desktop versie : *Plaats hier jullie bevallingsverhalen!*



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15

03-06-2009, 15:06

Citaat door oum-Halima:
ben je zwanger oum abdurrahman

Nee maar vind het zo PRACHTIG om te lezen maschAllaah.. hihi en jij al kleintjes

03-06-2009, 15:08


ik vindt het ook leuk om verhaaltjes te lezen alhoewel het soms echt moeilijk is te lezen pijn!pijn en nog eens pijn lees ik dan,moge Allah ons veel sabr geven.

nee nog geen kindje,

03-06-2009, 15:14

Citaat door oum-Halima:
ik vindt het ook leuk om verhaaltjes te lezen alhoewel het soms echt moeilijk is te lezen pijn!pijn en nog eens pijn lees ik dan,moge Allah ons veel sabr geven.

nee nog geen kindje,



Na3am Allaahoema amien!!!!

03-06-2009, 15:18
Ik stond om 7 uur op, ik voelde een steek pijn, ik d8 gelijk ohhhh nee het begint ik stond op en liep naar de woonkamer ik voelde weer een wee en ging rustig op de bank liggen.

oppeens voelde ik een heftige druk automatisch perste ik en er floepte iets tussen mn benen, ik d8 mijn vruchtwater ik keek neer en was helemaal in schock want het was mijn baby, ik riep mijn man een paar keer hij kwam naar de woonkamer en keek me met grote ogen aan......








en toen werd ik wakker hahhahah

03-06-2009, 15:36



Citaat door tangerboumba:
Ik stond om 7 uur op, ik voelde een steek pijn, ik d8 gelijk ohhhh nee het begint ik stond op en liep naar de woonkamer ik voelde weer een wee en ging rustig op de bank liggen.

oppeens voelde ik een heftige druk automatisch perste ik en er floepte iets tussen mn benen, ik d8 mijn vruchtwater ik keek neer en was helemaal in schock want het was mijn baby, ik riep mijn man een paar keer hij kwam naar de woonkamer en keek me met grote ogen aan......








en toen werd ik wakker hahhahah


hahahhaa heb je dit gedroomd? ik zie dat je zwanger bent Moubarak maschAllaah hihi hoe ervaar je de zwangerschap .. en is het je eerste? InschAllaah


03-06-2009, 15:37
hmm,ben nu al bang joh

03-06-2009, 15:39

Citaat door Muisstilletjes:
hmm,ben nu al bang joh


Hahaha maschAllaah maar lijkt me zo'n mooi moment als je het baby'tje in je armen kunt sluiten dat maakt alles weer goed.

03-06-2009, 15:40

Citaat door Oum_Abdurahman:
hahahhaa heb je dit gedroomd? ik zie dat je zwanger bent Moubarak maschAllaah hihi hoe ervaar je de zwangerschap .. en is het je eerste? InschAllaah




nee hoor heb het niet gedroomd maar het is meer een droom

Dit is insallah mijn eerste kindje, en ik ervaar de zwangerschap hamdoellah fantastisch alsof ik niet zwanger ben geen kwaaltjes gehad

maar ze zeggen makkelijke zwangerschap moeilijke bevalling

en jij kindjes of een kinderwens?

03-06-2009, 15:40

Citaat door Oum_Abdurahman:
Hahaha maschAllaah maar lijkt me zo'n mooi moment als je het baby'tje in je armen kunt sluiten dat maakt alles weer goed.





Dat is zeker zo, je vergeet echt alles

03-06-2009, 15:43

Citaat door Oum_Abdurahman:
Hahaha maschAllaah maar lijkt me zo'n mooi moment als je het baby'tje in je armen kunt sluiten dat maakt alles weer goed.

ja dat zeker.
ik lees ook laatste tijd dat de mama's erg moe zijn tijdens de bevalling dat ze haast niet kunnen genieten van een pasgeboren baby door het persen en weeén etc.ik denk dat ik eens flink gezond ga eten om dat te voorkomen

03-06-2009, 15:45

Citaat door tangerboumba:
nee hoor heb het niet gedroomd maar het is meer een droom

Dit is insallah mijn eerste kindje, en ik ervaar de zwangerschap hamdoellah fantastisch alsof ik niet zwanger ben geen kwaaltjes gehad

maar ze zeggen makkelijke zwangerschap moeilijke bevalling

en jij kindjes of een kinderwens?

heb je dan ook geen last van moeheid,maagzuur,ochtend misselijk?

03-06-2009, 15:47

Citaat door Muisstilletjes:
ja dat zeker.
ik lees ook laatste tijd dat de mama's erg moe zijn tijdens de bevalling dat ze haast niet kunnen genieten van een pasgeboren baby door het persen en weeén etc.ik denk dat ik eens flink gezond ga eten om dat te voorkomen



hey meid hoe gaat het.... nog kwaaltjes gehad??? hoeveel weken was je ook alweer?

het begint nu wel akelig dichtbij te komen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er tegenop zie en dat ik er liever niet aan denk.. en wanneer ik er aan denk ik angstgevoelens krijg... oh oh hoe ga ik dit overleven.

03-06-2009, 15:47



Citaat door tangerboumba:
nee hoor heb het niet gedroomd maar het is meer een droom

Dit is insallah mijn eerste kindje, en ik ervaar de zwangerschap hamdoellah fantastisch alsof ik niet zwanger ben geen kwaaltjes gehad

maar ze zeggen makkelijke zwangerschap moeilijke bevalling

en jij kindjes of een kinderwens?



MaschAllaah hihi InschAllaah krijg je een gemakkelijke bevalling mijn zus had ook een goede zwangerschap en een nog betere bevalling het was ploep en klaar maar helaas is dat niet voor iedereen weg gelegd.

Ja een grote kinderwens maar dat komt inschAllaah nog wel

03-06-2009, 15:48

Citaat door Atlas_Gebergte:
Dat is zeker zo, je vergeet echt alles



Heerlijk zo'n ukkie in je armen en zo weird dat het dan uit jou is gekomen soubhanAllaah

03-06-2009, 15:49

Citaat door Oum_Abdurahman:
Heerlijk zo'n ukkie in je armen en zo weird dat het dan uit jou is gekomen soubhanAllaah





Het blijft subhan Allah een wonder, maar echt masha allah.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15