Bekijk volle/desktop versie : Meisje uit ziekenhuis na aanslag (het kleine meisje van de foto)



Pagina's : [1] 2 3

08-05-2009, 18:59
Meisje uit ziekenhuis na aanslag
Uitgegeven: 8 mei 2009 16:17
Laatst gewijzigd: 8 mei 2009 16:28
APELDOORN - Een meisje dat gewond raakte tijdens de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn, is ontslagen uit het ziekenhuis. Dat heeft de gemeente Apeldoorn vrijdag bekendgemaakt.

Het ontslag uit het ziekenhuis betekent dat het meisje haar negende verjaardag vrijdag thuis kan vieren. Op dit moment liggen nog vijf gewonden in het ziekenhuis.

Het gaat om drie vrouwen, een man en een meisje van 14 jaar. Een van de slachtoffers verkeert nog steeds in kritieke toestand.

Bij de aanslag op Koninginnedag kwamen in totaal zeven mensen om het leven, onder wie de dader.

http://www.nu.nl/algemeen/1961211/meisje-uit-ziekenhuis-na-aanslag.html

Voor alle mensen die zich met mij afvroegen hoe het afgelopen is met dat kleine meisjes dat op de foto's als een lappenpop door de lucht werd gegooid.
Dit kwam zo dichtbij en ik zit nu ook echt met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen omdat het ok is met haar.

08-05-2009, 19:06


Fijn dat ze haar verjaardag thuis kan vieren...Ze is ontsnapt aan de dood meskiena.

08-05-2009, 19:10
Wat heeft dit voor nieuwswaarde..? Het is inderdaad erg wat is gebeurd, maar daar hoeft je hele leven toch niet om te blijven draaien of zelfs te janken..?

08-05-2009, 19:12

Citaat door JAMIE_4:
Wat heeft dit voor nieuwswaarde..? Het is inderdaad erg wat is gebeurd, maar daar hoeft je hele leven toch niet om te blijven draaien of zelfs te janken..?

Wie?

08-05-2009, 19:17



Citaat door Julia_forhim:
Wie?


Topicstarter...

08-05-2009, 19:17
Notificatie.

08-05-2009, 19:20

Citaat door JAMIE_4:
Wat heeft dit voor nieuwswaarde..? Het is inderdaad erg wat is gebeurd, maar daar hoeft je hele leven toch niet om te blijven draaien of zelfs te janken..?


Het heeft nieuwswaarde omdat iedereen zich afvroeg wie dat meisje op de foto was.. iedereen in mijn omgeving had het over haar. En je hebt ook nog zoiets als menselijkheid. Of ben jij geen mens, kan je niet meeleven met anderen?

08-05-2009, 19:21

Citaat door Sympathiek:
Het heeft nieuwswaarde omdat iedereen zich afvroeg wie dat meisje op de foto was.. iedereen in mijn omgeving had het over haar. En je hebt ook nog zoiets als menselijkheid. Of ben jij geen mens, kan je niet meeleven met anderen?




08-05-2009, 19:21

Citaat door Tessie:
let op, dit draait er weer op uit dat het meisje er niet toe doet want palestina is veullllllllllll erger



ik ben blij dat ze nog leeft.


Het meisje doet er wel toe en de Palestijnen ook. Ben je uit op oorlog?

08-05-2009, 19:22

Citaat door JAMIE_4:
Wat heeft dit voor nieuwswaarde..? Het is inderdaad erg wat is gebeurd, maar daar hoeft je hele leven toch niet om te blijven draaien of zelfs te janken..?


de voorzienigheid geve dat zoiets met jouw kind gebeurt in de toekomst. misschien dat er dan iets van menselijkheid in dat versteende hart van je binnensijpelt.

08-05-2009, 19:27

Citaat door Sympathiek:
Het heeft nieuwswaarde omdat iedereen zich afvroeg wie dat meisje op de foto was.. iedereen in mijn omgeving had het over haar. En je hebt ook nog zoiets als menselijkheid. Of ben jij geen mens, kan je niet meeleven met anderen?



Ik heb er 1 in die leeftijd en gek genoeg maakt zo een foto als van dit meisje dan meer los dan de situatie van al die andere slachtoffers. Het wordt er ineens zo reel van zeker omdat die van mij ook nog eens een blond meisje is .... dan flitst er bij het zien van zo een foto toch ook nog iets anders door je hoofd.
Volgens mij moet je dat ook niet te veel en te vaak hebben bij nieuwsfoto's want dan wordt je gek.

08-05-2009, 19:27
Dit kan ook alleen op een forum

08-05-2009, 19:28



Citaat door JAMIE_4:
Wat heeft dit voor nieuwswaarde..? Het is inderdaad erg wat is gebeurd, maar daar hoeft je hele leven toch niet om te blijven draaien of zelfs te janken..?


Doe de gordijnen dicht. Sluit je computer af. Ga een goed boek lezen.

Hou dat een paar jaar vol.

Dan is er weer nieuw nieuws.

08-05-2009, 19:31

Citaat door Sympathiek:
Is dat een nee op beide vragen?

alleen op die laatste

08-05-2009, 19:32
en nu weer on topic.

Pagina's : [1] 2 3